RSS

Κυριακή 22 Ιουλίου 2018

ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΕΣ

Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΝΤΟΥΡΛΙΑΣ

Δεν λέω, ωραία η λογοτεχνία, Ελληνική και ξένη, αλλά που και που χρειάζεται και κάτι διαφορετικό. Έτσι εχθές έπιασα στα χέρια μου το βιβλίο εκλαϊκευμένης επιστήμης του Paul Davies "Χρονομηχανές" από τις εκδόσεις Τραυλός, όπου αναφέρεται στη δυνατότητα ταξιδιού μέσα στο χρόνο, είτε αυτό είναι στο μέλλον (κάτι που από φυσική άποψη φαίνεται πιο εύκολο), όσο και στο παρελθόν (όχι όμως πιο πίσω από τη στιγμή που φτιάχνεται η χρονομηχανή).
Αν και είμαι Φυσικός, οπότε θεωρώ πως είμαι και πιο εξοικειωμένος με τις έννοιες που αναφέρονται, νομίζω πως και οποιοσδήποτε άλλος θα μπορούσε να το διαβάσει σχετικά εύκολα. Δεν περιέχει ούτε μία μαθηματική εξίσωση που να το κάνει απωθητικό στον μη γνώστη, αλλά αντιθέτως είναι γραμμένο έτσι που να ανοίγει τον νου και να δίνει χρήσιμες προεκτάσεις στη σκέψη του αναγνώστη. Μέσα στις γραμμές του θα περιπλανηθείτε σε έννοιες όπως το κβαντικό κενό, η μαύρη τρύπα, οι σκουληκότρυπες και τα παράλληλα σύμπαντα! Είναι ωραίο να έρχεται κανείς σε επαφή με την επιστήμη μας. Δυστυχώς στο σχολείο δεν διδάσκεται σωστά και συνήθως δεν είναι και τόσο αγαπητό μάθημα. Αν και ήμουν άριστος σε όλα τα μαθήματα, θα σας ομολογήσω πως και ο ίδιος τη Φυσική την λάτρεψα στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων που σπούδασα. Σας το αφήνω λοιπόν εδώ σαν πρόταση και θα χαρώ πολύ να μάθω πως κάποιος το διάβασε! Εννοείται πως θα χαρώ να το συζητήσω μαζί του! Καλή Κυριακή, και όσοι κάνετε διακοπές, να περνάτε όμορφα!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου