RSS

Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2019

ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΒΙΒΛΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΟ 2019

Μια ακόμη αναγνωστική χρονιά οδεύει στο τέλος της και εγώ θέλησα να κάνω το απολογισμό μου αλλά και να μοιραστώ μαζί σας τα καλύτερα βιβλία που διάβασα αυτόν τον χρόνο.Γύρω στα εκατόν πενήντα βιβλία έπεσαν στα χέρια μου φέτος.Κάποια όμως τα αγάπησα περισσότερο για τους δικούς μου λόγους και θέλησα να σας τα παρουσιάσω.


1.ΑΓΙΟΙ ΤΙΠΟΤΑ 

"Ονειρεύεσαι τους νεκρούς, αγάπη μου;"
"Τους βλέπω μπροστά μου, μαμά".
Σ' ένα παλιό αρχοντικό της Ξάνθης, η Ηλιάνα Αχτάρη φροντίζει την ετοιμοθάνατη μάνα της. Σε μια καφετέρια της Κομοτηνής, ο Στέφανος Αργυρίου νιώθει την ένταση ενός ανεκπλήρωτου έρωτα.
Δυο άνθρωποι διαφορετικοί που θα συναντηθούν στο βαγόνι ενός άδειου τραίνου και θα βυθιστούν σ' έναν εφιάλτη που μυρίζει λιβάνι, χιόνι και αίμα.
Ένα αλλόκοσμο μέρος τους καλεί, ψηλά στα βουνά της Βόρειας Ελλάδας. Ένα μέρος αρχαίο, όπου τα κεριά καίνε μπροστά από Αγίους δίχως ονόματα και πρόσωπα. Ένα μέρος όπου ο Θάνατος περιδιαβαίνει με ανοιχτά σαγόνια.
Η ελληνική επαρχία γίνεται ο καμβάς για ένα μυθιστόρημα λαογραφικού τρόμου και φαντασίας που θα σας συναρπάσει.
Μια ιστορία απώλειας και αγάπης, ένα βιβλίο για το θάνατο και τη ζωή μαζί, από τον συγγραφέα των μπεστ σέλερ "Η σκιά στο σπίτι" και "Νεκρή γραμμή". (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)



2.Η ΕΛΕΓΕΙΑ ΤΗΣ ΣΤΑΧΤΗΣ

Η Ροζαλία Σεφεριάδη, κόρη προσφύγων που κατέφυγαν στη Θεσσαλονίκη, είναι μια κοπέλα διαφορετική από εκείνες της γενιάς της. Αδιαφορεί για τα τετριμμένα κοριτσίστικα όνειρα και οραματίζεται μουσικές σπουδές στο Παρίσι, παρόλο που τα σύννεφα του ναζισμού σκιάζουν ήδη την Ευρώπη.

Κρύβοντας χρόνια ολόκληρα ένα εφημεριδόφυλλο με τη φωτογραφία του νεαρού μαέστρου Ανατόλ Κοβάλσκι, παίρνει την τύχη στα χέρια της όταν λαμβάνει ένα γράμμα από τη Γαλλία.

Καθώς η αυτοθυσία εναλλάσσεται με την προδοσία, η αλήθεια με το ψέμα και η εξιλέωση με την ταπείνωση, τα όρια του μυαλού και του κορμιού της δοκιμάζονται και η διπλή απώλεια που θα υποστεί θα τη στοιχειώσει μέχρι να έρθει η τελική λύτρωση. 




3.Ο ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΟΣ ΝΕΚΡΟΣ 

26 Οκτωβρίου 1957.
Η Ελένη Καζαντζάκη έχει να επιτελέσει ένα θλιβερό καθήκον: Να θάψει τον άντρα της, που πέθανε στη Γερμανία, μακριά απ' την πατρίδα του. Μαζί με την πνευματική παρακαταθήκη του Νίκου Καζαντζάκη, όμως, κληρονομεί και τους δύο πανίσχυρους εχθρούς του συζύγου της, το επίσημο Ελληνικό Κράτος και την Εκκλησία.
Τις επόμενες δέκα ημέρες θα αντιμετωπίσει προκλήσεις, προδοσίες και προσβολές και για μόνη διαφυγή θα έχει τις αναμνήσεις από τη συναρπαστική ζωή με τον μεγάλο στοχαστή. Η αρχική αποστροφή της προς τον Καζαντζάκη... Το αναπάντεχο φλερτ του... Ο αντισυμβατικός τρόπος με τον οποίο την προσκάλεσε να μείνουν στη Μόσχα... Ο διωγμός τους από το κατεστημένο και τα χαμένα Νόμπελ για τα οποία τόσο αγωνίστηκαν...
Την ίδια ώρα, σε μια Αθήνα που μόλις ξεπερνάει το σοκ των πολέμων, ο νεαρός Φρέντυ Γερμανός αναλαμβάνει το πρώτο μεγάλο ρεπορτάζ της καριέρας του: Να καλύψει δημοσιογραφικά την επικείμενη κηδεία, τις προθέσεις του απλού λαού, αλλά και τις απίστευτες μηχανορραφίες που στήνονται προκειμένου ο Καζαντζάκης να μη λάβει την τελευταία τιμή που του πρέπει στην Ελλάδα.
Ο Ανεπιθύμητος Νεκρός είναι ένα γοητευτικό μυθιστόρημα για τις αναμνήσεις μιας Ελλάδας που δεν υπάρχει πια, μια καταβύθιση στις σκέψεις ενός από τους μεγαλύτερους συγγραφείς όλων των εποχών, αλλά κυρίως η διαδρομή ενός ανθρώπου που ήταν λεύτερος γιατί δεν φοβόταν να πεθάνει.  


4.ΕΝΑ ΔΡΑΜΙ ΔΥΝΑΜΗΣ

"Ευχή σ' το δίνω, μη βρεθείς στην ανάγκη των ξένων... Μόνο η μάνα σου και ο πατέρας σου είναι δικοί σου άνθρωποι κι αν κάνουν κάποτε μια χαζομάρα όπως έκανε ο δικός μου, βρες το κουράγιο και συγχώρεσέ τους, γιατί οι ξένοι, να το θυμάσαι, οι ξένοι είναι πιο παγωμένοι κι απ' τους χειρότερους κακούς".
Καστοριά - Βόλος - Χανιά - Αθήνα, το οδοιπορικό επιβίωσης ενός παιδιού στους δρόμους. Με άλλο όνομα τον φώναζε η μάνα του, η Καλλιόπη, με άλλο τον έμαθε η νύχτα. Ο ήρωάς μας θα δώσει τη μεγαλύτερη μάχη του για να κρατήσει ζωντανό το παιδί που κουβαλά κρυμμένο μέσα του. Ποτέ δεν ξέχασε το άδικο που τον στιγμάτισε, και σήμερα, χρόνια μετά, το ίδιο αγρίμι μέσα του ζητά να αναμετρηθεί με την κόλαση για να βρει λύτρωση και ελπίδα για αγάπη.
Όταν τα 'χεις χάσει όλα, όταν όση δύναμη κι αν έχεις νιώθεις πως δεν αρκεί, κάνεις κουράγιο, τόσο πολύ κουράγιο, που ούτε κι εσύ ο ίδιος δεν πιστεύεις στις αντοχές σου εκείνες τις στιγμές όμως, μονάχα ένα δράμι δύναμης σου λείπει για να συμπληρώσεις την ισχύ σου, να αντεπιτεθείς και ν' αλλάξεις ολόκληρη τη ζωή σου. Μονάχα ένα δράμι.


5.21 ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΡΑΚΙ 

Μια όσο γίνεται πληρέστερη εικόνα του πολυσύνθετου και πολυώνυμου πεζογραφικού έργου του Έντγκαρ Άλαν Πόε, του μεγάλου παρεξηγημένου των αμερικανικών γραμμάτων, παρέχει η παρούσα έκδοση. Πεζογραφήματα που εντάσσονται στις ενότητες: Τρόμος / Φανταστικό / Μυστήριο / Περιπέτεια / Επιστημονική φαντασία / Σάτιρα καθώς και το διάσημο ποίημα "Το κοράκι" συνθέτουν αυτή την ανθολογία, που συμπληρώνεται με κατατοπιστικές εισαγωγές στα περιεχόμενα έργα και εκτενείς σημειώσεις.


6.ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ

 Η μουντή Αθήνα ετοιμάζεται να υποδεχτεί τις Γιορτές. Ωστόσο, κάποιος άγνωστος, κρυμμένος στις σκιές του παρελθόντος, έχει άλλα σχέδια στο μυαλό του. Κι αυτό δεν είναι ένα συνηθισμένο μυαλό. Τα εγκλήματα θα διαδεχτούν το ένα το άλλο, κάνοντας την πόλη να τρέμει από τον φόβο για τη συνέχεια. Τελετουργικοί φόνοι απόλυτης σκληρότητας και εκδίκησης θα ενώσουν στον θάνατο ανθρώπους που δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους. Ή μήπως έχουν;

Η Αστυνόμος Αΐντα Μητροπούλου, με τη βοήθεια του Υπαστυνόμου Δώρη Μανουστάκου, θα προσπαθήσουν να ξετυλίξουν το κουβάρι των αλλεπάλληλων ερωτημάτων, έχοντας την απροσδόκητη βοήθεια του απομονωμένου στο σπίτι του ρεπόρτερ Παύλου Βαφειάδη. Όμως ο αιματοβαμμένος Ιππότης θα είναι πάντα ένα βήμα μπροστά.

Και δεν θα έχει πει ακόμη την τελευταία του λέξη.

Τέσσερις συγγραφείς αστυνομικής λογοτεχνίας ενώνουν τις δυνάμεις τους γράφοντας μαζί ένα μυθιστόρημα που θα σας κόψει την ανάσα.


 7.Ο ΚΑΛΟΓΕΡΟΣ


Υγρές, μελαγχολικές αυλές, φασματικοί πύργοι, ζοφερές προοπτικές, μοναστήρια όπου κατοικεί το Κακό, ψίθυροι και τρεμάμενες σκιές, πανέμορφες ηρωίδες που ακροβατούν στα όρια της τρέλας, δαιμονικοί χαρακτήρες που πουλάνε την ψυχή τους στον Εωσφόρο, αλλότρια, μυστικά πάθη, τρέλα, ποίηση... Το γοτθικό μυθιστόρημα σε όλο το ανατριχιαστικό του μεγαλείο είναι εδώ, με έναν ογκόλιθο τους είδους, που ξεπερνά σε ένταση, ρίγος, παλμό, φαντασία και αυτοαναφορική ειρωνεία το σύνολο της σύγχρονης «λογοτεχνίας τρόμου».


8.DE PROFUNDIS

Όταν ο Μπέρναρ Σω ρωτήθηκε για το "De Profundis", το τελευταίο αυτό έργο του Όσκαρ Γουάιλντ, απάντησε με την ειρωνεία που τον διέκρινε: "Μια ακίνδυνη ρουκέτα, που όλοι την έπαιρναν για τορπίλη".
Ο τρομερός γέρος δε θέλησε να δει πέρα απ' τις γραμμές, να συλλάβει τον ανελέητο πόνο που κρυβόταν σ' αυτές τις σελίδες. Αλλά το "De Profundis" ήταν και είναι η πιο ολοκληρωμένη μορφή ερωτικής εξομολόγησης (αδιάφορο αν απευθύνεται σε μια γυναίκα ή σ' έναν ανάξιο φίλο), η σπαρακτική κραυγή ενός μετανοημένου για τις λίγες στιγμές μιας απίθανης ευτυχίας.
«Μονάχα η Φύση, που οι απαλές της βροχές πέφτουν "επί δικαίων και αδίκων", θα μου προσφέρει την αγκαλιά των βράχων της να κρύψω το πρόσωπό μου και θα μ' αφήσει στις κρυφές κοιλάδες της, στη σιωπή τους, να κλάψω χωρίς οι άνθρωποι να μ' ενοχλούν. Και θα στολίσει μ' αστέρια τη νύχτα, για να μπορώ να περπατάω στα σκοτεινά χωρίς να σκοντάφτω, θα στείλει τους ανέμους να σκορπίσουν τ' αχνάρια των ποδιών μου, για να μην με φτάσουν οι άνθρωποι, και θα με αποκαθάρει στα πλατιά της νερά και θα με γιάνει με τα μυστικά της βότανα», έγραφε στον Άλφρεντ Ντάγκλας απ' τη φυλακή του.
Στις σελίδες του κύκνειου αυτού έργου του Όσκαρ Γουάιλντ, βρίσκουμε ίσως το κλειδί να εξηγήσουμε τις σκοτεινές πτυχές της τραγικής πτώσης του. Και το κλειδί αυτό είναι μια περιπαθής αφοσίωση στην Τέχνη ενός πιστού, που ήταν φιλάργυρος στους ήχους και τις συλλαβές, όσο και ο Μίδας για το χρυσάφι...
Ενός σταυροφόρου της πιο τέλειας μορφής, της πιο ασύλληπτης φραστικής απόχρωσης, ενός αναζητητή της αρμονίας και του μέτρου, που τον "περίμεναν πάντα δάκρυα μέσα στα πέταλα ενός ρόδου" και που ήθελε να του μιλούν γι' αυτόν τον κόσμο των σκιών, που τόσο αγάπησε, για τη ζωή, για την ψυχή, για τη θλίψη και την ομορφιά της...
Το περιεχόμενο του βιβλίου -ογδόντα πυκνογραμμένες χειρόγραφες σελίδες- συγκεντρώθηκε μέρα με τη μέρα. Γιατί η διεύθυνση των Φυλακών του Ρήντινγκ έδινε στον Όσκαρ Γουάιλντ μονάχα μια σφραγισμένη κόλλα χαρτί την ημέρα και ήταν υποχρεωμένος να την παραδίδει για να πάρει άλλη.
Έτσι, αυτό το βιβλίο-επιστολή φυλάχτηκε απ' τον ταγματάρχη Νέλσον, διευθυντή των Φυλακών, και στις 19 Μαΐου 1897, όταν έληξε η ποινή του ποιητή, του παραδόθηκε, χωρίς ποτέ να φτάσει στα χέρια του αποδέκτη του. Την ίδια μέρα ο Όσκαρ Γουάιλντ έφυγε για τη Γαλλία και στη Διέπη εμπιστεύτηκε το "De Profundis" στο φίλο του Ρόμπερτ Ρος, χωρίς ν' ασχοληθεί πια μ' αυτό.




9.ΤΡΙΑΝΤΑ ΕΞΙ ΩΡΕΣ ΒΡΟΧΗΣ

Σιγοβρέχει.
-Ξημερώνει...
-Σ' αγαπώ.
-Σςςςςςςςς.
-Εσύ δεν μ' αγαπάς;
-Θα σ' αγαπώ κάθε που το χώμα θα μυρίζει βροχή.
Ξεκίνησε βροχή. Έβρεχε ασταμάτητα. Τριάντα έξι ώρες βροχής. Αλλιώτικης βροχής. Όχι σαν εκείνη που είχε ενώσει κάποτε τη Φαίδρα με τον Θησέα. Ήταν άλλη βροχή αυτή. Τριάντα έξι ώρες βροχής, τριάντα έξι ώρες ενοχής.
Στις εκδοχές του μύθου της Φαίδρας και του Ιππόλυτου, όπως αυτές παρουσιάστηκαν από τους δημιουργούς
της τέχνης, ο έρωτας εμφανίζεται μιαρός, ενοχικός, χωρίς ηθική. Έχει όμως ο έρωτας ηθική; Άραγε, έχει φτάσει ο καιρός να δικαιωθεί ο έρωτας της Φαίδρας; Σε ποιο δικαστήριο όμως και με ποιους δικαστές; Μέσα από μια ιστορία σύγχρονη, τα πρόσωπα του μύθου ζωντανεύουν ξανά και μας παρασύρουν στη δίνη του έρωτά τους που, αν και απαγορευμένος, είναι αμοιβαίος



10.ΑΝΑΡΜΟΣΤΟΝ ΕΣΤΙ

 Μου έλειψες, γι' αυτό σ' ανέστησα.
Με σκότωσες, γι' αυτό δε σε λυπάμαι.
Μια γυναίκα θύμα της πιο αποτρόπαιης εγκληματικής ενέργειας.
Τρεις άνθρωποι καλούνται να βρουν και να πουν την αλήθεια: ο σύζυγος, ο εραστής, η καλύτερή της φίλη.
Και ανάμεσά τους... γρίφοι που θυμίζουν αρχαία τραγωδία.
Μίσος, πάθος και εμμονές σ' ένα συναρπαστικό ψυχολογικό θρίλερ για δυνατούς λύτες.
Η καταιγίδα που θα πλήξει απόψε την Κρήτη δε θα μοιάζει με καμιά. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)

 


11.Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΥ

Λονδίνο, 1889. Σε μια κακόφημη συνοικία, ένας γιατρός μπαίνει από σύμπτωση σε μια παμπ και γνωρίζει μια σαγηνευτική γυναίκα που θα του στοιχειώσει τον νου και θα τον βυθίσει σε μια απίστευτη δίνη χειρουργικής παράνοιας.
Η Ιστορία του Χειρουργού είναι μια από τις πιο περίτεχνα τρομακτικές νουβέλες που έχουν γραφτεί. Η σοκαριστική πλοκή και η αναπάντεχη κορύφωσή της θα χαραχτούν για πάντα στη μνήμη σας.



12.ΔΡΑΚΟΥΛΑΣ


Ο ιδιοφυής Ιρλανδός συγγραφέας Μπραμ Στόκερ, αξιοποιώντας τη μακραίωνη παράδοση γύρω από τον Δράκουλα της Τρανσιλβανίας, εκδίδει το 1897 το ομώνυμο αριστούργημά του, το οποίο έχει επηρεάσει όσο λίγα τη σύγχρονη κουλτούρα και έχει γνωρίσει πάμπολλες κινηματογραφικές μεταφορές.
Η ιστορία ξεκινά με την επίσκεψη του βρετανού δικηγόρου Τζόναθαν Χάρκερ στον πύργο του Δράκουλα, στα Καρπάθια Όρη, προκειμένου να βοηθήσει τον κόμη να αγοράσει ένα σπίτι στο Λονδίνο. Ο Χάρκερ θα διαπιστώσει τη φρικτή αλήθεια για τον εντολέα του και θα μείνει φυλακισμένος στον πύργο του, ενώ ο Δράκουλας θα ταξιδέψει στην Αγγλία προς αναζήτηση αθώων θυμάτων για τον κόσμο των νεκροζώντανων. Τρεις άντρες, ο δρ. Χέλσινγκ, ο δρ. Σιούαρντ και ο Άρθουρ Χόλμγουντ, γίνονται οι σωματοφύλακες του καλού και οι μόνοι που θα επιχειρήσουν να σταματήσουν τον Δράκουλα.



13.ΟΙ ΜΑΚΑΡΙΟΙ

 Σεπτέμβριος του 1992
Ο Αλέξανδρος είναι ένας νεαρός δάσκαλος και η καινούργια σχολική χρονιά τον βρίσκει με μετάθεση σε ένα άγνωστο, απομακρυσμένο νησί του Αιγαίου. Από την πρώτη στιγμή που πατάει το πόδι του στη Μακάρια αντιλαμβάνεται ότι οι λιγοστοί κάτοικοι είναι επιφυλακτικοί και καχύποπτοι απέναντί του. Και καθώς οι μέρες περνούν, ο Αλέξανδρος συνειδητοποιεί ότι πίσω από τις φαινομενικά ήσυχες ζωές τους οι ντόπιοι κρύβουν πολλά και επικίνδυνα μυστικά.
Η περιέργειά του θα τον οδηγήσει στην αναζήτηση της αλήθειας και όταν τα θαμμένα στα βάθη του χρόνου σκοτεινά μυστικά της Μακάριας αρχίσουν να αποκαλύπτονται, όχι μονάχα θα κλονίσουν όλα τα πιστεύω του, αλλά και θα θέσουν σε κίνδυνο τη ζωή του.
Οι Μακάριοι είναι μια συναρπαστική μεταφυσική ιστορία, ένα ατμοσφαιρικό μυθιστόρημα τρόμου, όπου το πιο σκοτεινό κακό έρχεται από το παρελθόν για να μας θυμίσει ότι οι αρχαίοι θεοί βρίσκονταν πάντα ανάμεσά μας.


14.ΕΚΕΝΟΙ ΠΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ


 Έξι και ένα σκοτεινά μυστικά:

Κάθε ένας πετάει κι από ένα ασημένιο φεγγάρι

Το δώρο και η Καταδίκη

Ομίχλη στη Νιβέστα

Άνω Τελώνια

Μια Παλιά Ιστορία

Ονειροτόκος

Ο γυρισμός του Ορέστη

Εκεί όπου το υπερφυσικό και το αλλόκοτο συναντούν την πραγματικότητα.


15.ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ

Δεν ήταν φόνος... Δεν ήταν βιασμός... Δεν ήταν βασανιστήριο...
Τρεις γυναίκες εξαφανίζονται χωρίς κανένα ίχνος. Μία εβδομάδα είναι αρκετή για τον ψυχοπαθή, γνωστό και ως Ψυχοθραύστη, για να τις καταστρέψει. Κανένας δεν γνωρίζει τη μέθοδο που χρησιμοποιεί, όμως μέχρι την έβδομη ημέρα θα είναι πλέον ψυχολογικά νεκρές, θαμμένες ζωντανές στο ίδιο τους το σώμα. Ένα μόνο πράγμα είναι γνωστό: οι αλλόκοτοι γρίφοι που αφήνει σε κάθε θύμα του.
Λίγο πριν από τη βραδιά των Χριστουγέννων, ο Ψυχοθραύστης θα ξαναχτυπήσει. Σε μια πολυτελή ψυχιατρική κλινική έξω από το Βερολίνο, το χιόνι πέφτει πυκνό, καθιστώντας τον χώρο ακόμα πιο δυσπρόσιτο και απομονωμένο. Γιατροί και ασθενείς συνειδητοποιούν με φρίκη ότι ο μανιακός που τρομοκρατεί εδώ και καιρό την πόλη βρίσκεται ανάμεσά τους.
Παγιδευμένοι στο εσωτερικό της κλινικής, η μόνη τους διέξοδος είναι να ενωθούν για να προστατέψουν ο ένας τον άλλον. Όμως, σε μία νύχτα ανείπωτου τρόμου όπως αυτή, εκείνος θα τους αποδείξει πως δεν υπάρχει διαφυγή...
Ήταν κάτι πολύ χειρότερο.


16.Ο ΙΟΣ ΤΗΣ ΒΑΒΕΛ



Ένας αρχέγονος ιός που ξαναπλάθει τη λογοτεχνία τρώγοντας βιβλία.
Ένα αόρατο τάγμα και ένα αποκαλυπτικό κρυπτογράφημα χαμένο στις βιβλιοθήκες του κόσμου.
Ένας πύργος της κόλασης που εμφανίστηκε αναπάντεχα στη μέση ενός δάσους.
Ένα τυχαίο εύρημα σε εγκαταλελειμμένο σπίτι που μπορεί να σε κάνει Άρχοντα του κόσμου.
Ρεβεγιόν με τον Βερν, τον Πόε, τον Λάβκραφτ και άλλους συγγραφείς στον παράδεισο των κβάντα.
Κάποιοι άνθρωποι γύρω μας δεν έχουν ούτε σάρκα ούτε οστά.
Τολμάς να περάσεις μέσα από την Πύλη της Αυγής;
Ο Δαίδαλος χαμένος στο ίδιο του το σπίτι.
Δύο μαύρες φτερούγες. Το δώρο τη Νύχτας.
Κατάδυση στην Χώρα της Νοσταλγίας με συντροφιά έναν μάγο του Μεσαίωνα.


17.ΤΟ ΕΞΠΡΕΣ ΤΟΥ ΜΕΣΟΝΥΧΤΙΟΥ

Για τον Μπίλι Χεις το 1970 ήταν η πιο καθοριστική χρονιά της ζωής του. Ήταν η χρονιά που προσπάθησε
να μεταφέρει λαθραία δύο κιλά χασίς από την Κωνσταντινούπολη πίσω στην πατρίδα του, τις ΗΠΑ.
Η χρονιά που τον συνέλαβαν στο αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης και καταδικάστηκε σε τριάντα
χρόνια κάθειρξη σε τουρκική φυλακή. Και έτσι ξεκίνησε ο μεγάλος του εφιάλτης...
Για μια πενταετία ο Χεις υπέφερε τη βρόμα, τη βία και τον εξευτελισμό του εγκλεισμού σε ένα φρικιαστικό περιβάλλον, ενώ η οικογένειά του προσπαθούσε μάταια να τον απελευθερώσει. Τελικά, μέσα στην απελπισία του, επιστράτευσε όλο του το θάρρος και επιχείρησε να αποδράσει - ένα τόλμημα που, ανέλπιστα, πέτυχε.
Το συγκλονιστικό χρονικό της περιπέτειας τον Μπίλι Χεις, που ενέπνευσε την ομότιτλη ταινία, μέσα από τη
μαρτυρία του ίδιου. Μια αληθινή, κλασική ιστορία επιβίωσης και αντοχής ειπωμένη με χιούμορ, εξυπνάδα
και απόλυτη ειλικρίνεια. 


18.ΑΜΥ


 Ο μόνος τρόπος να σταματήσεις να πολεμάς τους δαίμονές σου είναι να γίνεις ένα με αυτούς.

Μπορεί ο θάνατος να μοιάζει σαν λύτρωση κάποιες φορές, τότε που το σώμα στέκει αλώβητο μπροστά σε λέξεις-καρφιά που στοχεύουν κατευθείαν στην καρδιά. Πότε ένας αναστεναγμός είναι αρκετός για να μαλακώσει ο πόνος; Πότε οι ψίθυροι της παράνοιας έχουν τη δύναμη να ροκανίσουν τη λογική αφήνοντας άψυχα κουφάρια με σκοτεινά, παγωμένα βλέμματα;

Η Άμυ θα βρεθεί αντιμέτωπη με αυτά τα ερωτήματα, όταν η αδιανόητη αλήθεια θα παίξει σκληρά παιχνίδια με το μυαλό και το κορμί της.

Θα καταφέρει να επιβιώσει; Θα χρειαστεί να πληρώσει κάποιο αντίτιμο; Τι είναι πραγματικότητα και τι αποκύημα της φαντασίας της; Ποιοι είναι οι εχθροί και ποιοι οι φίλοι της; Μια συγκλονιστική ιστορία που θα σας ταξιδέψει σ’ έναν κόσμο σαγηνευτικά εφιαλτικό.




19.ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΑΚΟΜΗ

Υπάρχουν ταξίδια που ξεκινούν με μια βαλίτσα στο χέρι. Άλλα, έπειτα από έναν χωρισμό. Κάποια, όταν μια δουλειά σε αναγκάζει να φύγεις χωρίς να αφήσεις τίποτα πίσω σου... Υπάρχουν ορισμένα που έμειναν χαραγμένα στην ψυχή μας επειδή μας πόνεσαν, επειδή μας ανάγκασαν να πληγώσουμε κι εμείς ανθρώπους που πιθανόν να αγαπούσαμε. Αλλά υπάρχουν κι εκείνα που τα διαφεντεύει ένας παράφορος έρωτας, που μας κάνουν να ξεχνάμε πώς είναι να ζούμε αλλά και να νιώθουμε τον πόνο όταν αυτός είναι χωρίς ανταπόκριση...
Πολύ αργά θα καταλάβεις ότι τα καλύτερα ταξίδια είναι αυτά που δεν έκανες ποτέ. Που δεν τα τόλμησες, που δεν τα γεύτηκες.
Το δικό μου ξεκίνησε τη μέρα που μου ανακοίνωσαν ότι μου είχαν απομείνει μερικοί μήνες ζωής. Και ήταν το πιο όμορφο που έχω κάνει.



20.ΣΑΣΜΟΣ

Ο άντρας σηκώνει το χέρι του και σημαδεύει. Οι επτά πυροβολισμοί που ακούγονται ωχριούν μπροστά στην κραυγή του παιδιού: «Πατέρα...». Αλήθεια ή πλάνη; Τυχαίο γεγονός ή βεντέτα; Οι καταστάσεις περιπλέκονται και παίρνουν ανεξέλεγκτη τροπή.
Ακολουθεί δεύτερος θάνατος - αυτήν τη φορά μια γυναίκα. «Τις γυναίκες και τα κοπέλια δεν τα σκοτώνουν. Αλλού να ψάξετε για τον φονιά. Όχι στη βεντέτα...» Τα λόγια των μυστών ακούγονται ουτοπικά.
«Πάρε την κοπελιά μας και αλαργέψετε αμέσως από την Κρήτη. Δεν θα αργήσει να γίνει κι άλλο κακό. Φύγετε...» Μια μάνα μαζί με την κόρη της, εν μία νυκτί, εξαφανίζονται από προσώπου γης. Ένα κλειδί μένει κρεμασμένο στην πρόκα του τοίχου και μια μαντινάδα στέκει ατελείωτη.
Όρη και θάλασσες, τραγούδια και κατάρες, οργή και χάδι. Μέσα στις αντιθέσεις της φωτιάς, οι άνθρωποι χτίζουν τα όνειρά τους. Ωστόσο, η θέληση και το πάθος δεν αρκούν. Τα πάντα μπορούν να ανατραπούν ακαριαία.
Ένας ατέρμονος κύκλος αίματος συνεχίζεται και η παλιά βεντέτα, σαν εφιάλτης, σκορπά τον τρόμο ανάμεσα σε δυο χωριά της Κρήτης. Οι λέξεις ποτέ δεν είχαν αρκετή δύναμη για να περιγράψουν τόσο ακραία συναισθήματα. Τι θα μπορούσε να επιφέρει τη συμφιλίωση, τον πολυπόθητο Σασμό;


21.ΧΑΡΑΚΙΕΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ

Μια κοπέλα, εγκλωβισμένη σ' ένα σπίτι που έχει παντού χαραγμένο τ' όνομά της, ασφυκτιά μέσα στον γάμο της, στη φυλακή που αντί για σίδερα έχει λέξεις.
Ένας άντρας, μεγαλωμένος με τη ρετσινιά του "γύφτου" και του "μπάσταρδου", μοναχικός, σκληρός, συναισθηματικά χωλός, ακροβατεί στο περιθώριο μιας κοινωνίας που από νωρίς τον απορρίπτει και τον εχθρεύεται. Ένας έρωτας, μια αμοιβαία ανάγκη, μια φυγή και ένα άδοξο τέλος.
Δεκαπέντε χρόνια μετά, ένας ξένος, ταλαιπωρημένος απ' το ταξίδι, βρίσκει θαλπωρή και καταφύγιο στο σπίτι μιας γυναίκας που είναι γεννημένη ν' αγαπά, να προσφέρει, να γαληνεύει τους ανθρώπους.
Πιο πέρα, στο δάσος, η Ελισσώ. Γιάτρισσα, μαΐστρα, κατέχει τη Γνώση, τη Σοφία της ζωής. Ρίχνει τους ρούνους και βλέπει το πριν και το μετά. Μα δεν τα βλέπει όλα.
Ένα μυστικό. Ένας γρίφος, που ζητάει να λυθεί.
Ψυχές ταραγμένες που προσπαθούν να ισορροπήσουν, να βρουν τον σκοπό τους και να γιατρευτούν. Μόνος δρόμος, η Αλήθεια· αυτή που κρύβεται μέσα τους κι αδυνατούν να δούνε. Αυτή μονάχα μπορεί να τους λυτρώσει. Η Αλήθεια της ψυχής. Τίποτα πέρα απ' αυτήν, τίποτα χωρίς αυτήν.


22.ΤΟ ΔΑΚΡΥ ΤΗΣ ΜΑΝΤΙΣΣΑΣ

Ύστερα από ένα τραυματικό βίωμα η Άννα, μια νεαρή κοπέλα της μεγαλοαστικής αθηναϊκής κοινωνίας στα χρόνια του Όθωνα, διορίζεται δασκάλα σε ένα ορεινό χωριό της Ρούμελης. Λίγο πριν από το ξεκίνημα της καινούριας της ζωής, συναντά μια ηλικιωμένη μάντισσα που την προειδοποιεί για τον θανάσιμο κίνδυνο που παραμονεύει στον τόπο προορισμού της. Ωστόσο, φτάνοντας στο σπίτι όπου θα φιλοξενηθεί, η νεαρή δασκάλα γίνεται δεκτή με θέρμη και ενθουσιασμό από την πεντάμορφη Μαρίτσα, η οποία ζει εκεί με τη θεία της και τον αυστηρό αδελφό της. Οι συνθήκες και τα ήθη του χωριού είναι πρωτόγνωρα και καταπιεστικά για την Αθηναία δασκάλα.
Σύντομα όμως θα ανακαλύψει πως, μέσα σ' εκείνο το ασφυκτικό περιβάλλον, η δύναμη του ανθρώπινου πάθους βρίσκει τον τρόπο να τινάξει στον αέρα τις συμβατικότητες, τα ήθη, τη λογική, το δίκιο και, εντέλει, την ίδια τη ζωή.
Μια θρυλική υπόθεση πάθους και φονικού, που ενέπνευσε ποιητές και συγγραφείς του προηγούμενου αιώνα και εκδικάστηκε στο Κακουργιοδικείο Μεσολογγίου. Η δικογραφία φυλασσόταν μέχρι το 1957 στο Εφετείο Πατρών, οπότε και εξαφανίστηκε μυστηριωδώς.




23.ΝΕΚΡΩΤΑΦΙΟ ΖΩΩΝ

Όταν ο δόκτωρ Λούις Κριντ μετακομίζει με την οικογένειά του στην ήσυχη πόλη του Λάντλοου, στο Μέιν, το νέο ξεκίνημα φαντάζει υπέροχο. Ωστόσο, υπάρχει μια αδιόρατη απειλή...
Τα φορτηγά που περνούν έξω από το σπίτι των Κριντ τρέχουν υπερβολικά, αν κρίνει κανείς από το πρόχειρο νεκροταφείο στο γειτονικό δάσος, όπου γενιές παιδιών έχουν θάψει τα αγαπημένα τους κατοικίδια. Έπειτα, τόσο οι κάτοικοι του Λάντλοου όσο και οι εφιάλτες του, προειδοποιούν τον Λούις να μην προχωρήσει πέρα από το μικρό νεκροταφείο. Εκεί υπάρχει ένας ακόμα τόπος ταφής, ο οποίος κρύβει μια αλήθεια που παγώνει το αίμα, πιο τρομακτική κι από τον ίδιο τον θάνατο. Και ο Λούις σύντομα θα ανακαλύψει ότι...
...μερικές φορές, καλύτερα να είσαι νεκρός!




24.ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΤΩΝ ΨΥΧΩΝ



Στη Ρώμη, σ' ένα παλιό καφέ, δύο ιερείς μελετούν το φάκελο για την εξαφάνιση μιας κοπέλας, της Λάρα. Ο ένας ιερέας, ο Κλεμέντε, είναι ο καθοδηγητής. Ο άλλος, ο Μάρκους, ένας κυνηγός, εκπαιδευμένος να ξετρυπώνει το κακό. Έτσι τουλάχιστον του λένε. Γιατί εκείνος δεν θυμάται. Δεν έχει πια μνήμη.
Η Σάντρα εργάζεται στη Σήμανση. Η ματιά της, αντικειμενική σαν φωτογραφικός φακός, είναι εκπαιδευμένη να αναγνωρίζει κάθε λεπτομέρεια που δείχνει άσχετη, εκτός τόπου, γιατί ξέρει ότι εκεί φωλιάζει το κακό. Τέτοια ματιά διαθέτει μόνο όποιος κυνηγάει τις λεπτομέρειες. Κι όποιος νιώθει ένοχος. Γιατί και στη δική της ζωή υπάρχει μία άσχετη, εκτός τόπου λεπτομέρεια· μια λεπτομέρεια που τη βασανίζει.
Όταν οι δρόμοι του Μάρκους και της Σάντρα διασταυρώνονται, φέρνουν στο φως ένα τρομακτικό μυστικό, κρυμμένο στα άδυτα του Βατικανού και στις πιο σκοτεινές γωνιές της Ρώμης. Ένα σχέδιο θανάτου που μόνο ένα δαιμονικό αλλά και ταυτόχρονα ευφυές μυαλό θα μπορούσε να συλλάβει.
Ο μόνος τρόπος να το ματαιώσουν είναι να βρουν ζωντανή τη Λάρα.


25.Η ΓΗ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ 


Ο αστυνόμος Στεφάν Κορσό αναλαμβάνει την έρευνα για μια σειρά από άγριες δολοφονίες με θύματα στριπτιζέζ. Πιστεύει ότι πρόκειται για κλασική υπόθεση εντοπισμού του ενόχου.
Έχει όμως άδικο: πρόκειται για μονομαχία έως θανάτου.
Αντίπαλός του είναι ο βασικός ύποπτος, ο Φιλίπ Σομπιεσκί. Ένας ζωγράφος αλαζόνας, έκφυλος, φονιάς. Και στο φόντο υπάρχει ο κόσμος του πορνό, του σαδομαζοχισμού, της διαστροφής. Στο φόντο ή μήπως στο προσκήνιο;
Ο Κορσό επιμένει. Ο Σομπιεσκί αντιστέκεται. Και εν τω μεταξύ το κακό απλώνει τα σκοτάδια του, μπλέκει αθώους και ενόχους, ίχνη, στοιχεία, αλήθειες και ψέματα. Ανατρέπει την πραγματικότητα στο όνομα της δικής του δικαίωσης: οδηγεί με ορμή, με άφατη ηδονή, με εκπληκτική ακρίβεια στη Γη των νεκρών.


26.Ο ΠΑΡΑΞΕΝΟΣ ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΤΟΥ ΠΑΥΛΟΥ ΖΗΤΑ


Ο Παύλος Ζήτας απομονώνεται σ' ένα καταφύγιο συγγραφέων για να γράψει το επόμενο βιβλίο του.
Εκεί γνωρίζεται με τη διάσημη συγγραφέα Λήδα Βρανά. Όταν στα χέρια του πέφτει το τελευταίο βιβλίο της, Φόνος στο Καταφύγιο, ο Παύλος εισέρχεται σ' έναν εφιαλτικό κόσμο όπου η πραγματικότητα συγχέεται με τη φαντασία, η αλήθεια με το ψέμα και η λογική με την παράνοια.
Η ιστορία ξεκινάει με τον φόνο μιας συγγραφέα, της Κορίνας Καρέλλη, η περιγραφή της οποίας ταιριάζει απόλυτα στη Λήδα Βρανά.
Όταν βλέπει τα γεγονότα του βιβλίου να ζωντανεύουν μπροστά στα έντρομα μάτια του, πιστεύει πως κάποιος σχεδιάζει να σκοτώσει τη Λήδα Βρανά.
Την ίδια άποψη έχει και ο πρώην ντετέκτιβ Σωτήρης Γκλάβας. Μαζί προσπαθούν να βρουν τον επίδοξο δολοφόνο, αλλά οι εξελίξει τούς προλαβαίνουν.
Η Βρανά εξαφανίζεται, το πτώμα της δεν βρίσκεται ποτέ και η υπόθεση μπαίνει στο αρχείο.
Μήνες αργότερα, ο Παύλος βλέπει μια γυναίκα που του θυμίζει έντονα τη Λήδα Βρανά... και ο αληθινός εφιάλτης ξεκινάει. 


27.ΑΓΡΙΑ ΦΥΣΗ 

Πέντε γυναίκες εγκαταλείπουν την άνεση του κλιματιζόμενου εργασιακού τους περιβάλλοντος, φορτώνονται απρόθυμα τα σακίδιά τους και ξεκινούν να διασχίσουν ένα πάρκο άγριας φύσης στην αυστραλιανή ενδοχώρα. Στόχος αυτής της πεζοπορίας να ενισχυθούν οι μεταξύ τους συναδελφικοί δεσμοί και η ομαδικότητά τους. Στο τέλος της διαδρομής όμως θα μείνουν μόνο τέσσερις... Και καθεμία έχει μια ελαφρώς διαφορετική ιστορία για το τι ακριβώς τους συνέβη.
Ο ομοσπονδιακός πράκτορας Άρον Φαλκ ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για την τύχη της αγνοούμενης πεζοπόρου. Καθώς η έρευνά του τον παρασύρει στην καρδιά της οργιώδους βλάστησης, ο Φαλκ ανακαλύπτει πως οι γυναίκες είναι μπλεγμένες μεταξύ τους σ' ένα κουβάρι από μυστικά, υποψίες και προδοσίες. Θα μπορούσε κάτι απ' όλα αυτά ωστόσο να οδηγήσει σε φόνο;


28.Η ΘΕΣΗ 7Α



Σας κρατήσαμε την 7Α. Την πιο επικίνδυνη θέση στο αεροπλάνο.
Ο διαπρεπής ψυχίατρος Ματς Κρούγκερ αναγκάζεται να υπερβεί τη φοβία του για τα αεροπλάνα, όταν η ετοιμόγεννη κόρη του Νέλε του ζητά να ταξιδέψει από την Αργεντινή στη Γερμανία.
Έχοντας παρακολουθήσει ένα σεμινάριο αντιμετώπισης της αεροφοβίας, ο Ματς επιβιβάζεται στην υπερατλαντική πτήση Μπουένος Άιρες-Βερολίνο. Σύντομα, όμως, θα διαπιστώσει ότι προετοιμάστηκε για τους λάθος φόβους: Αυτό που τον περιμένει δεν είναι ούτε αναταράξεις, ούτε βλάβη στον κινητήρα, ούτε κάποια τρομοκρατική απειλή.
Ένα τηλεφώνημα από κάποιον άγνωστο του αποκαλύπτει ότι στην ίδια πτήση βρίσκεται ένας παλιός ασθενής του. Ένας ασθενής με βίαιες, δολοφονικές φαντασιώσεις τον οποίο καλείται τώρα να υποκινήσει να πράξει το αδιανόητο να οδηγήσει στον θάνατο τους εξακόσιους επιβάτες της πτήσης καθώς και τον ίδιο, αλλιώς η Νέλε θα βρει τραγικό θάνατο...
Ανθρώπινος νους ένα όπλο που δεν μπορεί να ανιχνευθεί από κανέναν έλεγχο στον κόσμο! ΚΙΝΔΥΝΟΣ.


29.ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΝΕΚΡΟΨΙΑΣ

Ο ιατροδικαστής Πάουλ Χέρτσφελντ, ειδικός στα βίαια εγκλήματα, βρίσκει στο κρανίο ενός φρικτά κακοποιημένου πτώματος τον αριθμό τηλεφώνου της κόρης του. Η Χάνα έχει απαχθεί και για τον Χέρτσφελντ ξεκινά ένα διεστραμμένο κυνήγι. Γιατί ο ψυχοπαθής απαγωγέας έχει ετοιμάσει άλλο ένα πτώμα με στοιχεία στο νησί Χέλγκολαντ. Μα ο Χέρτσφελντ δεν μπορεί να φτάσει στις πληροφορίες και να κερδίσει τον αγώνα ενάντια στο χρόνο: το νησί έχει αποκοπεί από την ηπειρωτική χώρα εξαιτίας ενός τυφώνα και έχει εκκενωθεί από τους κατοίκους του. Ανάμεσα στους λίγους ανθρώπους που παραμένουν στο νησί είναι η σχεδιάστρια κόμικ Λίντα, η οποία έχει βρει τον νεκρό στην ακτή. Απελπισμένος, ο Χέρτσφελντ προσπαθεί να την πείσει να διεξάγει τη νεκροψία ακολουθώντας τις οδηγίες του τηλεφωνικά. Μα η Λίντα δεν έχει αγγίξει ποτέ νυστέρι, πόσο μάλλον για να κάνει νεκροψία... Ωστόσο σύντομα καταλαβαίνει ότι η ζωή του κοριτσιού που έχει πέσει θύμα απαγωγής δεν είναι η μόνη που βρίσκεται σε κίνδυνο.

30.ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΚΚΙΝΗ ΠΟΡΤΑ

Όταν κλείνει η κόκκινη πόρτα, οι κανόνες στο σπίτι είναι απλοί. Υπάρχει αυτός και η μοναξιά του, η πιο ιερή πραγματικότητα στον κόσμο. Ο κύριος Αδαμόπουλος είναι μόνος από επιλογή και νιώθει ευλογημένος γι' αυτό. Όταν κλείνει η κόκκινη πόρτα, οι κανόνες έξω από το σπίτι είναι πολλοί και σύνθετοι. Ο κύριος Αδαμόπουλος είναι εκτεθειμένος σε όλους στους γείτονες, στους συναδέλφους, στους προϊσταμένους. Ανίκανος να αντιμετωπίσει τη ζοφερή πραγματικότητα, καλεί σε βοήθεια τον παιδικό του φίλο, τον Κώστα. Και πράγματι, από κείνη την ημέρα η ζωή του παίρνει διαφορετική τροπή. Αυτό θα ήταν καλό για τον κύριο Αδαμόπουλο, αρκεί οι αλλαγές να μην άφηναν πίσω τους τόσα πτώματα


31.Η ΔΙΑΘΗΚΗ ΤΟΥ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥ

"Όσον αφορά το θάνατό μου, οφείλω να ενημερώσω άπαντες, και ιδιαίτερα τους εκπροσώπους της αστυνομίας που θα εμπλακούν στις έρευνες για τα αίτιά του, πως προήλθε από κατάποση ισχυρής δόσης υδροκυανίου, το οποίο κατανάλωσα κατόπιν απόφασής μου και εν γνώσει των συνεπειών.
"...προαναγγέλλω ρητώς και υπευθύνως το θάνατο του γαμπρού μου Άνθιμου Χυδά, συζύγου της κόρης μου Αλίκης, εντός των επομένων δώδεκα ωρών. Αίτιο του θανάτου του θα είναι η καρδιακή ανακοπή. Η σύλληψη, ο σχεδιασμός και η εκτέλεση της πράξης αυτής οφείλονται αποκλειστικά σε δική μου πρωτοβουλία και δράση".
Με αυτά τα λόγια ο καθηγητής Οδυσσέας Βερνής εξηγεί τον ήσυχο θάνατό του και προετοιμάζει τους συγγενείς, τους φίλους και εκείνον που θα τον ακολουθήσει στον άλλο κόσμο. Το σχέδιό του να δολοφονήσει τον εκδότη Άνθιμο Χυδά δεν πρόκειται να συναντήσει κάποιο εμπόδιο. Είναι τόσο σίγουρος, που αποχαιρετά το ακροατήριο της διαθήκης του απευθύνοντας έναν μακάβριο χαιρετισμό στο γαμπρό του: "Εις το επανιδείν"· είναι ο χαιρετισμός του νεκρού προς τον μελλοθάνατο.
Ο αστυνόμος Άρης Δριμός καλείται να λύσει την υπόθεση, την τελευταία της καριέρας του και της ζωής του. Ο θάνατος στέκεται απέναντί του και τον περιμένει το ίδιο σίγουρος. Η ανίατη ασθένεια και το χαμένο παρελθόν της ζωής του τον σπρώχνουν στο ίδιο βέβαιο μέλλον, σε ένα αργό ταξίδι απόγνωσης και απελπισίας.
Γίνεται ο χαμός ενός ανθρώπου να γεννά πόνο και συνάμα ελπίδα; Μπορεί κάποιος να προσφέρει με το θάνατό του όσα δεν μπόρεσε μια ολόκληρη ζωή; Ο Δριμός έχει πια λίγο χρόνο για να απαντήσει, λιγότερο ίσως απ' όσον απαιτεί η ασύλληπτη αλήθεια· η αλήθεια της Διαθήκης του Δολοφόνου.


32.ΖΑΚΙΝΘΗ - ΤΟ ΑΒΑΤΟ ΤΟΥ ΚΟΝΤΕ

- Ζάκυνθος 1860
Ένα νεαρό κορίτσι, με σκισμένα ρούχα και πόδια να αιμορραγούν από τις πληγές, τρέχει στο σκοτάδι και απελπισμένο προτιμά να βρει τον θάνατο στη θάλασσα παρά να πέσει στα αδίστακτα χέρια αυτών που την καταδιώκουν.
- Βιέννη 1883
Η κόμισσα Άννα Μαρία, αφήνοντας την τελευταία της πνοή, εξομολογείται στον γιο της ένα τρομερό μυστικό. Συγκλονισμένος εκείνος αποφασίζει να εγκατασταθεί στη Ζάκυνθο για να ανακαλύψει την αλήθεια, την οποία δεν θα μπορούσε να φανταστεί ούτε στον χειρότερο εφιάλτη του.
- Αθήνα 2018
Η Ανθή, απόγονος μιας ξεπεσμένης οικογένειας κόντηδων από τη Ζάκυνθο, έρχεται αντιμέτωπη με έναν από τους πιο ισχυρούς επιχειρηματίες του νησιού. Στόχος του είναι να απαλλοτριώσει το τελευταίο περιουσιακό της στοιχείο, το οικόπεδο με το νεκροταφείο των προγόνων της.
Η επίμονη άρνησή της κινεί τις υποψίες και ενισχύει τις φήμες που θέλουν στο νεκροταφείο να είναι θαμμένα τρομακτικά μυστικά.
Το παλιό σημειωματάριο που ανακαλύπτει η Ανθή σε έναν από τους πέτρινους τάφους είναι η αφορμή για να βρεθεί άθελά της στο επίκεντρο μιας συνταρακτικής περιπέτειας.
Ξετυλίγοντας το κουβάρι της οικογενειακής της ιστορίας, εισχωρεί στο άβατο του πανίσχυρου κάντε ντι Αουγκούστο, εκεί όπου ζούσε και η πανέμορφη μοναχοκόρη του Ζακίνθη, τραγικό θύμα των καταστάσεων. Σελίδα με τη σελίδα, η Ανθή παρασύρεται στη δίνη μιας εποχής που χαρακτηρίζεται από αγνή, άδολη αγάπη, αξεπέραστες ταξικές διαφορές, αμέτρητα εγκλήματα και ακόμα περισσότερα σκοτεινά μυστικά. Οι συγκλονιστικές αποκαλύψεις με τις οποίες θα έρθει αντιμέτωπη, θα της αλλάξουν για πάντα τη ζωή.
Ένα συναρπαστικό μυθιστόρημα που διαδραματίζεται στη Ζάκυνθο του 19ου αιώνα, πριν και μετά την ταραγμένη περίοδο της Ένωσης των Επτανήσων με την Ελλάδα.



33.Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ

Κορνουάλη 1947
Η Άλις Μίλερ προσλαμβάνεται ως γκουβερνάντα σ' έναν παλιό πύργο για να φροντίζει δυο δίδυμα ορφανά παιδιά. Τα πάντα είναι ειδυλλιακά -το σπίτι, η οικογένεια, το περιβάλλον- και, για πρώτη φορά στη ζωή της,
η Άλις αισθάνεται ευτυχισμένη. Σύντομα όμως ανακαλύπτει ότι οι σκοτεινές γωνιές και τα υπόγεια του πύργου κρύβουν επικίνδυνα μυστικά...
Νέα Υόρκη, σήμερα
Η Νεοϋορκέζα Ρέιτσελ Ράιτ, υιοθετημένο παιδί, κληρονομεί αναπάντεχα έναν πύργο στην Κορνουάλη. Αμέσως ξεκινάει για την Αγγλία, ελπίζοντας ότι εκεί θα βρει απαντήσεις για την καταγωγή της. Ποιο θα είναι όμως το τίμημα της αλήθειας για τη Ρέιτσελ; Θα το μάθει σε έναν καθρέφτη, πίσω από μια κλειδωμένη πόρτα.


34.ΧΑΡΤΑΕΤΟΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΗ 

Ο νεαρός Αμίρ ζει στην Καμπούλ με τον στοργικό αλλά αυστηρό πατέρα του. Αποφασισμένος να του αποδείξει την αξία του, παίρνει μέρος σ' έναν παραδοσιακό αγώνα με χαρταετούς. Ο Χασάν, πιστός φίλος και υπηρέτης του, είναι πρόθυμος, όπως πάντα, να τον βοηθήσει. Κανένα απ' τα δυο αγόρια όμως δεν μπορούσε να προβλέψει ότι αυτό που θα συνέβαινε στον Χασάν εκείνο το απόγευμα του αγώνα θα άλλαζε για πάντα τη ζωή τους. Μετά την εισβολή των Ρώσων και τη φυγή του Αμίρ στην Αμερική, ο νεαρός Αφγανός θα συνειδητοποιήσει ότι κάποια μέρα θα αναγκαστεί να επιστρέψει στην πατρίδα του μόνο και μόνο για να βρει αυτό που δεν μπορεί να του χαρίσει ο καινούριος κόσμος του: τη λύτρωση. 

35.ΤΟ ΧΡΥΣΟ ΚΛΟΥΒΙ 


Η Φέι μοιάζει να τα έχει όλα: έναν τέλειο σύζυγο, μια πολυαγαπημένη κόρη και ένα πολυτελές διαμέρισμα στην καλύτερη περιοχή της Στοκχόλμης. Όμως σκοτεινές αναμνήσεις από την παιδική της ηλικία σ' ένα γραφικό ψαροχώρι, τη Φιελμπάκα, τη στοιχειώνουν, και νιώθει όλο και περισσότερο σαν φυλακισμένη σε χρυσό κλουβί.
Κάποτε ήταν μια δυνατή και φιλόδοξη γυναίκα, πριν τα παρατήσει όλα για τον σύζυγό της τον Τζακ. Όταν διαπιστώνει πως εκείνος την απατά, ο κόσμος της Φέι γκρεμίζεται και μένει εντελώς ξεκρέμαστη. Είναι κυριολεκτικά καταρρακωμένη, ώσπου αποφασίζει να πληρώσει τον Τζακ με το ακριβές αντίτιμο της προδοσίας του, με τη δίκαιη εκδίκησή της.
Το Χρυσό κλουβί είναι ένα ψυχολογικό θρίλερ, ένα γενναίο μυθιστόρημα με πρωταγωνίστρια μια γυναίκα που τη χρησιμοποίησαν, την πρόδωσαν ώσπου πήρε τη μοίρα στα χέρια της. Μια δραματική ιστορία εξαπάτησης,
λύτρωσης και εκδίκησης


36.ΑΥΤΗ Η ΣΚΑΛΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΒΑΙΝΕΙ 


Έπεσε πάνω στο μαξιλάρι του και της γύρισε την πλάτη, κοιτώντας τον τοίχο απέναντι. Έμειναν έτσι όλη τη νύχτα κι οι δυο, κοιτώντας τον τοίχο με γυρισμένες πλάτες. Εκείνη το δικό της απέραντο και κρύο. Σαν την παγωμένη νύχτα των πόλων. Να μην την ασφαλίζει πια, να μην την προστατεύει από τον άγριο καιρό του έξω κόσμου που τόσο φοβάται. Εκείνος το δικό του απέραντο και κρύο. Σαν την παγωμένη νύχτα των πόλων. Να τον πλακώνει, να τον φυλακίζει και να τον κρατά μακριά από τον άγριο καιρό του έξω κόσμου που τόσο αποζητά.

37.ΟΙ ΔΥΣΤΥΧΕΣ ΠΟΥΤΑΝΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ 


Κάθισα στην άκρη του κρεβατιού κοιτώντας την και με τις πέντε μου αισθήσεις μαγεμένες.
Ένας ηλικιωμένος δημοσιογράφος, όταν γίνεται ενενήντα χρονών, αποφασίζει να κάνει ένα ξεχωριστό δώρο στον εαυτό του: μια νύχτα με μια έφηβη παρθένα. Η πιο φημισμένη και καπάτσα πατρόνα της πόλης τού βρίσκει αυτό που ζητάει.
Αλλά, αντί για μια μικρούλα πόρνη που θα τον αναζωογονήσει, ο ήρωάς μας συναντά μια Ωραία Κοιμωμένη, που θα του πάρει τα μυαλά. Και συνειδητοποιεί ότι μπορεί κανείς να πεθάνει στ' αλήθεια από βαθύ, βασανιστικό, παράφορο έρωτα, σαν αυτόν που νιώθει τώρα ο ίδιος για πρώτη φορά στη ζωή του...
Ένα βιβλίο για την εφήμερη σάρκα και τον παντοτινό έρωτα, με τη γοητευτική φωνή, τον αισθησιασμό και τη διεισδυτική ματιά του μεγάλου Γκαμπριέλ Γκαρσία Μάρκες.


38.Ο ΛΙΜΟΣ


Αθήνα, Δεκέμβριος 1941.
Η πόλη έχει βυθιστεί στον εφιάλτη του μεγάλου λιμού. Ένας λοχαγός των Ες Ες, ο οποίος ερευνά μια υπόθεση για λογαριασμό του υπουργού Προπαγάνδας Γιόζεφ Γκέμπελς, δολοφονείται άγρια στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρεταννία.
Την έρευνα της δολοφονίας αναλαμβάνει ο υπαστυνόμος Νίκος Αγραφιώτης, ο οποίος επιστρέφει στην ενεργό δράση ύστερα από το καθεστώς διαθεσιμότητας που είχε τεθεί μετά την κλοπή της σβάστικας στην Ακρόπολη.
Η υπόθεση παίρνει γρήγορα απρόβλεπτες διαστάσεις και ο υπαστυνόμος θα διαπιστώσει ότι έχει εμπλακεί σε ένα φονικό παιχνίδι στο οποίο συμμετέχουν μαυραγορίτες, μέλη της δωσιλογικής κυβέρνησης, επίορκα στελέχη της Ειδικής Ασφάλειας και αξιωματικοί των Ες Ες.
Μέσα από την περιπλάνησή του σε παράνομα στέκια, καζίνο και καμπαρέ αλλά και στα κολαστήρια της Γκεστάπο, θα αναζητήσει την αλήθεια, ενώ με τη βοήθεια ενός βετεράνου της αστυνομίας και μιας μυστηριώδους κοπέλας θα βρεθεί μπροστά σε ένα παράτολμο σχέδιο που θα κρίνει χιλιάδες ζωές.
Ένα συναρπαστικό μυθιστόρημα, βασισμένο σε αληθινά γεγονότα, που φωτίζει την πιο σκοτεινή περίοδο της Κατοχής και αναδεικνύει άγνωστους έως τώρα πρωταγωνιστές

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου