RSS

Σάββατο 18 Μαΐου 2019

ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ #ΤΟ ΔΥΟ

Book Review
Βίκυ Τάσιου
 
Το νέο βιβλίο της Στέλλας Καραμπακάκη είναι γραμμένο με αγάπη και σεβασμό προς το αντίθετο φύλο.
Απλά κάνει κάποιες διακρίσεις.
Είναι γραμμένο με αγάπη και σεβασμό στο ψηλό μελαχρινό τριανταπεντάρη που μένει απέναντι από το διαμέρισμα σας και αράζει με μπύρα και μποξεράκι κολλητό τα καλοκαίρια στο μπαλκόνι του.

Για αυτόν αγάπη..... μονο #που_παω_ξυπολητη_σταγκαθια #αντρες_ετοιμοι_για_φολα.

Λοιπόν γράφω την κριτική μου και συνεχίζω να γελάω ή μάλλον να ξεκαρδίζομαι στα γέλια και λογικά με έχει ακούσει όλη η γειτονιά.
Είναι η πρώτη φορά που διαβάζω ένα χιουμοριστικό βιβλίο.
Είναι η πρώτη φορά που τελείωσα την ανάγνωση του και το ξαναδιάβασα γιατί απλούστατα μου έδωσε τόσο μεγάλη χαρά, τόσο κέφι που μου έφτιαξε τη μέρα και τη διάθεση.


Γενικά είμαι άνθρωπος με νεύρα, γιατί με βγάλανε με το ζόρι από την κοιλιά της μάνας μου και μην ξεχνάμε ότι και ο γυναικολόγος ήταν άντρας.
Μεσήλιξ παρακαλώ.
Καμιά γκόμενα δεν θέλει να της χαλάει τον ύπνο ένας άγνωστος μεσήλικας εκτός κι αν κρατάει καφέ, ντόνατς και πιστωτική κάρτα χωρίς όριο.
Παρεμπιπτόντως ο γυναικολόγος το μόνο που κράταγε ήταν νυστέρι.
Έτσι γεννήθηκα με νεύρα.
Και ακόμα τα έχω.
Και μπορεί κάποιοι να έχουν σε μεγάλη υπόληψη τα ladose αλλά εμένα δεν με έπιασαν και τώρα έχω ακόμη περισσότερα.
#ηψυχιατρος_μου__θελει_γιατρο.

Όχι μην πλανάστε δεν είναι αυτή η δική μου ζωή, δεν είναι αυτές οι δικές μου σκέψεις,δεν είναι καν ο δικός μου γιατρός ούτε καν ο δικός μου ο γείτονας(που τέτοια τύχη) είναι κάποιοι από τους ήρωες παρωδία του συγκεκριμένου βιβλίου.
Ποιο παπούτσι διαλέγουν οι γυναίκες;
Το πιο φινετσάτο ή το πιο βολικό;


Ναι από ότι καταλάβατε σωστά σε αυτό το βιβλίο οι άντρες παρομοιάζονται με τα παπούτσια.
Σε αυτή την απίστευτη και χιουμοριστική ιστορία θα συναντήσουμε όλες τις κατηγορίες των αγαπημένων μας αντρών.
Από τους πρώην συζύγους, στους DJ, στους youtuber, στους φουσκωτούς, στους αναρχικούς, στους μεγαλύτερους,στους μικρότερους, στους celebrities κτλ.
Γενικά όλα αυτά τα χαριτωμένα πλάσματα που μας δυσκολεύουν τη ζωή θα τα συναντήσετε μέσα σε αυτές τις σελίδες.
Παρεμπιπτόντως ποτέ μην προτιμάτε τους γείτονες, γνωρίζουν προκαταβολικά το βρακί που φοράτε.
Τα βλέπουν απλωμένα στο μπαλκόνι σας.
Παρεμπιπτόντως δεν το είχα σκεφτεί ποτέ αυτό.
#σοκ_και_δεος #ποσο_ρομαντισμο_να_αντεξω_ησαρανταρα.

Η συγγραφέας του βιβλίου έχει κατορθώσει να γράψει μία απίστευτη ιστορία για τις ανθρώπινες σχέσεις χρησιμοποιώντας το χιούμορ που για μένα τουλάχιστον πολλές φορές είναι τρόπος ζωής.
Τρόπος άμυνας.
Τα λάθη που κάνουμε εμείς οι γυναίκες, τα λάθη που κάνει το αντίθετο φύλο απεικονίζονται με μία χιουμοριστική και σαρκαστική ματιά μέσα σε αυτό το υπέροχο βιβλιαράκι.


Η συγγραφέας του βιβλίου καυτηριάζει τις ανθρώπινες σχέσεις, τον έρωτα ,το σεξ και τον γάμο.
Εσείς απλά θα κρατάτε την κοιλιά σας από τα γέλια.
Άλλωστε η μόνη λύση για να ξεπεραστούν όλα τα μαύρα, τα δύσκολα και τα λυπηρά πράγματα στη ζωή μας δεν είναι το χιούμορ;

Οι χαρακτήρες του βιβλίου αποτελούν σκιές, καρικατούρες ανθρώπων, που μπορεί να υπήρξαν κάποια στιγμή, αλλά μπορεί και όχι.
Είναι άντρες της εποχής του φαίνεσθαι, της εποχής των περιοδικών, των κοιλιακών, των ληγμένων διακοποδανείων.


Ένας οδηγός για τις γυναίκες,για να επιλέξουμε σωστά ποιο παπούτσι θα μας ταιριάξει.
Με ποιο θα πορευτούμε σωστά και δεν θα μας πληγώσει.
Επίσης ένα βιβλίο οδηγός για εσάς αντράκια μου.
Για αυτά που θα πρέπει να κάνετε αλλά και για αυτά που δεν θα πρέπει να πράττετε πότε.

Ένα υπέροχο βιβλίο που λάτρεψα, με έκανε να νιώσω τόσο ευχάριστα, μου προκάλεσε απίστευτα γέλια και σας το συστήνω ανεπιφύλακτα.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου