RSS

Πέμπτη 15 Ιουνίου 2017

ΚΛΑΙΡΗ ΘΕΟΔΩΡΟΥ

Η ΚΛΑΙΡΗ ΘΕΟΔΩΡΟΥ γεννήθηκε στην Ελλάδα και πέρασε τα πρώτα παιδικά της χρόνια στη Γερμανία. Ζει στην Αθήνα με τον άντρα της και τα τέσσερα σκυλιά τους και λατρεύει τα ταξίδια. Είναι απόφοιτος του Τμήματος Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής Αθηνών και έχει πραγματοποιήσει μεταπτυχιακές σπουδές στη Διδακτική Ξένων Γλωσσών και την Εκπαιδευτική Αξιολόγηση. Επίσης έχει σπουδάσει φωτογραφία κι έχει εργαστεί ως φωτογράφος και συντάκτρια σε ελληνικά περιοδικά. Σήμερα εργάζεται σε σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ενώ παράλληλα ασχολείται με την καλλιτεχνική φωτογραφία, συμμετέχοντας σε ατομικές και ομαδικές εκθέσεις. Η Αποικία της Λήθης είναι το τρίτο μυθιστόρημά της. Κυκλοφορούν επίσης τα βιβλία της Salvadera και Globus.

Καλλιοπη Ορφανου- Γιακουμη Κλαίρη μου καλησπέρα και σε ευχαριστουμε για την τιμή που μας κάνεις και τον χρόνο που μας αφιερώνεις....Θέλω να ρωτήσω ,πως εμνεύστηκες το θέμα του βιβλίου σου...Είναι ένα πολύ <<καυτό>> και δύσκολο θέμα...πρωτόγνωρο επίσης....
Claire Theodorou Η έμπνευση του συγκεκριμένου βιβλίου προήλθε από δύο άσχετα μεταξύ τους ερεθίσματα. Αρχικά η πρώτη επίσκεψη μου στη Λέρο, όταν ήμουν μόλις 18 χρονών και η απίστευτη γοητεία που άσκησε πάνω μου ο ευλογημένος αυτός τόπος και στη συνέχεια μια παλιά, ασπρό...Δείτε περισσότερα
Evi Swan Ευχαριστουμε για την συνέντευξη
Καλλιοπη Ορφανου- Γιακουμη Σε επηρρέασε καθόλου ψυχολογικά η έρευνα και η συγγραφή ενός τόσο <<φορτισμένου συναισθηματικά>> θέματος... εδώ βεβαία δεν μπορώ να μην αναφέρω την λεπτότητα με την οποία το προσεγγίζεις, είναι αξιοπρόσεκτη και για αυτό εξάλλου σε ρωτάω...
Claire Theodorou Σίγουρα δεν ήταν εύκολη ψυχολογικά η συγγραφή του συγκεκριμένου έργου. Εικόνες και σκηνές του Ψυχιατρείου στοίχειωναν την καθημερινότητά μου, ενώ και οι ίδιες οι ιστορίες των ηρώων μου πολλές φορές με πονούσαν και με έκαναν να κλάψω! Παρόλα αυτά απόλαυσα την κάθε στιγμή της συγγραφής αυτού του βιβλίου κι έμαθα εντέλει κι εγώ η ίδια πολλά πράγματα που πιο πριν αγνοούσα.
Φαίη Δεληγιώργη Κλαιρη καλησπέρα Παρουσίασες το βιβλίο σού στη Λέρο που διαδραματίζεται η ιστορία .Οι κάτοικοι του νησιού τη γνώμη είχαν γιατί βιβλίο το διάβασαν? Και τι εντυπώσεις σου διατύπωσαν . Σου ανάφεραν και άλλα στοιχεία που ίσως δεν ήξερες ? Ευχαριστώ πολύ !!!
Claire Theodorou Φαίη μου, πολύ ωραία ερώτηση. Η αλήθεια είναι ότι όσο πολύ ήθελα να παρουσιάσω το βιβλίο μου στη Λέρο, άλλο τόσο φοβόμουν κιόλας την παρουσίαση αυτή. Αγχωνόμουν μήπως οι άνθρωποι του νησιού δεν αντιλαμβάνονταν ότι αυτό το βιβλίο είχε γεννηθεί από βαθιά...Δείτε περισσότερα
Φαίη Δεληγιώργη Claire Theodorou Ευχαριστω πολυ Κλαιρη μου για την απαντηση σου ξερεις ποσο αγαπησα το βιβλιο και ηταν ευκαιρια να σου κανω αυτη την ερωτηση πολλα φιλια παντα επιτυχιες ευχομαι
Tzia Gomostioti ευχαριστουμε πολυ!!!!θα ηθελα να σας ρωτησω ποσο καιρο γραφατε το συγκεκριμενο βιβλιο και τι σας οδηγησε στην συγγραφη του????
Claire Theodorou Λίγο λιγότερο από τρία χρόνια διήρκεσε η συγγραφή του συγκεκριμένου βιβλίου, κυρίως λόγω της μεγάλης και ενδελεχούς έρευνας που ήταν απαραίτητη. Τα ερεθίσματα που με οδήγησαν στη συγγραφή του - αναφέρονται και παραπάνω – ήταν η αγάπη μου για τη Λέρο και μια παλιά ασπρόμαυρη, οικογενειακή μου φωτογραφία.
Piskitzis Michael Anastasia Dimakopoulou εξαιρετικό το συγκεκριμένο βιβλίο...το απόλαυσαhttps://www.facebook.com/images/emoji.php/v9/f4c/1/16/1f642.png🙂
Claire Theodorou Σ' ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου, γλυκιά μου Αναστασία!!!
Ευαγγελία Κυργιάκου Πως ηρθε η συγγραφη στη ζωη σας!??? Καλοταξιδο!!!
Claire Theodorou Το να ξεκινήσω να γράφω, δεν ήταν συνειδητή απόφαση, δεν είπα κάποια στιγμή ότι τώρα θα κάτσω και θα γράψω ένα βιβλίο. Έγραφα πάντα, από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, από παιδί ακόμα στην ουσία, γραπτά που είχαν ως αποδέκτη εμένα την ίδια, τους γονεί...Δείτε περισσότερα
Χριστινα-Γιαννης Τζανετος Υπεροχο βιβλιο!!! Απο τα ωραία που εχω διαβασει!!!
Claire Theodorou Ευχαριστώ πάρα μα πάρα πολύ!!! Δεν υπάρχει μεγαλύτερη χαρά για μένα από το να ακούω τέτοια σχόλια!!!
ΣΩΤΗΡΙΑ ΠΑΠΑΡΣΕΝΗ Η αγαπημένη μου Κλαίρη!!! Ταλαντούχα στη συγγραφή και τόσο μα τόσο αληθινή!!! Τι μας ετοιμάζεις για τη συνέχεια θα ήθελα να ρωτήσω!!!
Claire Theodorou Αγαπημένη μου, Σωτηρία!!! Το επόμενο βιβλίο μου με τίτλο “Η αγάπη που δεν άκουσες” θα κυκλοφορήσει τον Οκτώβριο του 2017 από τις Εκδόσεις Ψυχογιός. Στον πυρήνα της ιστορίας του βρίσκονται η διαφορετικότητα, η μοναξιά, ο ανεκπλήρωτος έρωτας καθώς και το μέχρι που είναι διατεθειμένος να φτάσει κανείς για το άτομο που αγαπά.
ΣΩΤΗΡΙΑ ΠΑΠΑΡΣΕΝΗ Αχ αχ!!! Ανυπομονώ!!! Μήπως να βρεθούμε πριν κυκλοφορήσει....σ εκείνη την παραλία που λέγαμε;
Sidiropoulou Haidy Καλησπερα σας,αν σας προτειναν να μεταφερφει στην τηλεοραση πως θα σας φαινοταν σαν ιδεα;ευχαριστω!!
Claire Theodorou Θα μου άρεσε νομίζω η ιδέα. Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον για μένα να δω πώς αντιλαμβάνονται άλλοι άνθρωποι τις εικόνες που έχω εγώ μέσα μου για όσα διαδραματίζονται στο βιβλίο μου, να παρατηρήσω πώς θα ενσαρκώνουν οι ηθοποιοί τους ήρωές μου, πώς θα αποδίδου...Δείτε περισσότερα
Katerina Tsolaki Εχω διαβασει το βιβλιο και εχω να πω οτι ηταν απο τα καλυτερα του τελευταιου χρονου που εχω διαβασει! Μπραβο, καλοταξιδο!
Claire Theodorou Ευχαριστώ τόσο πολύ!!! Συγκινούμαι ειλικρινά με αυτά τα σχόλια και νιώθω απίστευτη τιμή!!!
Ξανθουλα Κεσιδου Ευχαριστούμε πολύ για το υπέροχο δώρο https://www.facebook.com/images/emoji.php/v9/f6c/1/16/2764.pnghttps://www.facebook.com/images/emoji.php/v9/f49/1/16/1f4da.png📚μακάρι να είμαι τυχερή https://www.facebook.com/images/emoji.php/v9/f49/1/16/1f4da.png📚Καλοτάξιδο να'ναι με πολλές επιτυχίες https://www.facebook.com/images/emoji.php/v9/f6c/1/16/2764.pnghttps://www.facebook.com/images/emoji.php/v9/f49/1/16/1f4da.png📚
Claire Theodorou Ξανθούλα μου, σε ευχαριστώ!!! Είμαι σίγουρη πως το βιβλίο μου θα βρει τον τρόπο να φτάσει στα χέρια σου σύντομα!!!
Ξανθουλα Κεσιδου Ευχαριστώ πολύ πολύ Κλαίρη μου https://www.facebook.com/images/emoji.php/v9/f6c/1/16/2764.pnghttps://www.facebook.com/images/emoji.php/v9/f6c/1/16/2764.pnghttps://www.facebook.com/images/emoji.php/v9/f6c/1/16/2764.pnghttps://www.facebook.com/images/emoji.php/v9/f6c/1/16/2764.png
Φωτογραφία της Ξανθουλα Κεσιδου.

Elsa Pazolidou Πριν από λίγο καιρό πηρα την αποικία και είχα μεγάλη χαρά.Αλλά την πρώτη γνωριμία μαζί σας την έκανα με το globus,πριν μία βδομάδα.Και ξετρελαθηκα!!!!!!!!!!Η αποικία είναι το τρίτο σας βιβλίο απ όσο γνωρίζω!!!!Τι περιμένουμε μετά;
Claire Theodorou Έλσα μου, σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια! Χαίρομαι πολύ που σε “ταξίδεψε” το Globus και ελπίζω να ανταποκριθεί εξίσου και “Η Αποικία της Λήθης” στις προσδοκίες σου. Τον Οκτώβριο
Elsa Pazolidou Ωωωωωω,περιμένω με μεγάλη ανυπομονησία γιατί τώρα σας"υποψιαστηκα",αχαχαχ!!!!!
Ntina Asproudi Καλοταξιδο το βιβλιο σας. Προσπαθειτε μεσα απο τα βιβλια σας να περνατε καποια μηνυματα στους αναγνωστες;
Claire Theodorou Ευχαριστώ πάρα πολύ. Πάντα ένα κείμενο περνά μηνύματα στους αναγνώστες, για μένα όμως το πιο σημαντικό απ' όλα είναι να γεννά συναίσθημα. Να κάνει δηλαδή τον αποδέκτη να νιώσει, να ταυτιστεί, να αγαπήσει και να μισήσει, να κλάψει και να γελάσει, να γίνει ο ίδιος κομμάτι της ιστορίας που εξελίσσεται μπροστά στα μάτια του.
Βίκυ Τάσιου Καλησπέρα Κλαίρη και από εμένα και σε ευχαριστούμε πολύ για την τιμή που κάνεις στην παρέα μας.
Η αποικία της λήθης ένας πολύ υπεροχος τίτλος βιβλίου.
Τα συναισθήματα σου ποιά ήταν όταν έγραφες αυτό το βιβλίο με αυτό το συγκεκριμένο θέμα?
Claire Theodorou Καλησπέρα, Βίκυ μου! Πολλά συγχαρητήρια για τα “Βιβλιοαρώματα” κι ευχαριστώ πολύ για την ευκαιρία που μου δίνετε να συνομιλήσω με φίλους και αναγνώστες. Τα συναισθήματα ήταν ανάμεικτα. Άλλες φορές στενάχωρα, λύπη ανάκατη με θυμό, σοκ μαζί με παραίτηση ...Δείτε περισσότερα
Ελένη Κυριτσάκα Υπέροχο βιβλίο, δυνατό!
Claire Theodorou Ευχαριστώ για άλλη μια φορά, Ελένη μου!!! https://www.facebook.com/images/emoji.php/v9/f6c/1/16/2764.png<3
Σούλα Πασχαλίδου Έχω διαβάσει πολύ καλές κριτικές για το βιβλίο αυτό! Το θέλω https://www.facebook.com/images/emoji.php/v9/f6c/1/16/2764.pnghttps://www.facebook.com/images/emoji.php/v9/f6c/1/16/2764.png
Claire Theodorou Εύχομαι να το αποκτήσεις, Σούλα μου και να επιβεβαιώσεις κι εσύ η ίδια τις θετικές του κριτικές!!!
Σούλα Πασχαλίδου Είναι στα βιβλία που θα πάρω σίγουρα για το καλοκαίρι! !!Καλοτάξιδο και πάντα Επιτυχίες να έχετε https://www.facebook.com/images/emoji.php/v9/f6c/1/16/2764.png https://www.facebook.com/images/emoji.php/v9/f6c/1/16/2764.png
Καλλιοπη Ορφανου- Γιακουμη Κλαιρη στηρίζεται και σε αληθινές ιστορίες το βιβλίο σου...???
Claire Theodorou Καλλιόπη μου, όλη η ιστορική έρευνα γύρω από το Θεραπευτήριο της Λέρου είναι αληθινή και τεκμηριωμένη. Η ιστορία των ηρώων όμως του βιβλίου είναι μυθοπλασία,
Καλλιοπη Ορφανου- Γιακουμη Πρόσφατα έμαθα για δυο ακόμα βιβλία σου...το χω πει και δημοσιά ότι νόμιζα ότι η <<αποικία>> ήταν το πρώτο....Τα άλλα δυο είναι το <<Salvadera>> και το << clobus>> θες να μας πεις λίγα λόγια και γι αυτά...
Claire Theodorou Το πρώτο μου βιβλίο με τον τίτλο “Salvadera” είχε στο επίκεντρο τα όνειρα και μάλιστα τα επαναλαμβανόμενα. Βασίζεται στην ουσία σε μια ιδέα που είχα από παιδί, πώς αν κάποιος δηλαδή κατάφερνε να βρίσκεται κάθε βράδυ στον ύπνο του στον ίδιο χωροχρόνο κα...Δείτε περισσότερα
Καλλιοπη Ορφανου- Γιακουμη Το βιβλίο σου έχει μαζέψει πολλές θετικές κριτικές....στην αρνητική κριτική Κλαιρη...πως αντιδράς, σε επιρρεαζεί... σε χαλάει..την εχεις στα υπόψιν...???
Claire Theodorou Χαίρομαι ειλικρινά για την ερώτηση αυτή, καθότι τον τελευταίο καιρό γίνεται ιδιαίτερος ντόρος σε σχέση με αυτό το θέμα. Θα ξεκινήσω λοιπόν λέγοντας ότι κάθε κριτική, θετική ή αρνητική είναι και πρέπει να είναι από τον οποιονδήποτε εκτίθεται σε κοινό όχ...Δείτε περισσότερα
Βίκυ Τάσιου Κλαίρη θα ήθελα να σε ρωτήσω τι είδους λογοτεχνία προτιμάς 
Τι βιβλία σου αρέσει να διαβάζεις?
Claire Theodorou Είμαι νομίζω ο ορισμός του βιβλιοφάγου. Διαβάζω μανιωδώς οτιδήποτε κι αν πέσει στα χέρια μου, από αστυνομική λογοτεχνία έως φιλοσοφία και δεν κάνω διακρίσεις ούτε ανάμεσα σε ξένη και ελληνική λογοτεχνία ούτε ανάμεσα σε γνωστούς και πρωτοεμφανιζόμενους συγγραφείς. Και ένα άλλο χαρακτηριστικό μου είναι ότι ποτέ δεν αφήνω βιβλίο στη μέση, όσο κι αν υποφέρω κάποιες φορές από τη μανία μου αυτή!!! https://www.facebook.com/images/emoji.php/v9/f57/1/16/1f609.png;)
Καλλιοπη Ορφανου- Γιακουμη Κλαίρη πως αποφάσισες να ασχοληθείς με την συγγραφή...???
Claire Theodorou Δεν ξέρω κατά πόσο ήταν συνειδητή απόφαση. Νομίζω ότι ήταν περισσότερο ανάγκη. Κάποια στιγμή ένιωσα την ακαταμάχητη επιθυμία αυτά που ούτως ή άλλως έγραφα να βγουν και παραέξω... Και παρά τον αρχικό μου φόβο, τόλμησα τελικά να κάνω το βήμα και είμαι πολύ χαρούμενη γι' αυτό!
Νικολία Δασκαλάκη Κλαιρη η πιο δύσκολη στιγμή στην συγγραφή ενός βιβλίου ποια είναι? 
Όταν αρχίζει το γράψιμο, στην μέση η στο τέλος?
Claire Theodorou Καλησπέρα, Νικολία μου! Νομίζω ότι το πιο δύσκολο είναι μέχρι να αρχίσεις, γιατί σε αυτή τη φάση νιώθεις ακόμα ανασφαλής και αβέβαιος και αφού τελειώσεις, γιατί ξεριζώνεσαι απότομα από έναν μικρόκοσμο που επί πολύ καιρό αποτελούσε την καθημερινότητα σου.
Βίκυ Τάσιου Κλαίρη, πιστεύεις τα βιβλία είναι καλό να έχουν ευχάριστο ή δυσάρεστο τέλος
Claire Theodorou Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποια συνταγή γι' αυτό... Εμένα προσωπικά τα βιβλία μου έχουν το τέλος που απαιτούν τα ίδια. Είναι λες και η ιστορία αυτή καθ' αυτή, καθώς και οι ήρωες της να καθοδηγούν την πένα μου. Πολλές φορές εκπλήσσομαι κι εγώ η ίδια με κάποιες εξελίξεις...https://www.facebook.com/images/emoji.php/v9/f57/1/16/1f609.png;)
Ntina Asproudi Πως περνατε τον ελευθερο χρονο σας;
Claire Theodorou Διαβάζοντας, ακούγοντας μουσική, κάνοντας βόλτες με τα σκυλιά μου, φωτογραφίζοντας, γράφοντας και ονειροπολώντας!!!
Ntina Asproudi Σας ευχαριστω για τις απαντησεις, να ειστε καλα, δημιουργικη και με επιτυχιες!!!
Βίκυ Τάσιου Θα ήθελα να σε ρωτήσω γιατί στα δύο προηγούμενα βιβλία σου έδωσες ξενόγλωσσο τίτλο?
Claire Theodorou Και στα δύο βιβλία ο τίτλος σχετιζόταν απόλυτα με το περιεχόμενο τους και θεωρώ ότι ο ξένος τίτλος αποτύπωνε καλύτερα αυτό που ήθελα να εκφράσω. Στην περίπτωση του πρώτου βιβλίου, η "Salvadera" είναι ο ονειρικός τόπος που εξελίσσονται όλα και στην περίπτωση του δεύτερου, το "Globus" αποδίδει ακριβώς αυτήν την αίσθηση παγκοσμιοποίησης που επιθυμούσα.
Βίκυ Τάσιου Κλαίρη θα ήθελα να σε ρωτήσω πρώτον με τι κριτήρια επιλέγεις τα ονόματα των ηρώων και δεύτερον η συγγραφή είναι εύκολη ή δύσκολη υπόθεση?
Claire Theodorou Η "βάφτιση" των ηρώων μου γίνεται αυτόματα. Για κάποιο λόγο που ούτε εγώ η ίδια μπορώ να εξηγήσω, κανένα άλλο όνομα δεν θα τους ταίριαζε - στο δικό μου μυαλό τουλάχιστον - από αυτό που τους έχει αποδοθεί. Η συγγραφή δεν είναι ούτε εύκολη ούτε δύσκολη. Είναι κάτι που σε καθορίζει, που δεν μπορείς να φανταστείς τον εαυτό σου χωρίς αυτό. Σίγουρα χρειάζεται χρόνο και προσήλωση, προσωπικά όμως απολαμβάνω την κάθε στιγμή.
Βίκυ Τάσιου Όλα σου τα βιβλία έχουν πολύ καλές κριτικές. 
Πώς νιώθεις για αυτό? 
Σε αγχώνει το γεγονός ότι στο επόμενο βιβλίο πρέπει να προσπαθήσεις ακόμα περισσότερο για να τα καταφέρεις εξίσου καλά?
Claire Theodorou Δεν θα το έλεγα άγχος, σίγουρα όμως νιώθω ότι πλέον οφείλω να προσφέρω στον κόσμο που έχει αγαπήσει τα προηγούμενα έργα μου κάτι ακόμα καλύτερο. Είναι πολύ δημιουργική όμως αυτή η σκέψη και λειτουργεί σαν κίνητρο.
Βίκυ Τάσιου Υπάρχουν έλληνες και ξένοι συγγραφείς που θαυμάζεις πάρα πολύ?
Claire Theodorou Υπάρχουν πολλοί συγγραφείς που θαυμάζω και που απολαμβάνω πάντα να διαβάζω έργα τους. Από τους σύγχρονους ξεχωρίζω για παράδειγμα από την εγχώρια λογοτεχνία τον Γιάννη Ξανθούλη, τον Ισίδωρο Ζουργό, τη Ζυράννα Ζατέλη και την Ευγενία Φακίνου, ενώ έχω ιδι...Δείτε περισσότερα
Καλλιοπη Ορφανου- Γιακουμη Αν μπορούσες να κάνεις κάτι το οποίο θα ανέβαζε τον πληθυσμό του αναγνωστικού κοινού στην Ελλάδα τι θα ήταν αυτό...???
Claire Theodorou Δεν ξέρω, θα έκανα όμως κυριολεκτικά τα πάντα για να πετύχω έναν τέτοιο στόχο. Πιστεύω ότι δεν υπάρχει τίποτα στον κόσμο που να μπορεί να σε πλάσει και να σε διαμορφώσει περισσότερο από ένα βιβλίο και λυπάμαι που πολλοί Έλληνες δεν έχουν εντάξει αυτή τη μαγεία στη ζωή τους. Και σαν καθηγήτρια πάντως κάνω ότι περνάει από το χέρι μου για να φέρω τα παιδιά σε επαφή με τη λογοτεχνία.
Καλλιοπη Ορφανου- Γιακουμη Ξέρω ότι αγαπάς τα ζώα...τι άλλο αγαπάς να κάνεις.....??
Claire Theodorou Αγαπώ τα ταξίδια και προσπαθώ να ταξιδεύω όσο πιο συχνά μπορώ...
Καλλιοπη Ορφανου- Γιακουμη Πρόσφατα διαβάσαμε στην ομάδα μια ανάρτηση ενός μέλους που αναφερόταν σε παράξενες συνήθειες των συγγραφέων την ώρα που γράφουν...εσύ κάνεις κάτι ιδιαίτερο....???
Claire Theodorou Χαχαχα... Ε λοιπόν νομίζω ότι σε αυτό το θέμα είμαι extreme βαρετή... Όχι, δεν κάνω τίποτα το ιδιαίτερο. Κάθομαι κάπου αναπαυτικά και βυθίζομαι απλά στην ιστορία μου!!!!
Βίκυ Τάσιου Κλαίρη, πιστεύεις ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η τεχνολογία έχουν απομακρύνει τους ανθρώπους από τα βιβλία?
Claire Theodorou Και ναι και όχι... Από τη μία σπαταλάται πολύς χρόνος που θα μπορούσε υπό άλλες συνθήκες να αφιερώνεται στην ανάγνωση, από την άλλη όμως ο κόσμος έρχεται σε επαφή με έργα και συγγραφείς και ενημερώνεται άμεσα για τα πάντα... Τελικά "ουδέν κακόν αμιγές καλού"...
Βίκυ Τάσιου Θα μπορούσες να γράψεις κάποιο αλλού είδος βιβλίο πχ αστυνομικό,μυστηρίου κτλ?
Claire Theodorou Δεν ξέρω... Ίσως... Είναι το λεγόμενο "ποτέ μη λες ποτέ"... https://www.facebook.com/images/emoji.php/v9/f57/1/16/1f609.png;)
Βίκυ Τάσιου Προσωπικά θα ήθελα να σε ρωτήσω σου αρέσει να διαβάζεις βιβλία με ευαίσθητο κοινωνικό περιεχόμενο?
Claire Theodorou Ναι, μου αρέσει, εφόσον το θέμα προσεγγίζεται με λεπτότητα και σεβασμό...
Βίκυ Τάσιου Κλαίρη θα ήθελα να μου πεις με ποιό τραγούδι θα έντυνες το βιβλίο σου η αποικία της λήθης?
Claire Theodorou Σίγουρα με μουσική του Μάνου Χατζηδάκη!
Maria Sassa Ποια είναι τα ερεθίσματα σου προκειμένου να επιλέξεις το θέμα του βιβλίου σου ;
Claire Theodorou Κυριολεκτικά τα πάντα. Μια φράση, μια ταινία, ένα μουσικό κομμάτι, ένα όνειρο, μια σκέψη... Άβυσσος η ψυχή του συγγραφέα... https://www.facebook.com/images/emoji.php/v9/f57/1/16/1f609.png;)
Maria Sassa Claire Theodorou ένα όνειρο .. τώρα εξηγούνται όλα ! Η συγγραφή του ονειρεμένου βοβλιου σας !!
Panos Gallos Καλησπερα και απο εμενα.
Δεν εχω διαβασει την αποικια της ληθης αλλα με εχει μαγεψει η υποθεση του.
Θα ηθελα να μου πειτε για ποιο λογο θα με προτρεπατε να το διαβασω?
Claire Theodorou Η αλήθεια είναι ότι δεν μου αρέσει να προτρέπω κάποιον να διαβάσει το βιβλίο μου. Θεωρώ ότι το κάθε βιβλίο φτάνει από μόνο του στα χέρια που πρέπει και αφού μου λες, Πάνο μου ότι μαγεύτηκες ήδη από την υπόθεση, τότε σίγουρα πρέπει να φτάσει και στα δικά σου. Εύχομαι να το διαβάσεις, να το απολαύσεις και να μου πεις εσύ έπειτα, γιατί άξιζε το χρόνο σου.
Panos Gallos Ποια στοιχεια θεωρειτε οτι πρεπει να εχει ενα βιβλιο για να ξεχωρισει?
Claire Theodorou Νομίζω ότι πρέπει να είναι αληθινό και διαφορετικό, να μην ακολουθεί τις εύκολες λύσεις, να γράφεται με αγάπη και σεβασμό απέναντι στο θέμα, αλλά και απέναντι στο αναγνωστικό κοινό!
Claire Theodorou Καλησπέρα λοιπόν κι από μένα! Χαίρομαι τόσο πολύ που είμαστε απόψε όλοι εδώ και ευχαριστώ από καρδιάς την Καλλιόπη και τη Βίκυ για την ευκαιρία αυτή και τη φιλοξενία στην υπέροχη και τόσο ξεχωριστή ομάδα "Βιβλιοαρώματα"! Κορίτσια είστε φοβερές, συνεχίστε έτσι... https://www.facebook.com/images/emoji.php/v9/f2/1/16/1f60d.png😍
Καλλιοπη Ορφανου- Γιακουμη Καλησπέρα Κλαίρη...σε ευχαριστούμε που είσαι μαζί μας....είναι πολλή μεγάλη η χαρά να σε έχουμε κοντά μας και ακόμα μεγαλύτερη η τιμή που μας κάνεις...https://www.facebook.com/images/emoji.php/v9/f6c/1/16/2764.png
Βίκυ Τάσιου Καλησπέρα Κλαίρη και σε ευχαριστούμε πολύ για την τιμή αλλά και τα υπέροχα λόγια σου.
Sidiropoulou Haidy Καλησπερα σε ολη την παρεα!!!!!καλοταξιδο να ειναι!!!!!
Claire Theodorou Ευχαριστώ πάρα πολύ!!!
Elia Kouri Kαλησπέρα Κλαίρη και από εμένα. Χαίρομαι που σε γνωρίζω! Από τι εμπνεύτηκες για να γράψεις την Αποικία της Λήθης και τι είναι για σένα το γράψιμο; Eπίσης για ποιους λόγους θα προέτρεπες τους αναγνώστες να διαβάσουν το βιβλίο σου;
Claire Theodorou Καλησπέρα, Έλια μου (σωστά το γράφω;;;) Όπως ανέφερα και παραπάνω, εμπνεύστηκα από την ακαταμάχητη γοητεία που άσκησε η Λέρος και η ιστορία του Θεραπευτηρίου πάνω μου, καθώς και από μια οικογενειακή μου φωτογραφία. Για μένα το γράψιμο είναι η προσωπική...Δείτε περισσότερα
Elia Kouri Claire Theodorou Πολύ σωστά γράφεις το όνομά μου. Σε ευχαριστώ για την απάντηση.
Ξανθουλα Κεσιδου Καλησπέρα στην υπέροχη παρέα https://www.facebook.com/images/emoji.php/v9/f6c/1/16/2764.png
Φωτογραφία της Ξανθουλα Κεσιδου.

Kiki Laskou καλησπέρα και απο μένα,καλοτάξιδο το βιβλίο!!!
Claire Theodorou Ευχαριστώ πάρα πολύ, Κική μου!!!
Evi Swan Καλοτάξιδο το βιβλίο
Claire Theodorou Ευχαριστώ, γλυκιά μου Εύη!
Φωτογραφία της Βίκυ Τάσιου.

Claire Theodorou Το Κρατικό Θεραπευτήριο Λέρου. Το "σκηνικό" της "Αποικίας της Λήθης"!
Kiki Laskou ποιο βιβλίο Κλαίρη θα ήθελες να είχες γράψει ποιου συγγραφέα;
Claire Theodorou Θα ήθελα πάρα πολύ να είχα γράψει τον "Έρωτα στα χρόνια της χολέρας" ή το "Εκατό χρόνια μοναξιά" του Γκαμπριέλ Γκαρσία Μάρκες!
Βίκυ Τάσιου Κλαίρη εγώ ,η Καλλιόπη και τα βιβλιοαρωματα σε ευχαριστούμε θερμά για την τιμή που μας έκανες και την χαρά που μας έδωσες με αυτήν την συνέντευξη
Φωτογραφία της Βίκυ Τάσιου.

Claire Theodorou Καλλιόπη και Βίκυ!!! Εγώ σας ευχαριστώ πάρα μα πάρα πολύ για την υπέροχη αυτή εμπειρία! Κι ευχαριστώ και όλους εσάς που με τιμήσατε απόψε με την παρουσία και το τόσο έντονο ενδιαφέρον σας για την "Αποικία της Λήθης". Νιώθω τιμή και συγκίνηση πέρα κάθε φαντασίας! Να είστε πάντα καλά και να απολαμβάνετε τα βιβλία σας!
Eleni Chamilaki Καλησπερα και απο μενα, ταξιδευεις το ιδιο διαβαζοντας το δικο σου βιβλιο ή το ταξιδι ειναι ποιο συναρπαστικο διαβαζοντας ενα βιβλιο αλλου συγγραφεα?
Claire Theodorou Καλησπέρα, Ελένη μου! Είναι δύο εντελώς διαφορετικά μεταξύ τους ταξίδια, εξίσου όμως ωραία και σαγηνευτικά. Εύχομαι να είμαι πάντα σε θέση να κάνω και τα δύο!
'Παναγιώτης Αγγελόπουλος' Κλαίρη μου καλησπέρα. Είσαι απόφοιτος της Γερμανικής φιλολογίας, πως έδρασε αυτό στη συγγραφή βιβλίων??
Claire Theodorou Παναγιώτη μου!!! Καλησπέρα!!! Νομίζω ότι έπαιξε κι αυτό το ρόλο του, καθότι κατά τη διάρκεια των σπουδών μου είχα την τύχη να μελετήσω έργα του Τόμας Μαν, του Γκύντερ Γκρας, του Γκαίτε, του Στέφαν Τσβάιχ και πολλών άλλων, των οποίων τα έργα είναι αληθινό σχολείο.
Claire Theodorou Καλό βράδυ σε όλους!!! https://www.facebook.com/images/emoji.php/v9/f6c/1/16/2764.png<3
Βίκυ Τάσιου Καλό βράδυ Κλαίρη. 
Σε ευχαριστούμε πολύ
Elsa Pazolidou Καλό βράδυ!!! Συγχαρητήρια !!!!!
Ιωαννα Γαλανη Πρέπει να έχει ευχάριστο τέλος ένα βιβλίο η να είναι όπως η ζωή απρόβλεπτο

Claire Theodorou Το βιβλίο, όπως και η ζωή, έχει κατά μία έννοια το τέλος που "επιλέγει" και κανείς, ούτε καν ο συγγραφέας πολλές φορές, δεν μπορεί να προκαθορίσει αν θα είναι ευχάριστο ή δυσάρεστο!


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου