RSS

Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2018

ΞΕΠΕΣΜΕΝΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ

Book review
📔Βίκυ Τάσιου📔
 
Εδώ και ώρα έχω κλείσει την τελευταία σελίδα του βιβλίου και τα μάτια μου συνεχίζουν να είναι κατακόκκινα από το κλάμα.
Οι χτύποι της καρδιάς μου ακόμα δεν έχουν επανέλθει στους φυσιολογικούς ρυθμούς και τα συναισθήματά μου είναι ανάμεικτα.
Μπερδεμένα όπως και το μυαλό μου.

Όσοι δεν το έχετε διαβάσει θα αναρωτιέστε το γιατί.
Όσοι το έχετε διαβάσει πάλι θα καταλάβετε απόλυτα για ποιο λόγω νιώθω έτσι.
Σε ποιους λοιπόν απευθύνεται αυτό το βιβλίο;
Στους ξεπεσμένους αγγέλους φυσικά.
Σε όλους εκείνους που παραδόθηκαν στον έρωτα δίχως όρους και όρια.
Σε αυτούς που έπεσαν στην φωτιά και παραδόθηκαν άνευ όρων.
Θέλω να μιλήσω για πάρα πολλά πράγματα.
Θέλω να μιλήσω για αυτά που με έκανε αυτό το βιβλίο να νιώσω.
Για τα συναισθήματα που μου προκάλεσε και για τα διλήμματα που μου δημιούργησε.
Θέλω να μιλήσω σε όλους αυτούς που κάνουν στην άκρη την καρδιά και υπακούνε στη λογική.
Ίσως δεν είμαι ο κατάλληλος άνθρωπος για να το κάνω αυτό καθώς πάντα λειτουργούσα με βάση το συναίσθημα και πότε με τη λογική.
Για αυτό λοιπόν και η συγγραφέας παίρνει αυτό το ρόλο.
Δεν ξέρω τι είναι σωστό.
Δεν ξέρω τι θα σε κάνει ευτυχισμένο.
Ξέρω όμως ότι ,ότι και αν επιλέξεις σίγουρα κάποια στιγμή θα έρθεις αντιμέτωπος με την επιλογή σου αυτή.
Το ζήτημα είναι τι θα σε πονέσει λιγότερο.
Η κυρία Παπαδημακοπούλου έρχεται να μας υπενθυμίσει ότι τα μεγάλα πάθη και οι μεγάλοι έρωτες είναι καταστροφικοί.
Ότι δεν είναι για όλους αλλά μόνο για εκείνους που μπορούν να αντέξουν.
Τι γίνεται όμως όταν το μυαλό έρχεται σε σύγκρουση με την καρδιά;
Οι ξεπεσμένοι μας άγγελοι, ο Άγγελος και η Αγγελική θα γίνουν η αφορμή να κάνουμε μία συζήτηση με τον εαυτό μας.
Για τις επιλογές μας.
Για το τι είναι σωστό και τι λάθος.
Για την ευτυχία που πολλές φορές μας χτυπά την πόρτα αλλά δεν την ακούμε.
Η συγγραφέας με λόγο γεμάτο συναίσθημα θα μιλήσει σε αυτούς που καταδικάζονται σε μια ζωή χωρίς πάθος και συναίσθημα.
Επειδή έτσι τους έμαθαν.
Επειδή δεν θέλουν να πληγώσουν τους ανθρώπους που έχουν γύρω τους και προτιμούν να πληγώνουν τον εαυτό τους.
Μπορεί να είναι λάθος κάτι που θες με όλο σου το είναι;
Ποιος θα το ορίσει αυτό;
Δεν θα μιλήσω για τις λανθασμένες αποφάσεις της ηρωίδας.
Δεν θα μιλήσω για τους μεγάλου έρωτες και τους εγωισμούς.
Δεν θα μιλήσω για την υπόθεση του βιβλίου γιατί όλη η ομορφιά είναι στην ουσία όλης αυτής της ιστορίας.
Θέλω να αφήσω από μόνοι σας να το ανακαλύψετε.
Θέλω να αφήσω αυτό το βιβλίο να μιλήσει στην καρδιά σας αλλά και στη λογική σας όπως έκανε και στην περίπτωση μου .
Ioanna Xristodoulou σε ευχαριστώ πολύ 💜💜

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου