RSS

Δευτέρα 13 Μαΐου 2019

ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΑΚΟΜΗ

Book review
Βίκυ Τάσιου

Εδώ και πολλή ώρα έχω κλείσει την τελευταία σελίδα του βιβλίου.
Στα ηχεία παίζει στη διαπασών ξανά και ξανά το Una Noche Mas της Yasmin Levy https://youtu.be/VNFdiH-uib4
Κλαίω χωρίς σταματημό.
Προσπαθώ να ηρεμήσω και να κατευνάσω την καταιγίδα που μαίνεται μέσα μου τελειώνοντας την ανάγνωση του βιβλίου.

Κοιτάω την άδεια σελίδα που έχω μπροστά μου προσπαθώντας να γράψω την άποψή μου.
Γράφω και σβήνω.
Προσπαθώ να αποδώσω σε ένα άψυχο χαρτί όλα όσα ένιωσα.
Όλα όσα πρέπει να μεταφέρω σε σας.


Υπάρχουν κάποια βιβλία που όταν γράφεις για αυτά πρέπει να μιλάει καθαρά και μόνο η καρδιά.
Γιατί αυτή καθ όλη τη διάρκεια της ανάγνωσης δεν έπαψε να χτυπά στους πιο δυνατούς ρυθμούς.
Άλλωστε ο συγγραφέας του βιβλίου μας έχει συνηθίσει σε τόσο έντονα συναισθήματα μέσα από τα βιβλία του.
Τα μάτια μου κόκκινα από το κλάμα.
Αναρωτιέμαι τι διάβασα.
Αναρωτιέμαι πως είναι δυνατόν ένα βιβλίο να σου προσφέρει τόσο ακραία αλλά και τόσο έντονα συναισθήματα.
Λύπη και χαρά.
Έρωτα και απόγνωση.
Θυμό αλλά και την απόλυτη νηνεμία.

Υπάρχουν ταξίδια που ξεκινούν με μία βαλίτσα στο χέρι.
Κάποια έπειτα από ένα χωρισμό.
Υπάρχουν ταξίδια που έμειναν χαραγμένα στην ψυχή μας επειδή μας πόνεσαν.
Υπάρχουν και εκείνα τα ταξίδια που τα διαφεντεύει ένας παράφορος έρωτας.
Τα καλύτερα όμως ταξίδια είναι αυτά που δεν έκανες ποτέ,που δεν τόλμησες και που δεν τα γεύτηκες.
Υπάρχουν όμως και εκείνα τα ταξίδια που όταν ανοίγεις την πρώτη σελίδα του βιβλίου όλο σου το είναι χάνεται μέσα σε αυτό.
Ξεχνάς την ύπαρξή σου.

Μία νύχτα ακόμη λοιπόν και ένας Κώστας Κρομμύδας ανατρεπτικός, ξεχωριστός,πιο φιλοσοφημένος από ποτέ αλλά έχω την εντύπωση και πιο συναισθηματικός από ποτέ.
Ένα βιβλίο που θα σας αλλάξει τις νύχτες σας.
Θα αλλάξει τον τρόπο σκέψης σας.
Την κοσμοθεωρία σας.
Θα κάνει το μυαλό σας να ταξιδέψει αλλά και την καρδιά σας να γαληνέψει.


Στο νέο του μυθιστόρημα θα σας συνταράξει συθέμελα και όταν κλείσετε την τελευταία σελίδα τίποτα δεν θα είναι το ίδιο για σας.
Θα κλείσετε τα φώτα, θα μείνετε μόνοι σας και θα κάνετε έναν απολογισμό της ζωής σας.
Ο συγγραφέας του βιβλίου θα σας βοηθήσει σε αυτό.
Με μεγάλη ευθύνη αλλά και με απόλυτη υπευθυνότητα έρχεται να μας υπενθυμίσει ότι δεν είναι τίποτα να πεθάνεις.
Είναι τρομακτικό να μην ζεις.
Να μην νιώθεις.

Θέλω να πω τόσα πολλά στον ίδιο και σε όλους εσάς για όλα αυτά που ένιωσα ,για όλο τα δάκρυα που μούσκεψαν τις σελίδες.
Ότι και να σας πω όμως δεν υπάρχει περίπτωση να σας αγγίξει τόσο όσο όταν διαβάσετε αυτό το βιβλίο.
Θέλω να μιλήσω για τη ζωή αλλά και για το θάνατο.
Για τον έρωτα που έρχεται να συνταράξει.
Που μετράς και ζητάς μία νύχτα ακόμη.
Μία νύχτα ακόμη για να ζήσεις.
Για να ερωτευτείς.
Για να αγγίξεις.
Να γευτείς.
Για να ανακαλύψεις τις ομορφιές αλλά και την πραγματική αξία της ζωής.

Ενα συγκλονιστικό ταξίδι που θα αγγίξει τις πιο ευαίσθητες χορδές της ψυχής σας.
Ένα κοινωνικό και άκρως ανθρώπινο μυθιστόρημα για το πιο πολύτιμο αγαθό.
Την υγεία.
Αλλά και για το πιο συνταρακτικό συναίσθημα .
Τον έρωτα.
Τον έρωτα που γνωρίζει πώς να μας τον δίνει σε όλο του το μεγαλείο ο συγγραφέας του βιβλίου.

Το βιβλίο κατά τη μεγαλύτερη διάρκεια του διαδραματίζεται στην Ιταλία και νομίζω ακόμα έχω στη μύτη μου τη μυρωδιά από τους αμπελώνες.
Ακόμα νομίζω ότι γεύομαι στα χείλη μου το κρασί.
Αυτή η ιστορία θα διεγείρει όλες τις αισθήσεις σας.
Οι ήρωες του θα σας δώσουν μαθήματα αγάπης αλλά και ζωής.
Θαύμασα απεριόριστα το μεγαλείο και τη δύναμη της κεντρικής ηρωίδας.
Ερωτεύτηκα παράφορα τον Φελίπε.


Πολλές φορές ήταν τόσο έντονη η συναισθηματική μου φόρτιση που κατά τη διάρκεια της ανάγνωσης έκλεινα το βιβλίο.
Σκεφτόμουν όλα αυτά που αφήσαμε να χαθούνε στην καθημερινότητά μας.
Πόσο λάθος ξοδεύουμε το χρόνο που μας έχει χαριστεί.
Όλα αυτά που δεν τολμήσαμε να κάνουμε.
Όλα αυτά που διστάσαμε να πούμε.
Όλα αυτά που φοβηθήκαμε να νιώσουμε.


Κατά την προσωπική μου άποψη σε αυτό το βιβλίο ο συγγραφέας κατέθεσε πραγματικά όλη του την καρδιά και θα διεισδύσει στις πιο μύχιες περιοχές της ψυχής σας.
Τελικά πόσο όμορφο και σημαντικό είναι να νιώθεις ξανά ζωντανός έστω κι αν ξέρεις ότι θα πεθάνεις;
Είναι από τα λίγα βιβλία που μπορώ να πω ότι το γέμισα με σημειώσεις.
Ένα απόσταγμα ψυχής όπου θα ανατρέχω κάθε φορά που λιποψυχώ.


Η γραφή του είναι αφοπλιστική , οι αλήθειες του τρομακτικές και εγώ το μόνο που έχω να πω είναι εκτός από πολλά συγχαρητήρια που για μία ακόμα φορά ξεπέρασε τις προσδοκίες μας χάρη σε αυτόν γνώρισα ένα από τα πιο όμορφα τραγούδια που έχω ακούσει ποτέ στη ζωή μου.

"Sólo te ruego que me des
Una noche de amor
Sólo pido una noche más
Que me vuelvas a engañar"


" Μόνο σε ικετεύω να μου δώσεις μία νύχτα έρωτα.
Ζητώ μόνο μία νύχτα ακόμη να με ξεγελάσεις πάλι"

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου