RSS

Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2018

HIDE AND SEEK

Book review
👣Βίκυ Τάσιου 👣

Εχθές το απόγευμα αναζητώντας κάτι διαφορετικό για να αφιερώσω τον αναγνωστικό μου χρόνο το μάτι μου έπεσε σε ένα μικρό σημείο στη βιβλιοθήκη μου, όπου ήταν κρυμμένο ένα λιλιπούτειο βιβλίο.
Ανοίγοντας την πρώτη σελίδα και φυσικά από τον τίτλο του βιβλίου προτίμησα να αφήσω την ανάγνωση του για τις νυχτερινές ώρες.
Τις σκοτεινές ιστορίες πιστεύω ότι είναι προτιμότερο να τις διαβάζεις όταν έχει πέσει η νύχτα.

Το σκοτάδι σε ρουφά σε έναν κόσμο διαφορετικό και μπορείς να αντιληφθείς καλύτερα την ιστορία.
Οι αισθήσεις σου είναι σε επιφυλακή και οι εφιάλτες που προφανώς θα αντιμετωπίσεις θα έχουν άλλη υπόσταση.
Το κρυφτό ήταν στο κομοδίνο μου και με περίμενε.
"ΕΙΣΕΡΧΕΣΤΑΙ ΜΕ ΔΙΚΗ σας ευθύνη" διαβάζω στις σελίδες του βιβλίου και νιώθω μία ανατριχίλα να με διαπερνά.
Ξεκινάω να μετράω.
Ένα, δύο, τρία, φτου και βγαίνω.
Αυτό που με περίμενε και αυτό που ανακάλυψα έκανε το αίμα μου να παγώσει.
Ένας έφηβος διαφορετικός από τους άλλους επιστρέφει στον τόπο των παιδικών του διακοπών.
Τα πράγματα θα πάρουν απροσδόκητη τροπή όταν το παιχνίδι με τους φίλους του θα περάσει στην άλλη πλευρά, στη σκοτεινή.
Μία ιστορία ψυχολογικού και μεταφυσικού τρόμου όπου το όνειρο συναντά τον εφιάλτη και η ζωή το θάνατο.
Βυθίζομαι στον κόσμο του Έρικ και δεν μπορώ να κλείσω το βιβλίο πριν δω τη λέξη τέλος.
Τα στοιχειωμένα σπίτια είναι από τις μεγαλύτερες αδυναμίες μου και ήταν εκεί και με περίμεναν να παίξω και εγώ κρυφτό μαζί με τους ήρωες.
Η αφήγηση ήταν τόσο ζωντανή και η ανάγνωση βγαίνει με μία ανάσα μέχρι την τελευταία σελίδα.
Μέσα σε σαράντα τέσσερις σελίδες η συγγραφέας του βιβλίου έχει καταφέρει να αποτυπώσει και την ψυχοσύνθεση των ηρώων αλλά να μας μεταδώσει και τον τρόμο σε όλο του το μεγαλείο.
Έχει υφάνει άριστα έναν κλειστοφοβικό και σκοτεινό κόσμο.
Για όσους λοιπόν διαβούν την πύλη θα πρέπει να γνωρίζουν ότι τα πράγματα δεν είναι τόσο άσχημα όσο φαίνονται.
Είναι πολύ χειρότερα.
Την κυρία Παπουτσάκη την γνώρισα μέσα από το βιβλίο Little Steps to Hell ,ένα βιβλίο τρόμου για τα 7 θανάσιμα αμαρτήματα.
Ερωτεύτηκα τη γραφή της και τη φαντασία της και αποφάσισα να παίζω μαζί της κρυφτό σε όλα τα βιβλία της.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου