RSS

Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2019

ΤΟ ΔΙΑΜΑΝΤΙ ΤΗΣ ΕΡΗΜΟΥ

Τα παραμύθια είναι μικρά δείγματα της φαντασίας που διαθέτει η ζωή.
Όποιος δεν πιστεύει σε αυτά, δεν βλέπει τις απεριόριστες δυνατότητές της.
Όλοι μου λένε ότι ζω στον κόσμο των παραμυθιών.
Και να σας πω την αλήθεια δεν κάνουν λάθος σε αυτό.

Τα παραμύθια και η γοητεία τους ασκούν μία ιδιαίτερη επιρροή πάνω μου.
Φαντάζομαι τον εαυτό μου μέσα σε κάποια από τις χίλιες και μία νύχτες.
Μη γελάτε μαζί μου το έχω σκεφτεί άπειρες φορές για αυτό λοιπόν επέλεξα να διαβάσω και το συγκεκριμένο βιβλίο.
Γιατί πολύ απλά ακόμα και σε μία εποχή σαν τη δική μας όλοι έχουμε δικαίωμα στο όνειρο και γιατί όχι στο παραμύθι.
Σε ένα παραμύθι όπου ο πρίγκιπας θα έρθει όντως πάνω σε ένα άλογο.
Ένας απρόσμενος έρωτας γεννιέται στην καυτή άμμο της ερήμου.
Δύο πρίγκιπες στο εμιράτο του Αλμάς αποφασισμένοι να ριχτούν στη φωτιά της μάχης και να διεκδικήσουν αυτό που τους ανήκει, το διαμάντι της Αραβίας.
Η Έλενα ξεκινάει ένα μοναχικό ταξίδι του μέλιτος ύστερα από μία ερωτική απογοήτευση.
Κάτω από τον καυτό ήλιο της Αραβίας θα βρει το πεπρωμένο της.
Δεν θα φτάσει όμως σε αυτό αλώβητη.
Οι μυστικές υπηρεσίες, ένα αιματηρό πραξικόπημα και μία συνωμοσία θα μπλέξουν τους ήρωες αυτής της παραμυθένιας ιστορίας.
Αν κάποιοι από σας αναρωτιέστε σύμφωνα με τα αναγνωστικά μου γούστα πώς είναι δυνατόν να διαβάσω ένα τέτοιο βιβλίο θα σας απαντήσω πολύ απλά ότι είμαι γυναίκα και πάντα ονειρευόμουν τον πρίγκιπα πάνω στο άλογο.
Αυτό το βιβλίο ήταν ένα υπέροχο παραμύθι για το πώς η ζωή με έναν μοναδικό τρόπο μπορεί να φέρει μέσα σε μία στιγμή τα πάνω κάτω και να εμφανίσει δυνατότητες και ευκαιρίες από εκεί που δεν το περιμένεις.
Γιατί τι άλλο είναι η ζωή παρά ένα ευφάνταστο μυθιστόρημα.
Μέσα από τις σελίδες αυτού του βιβλίου ταξίδεψα σε μία χώρα μαγική.
Μύρισα τον αέρα της, γεύτηκα την ανεμοθύελλα της ερήμου, έζησα έστω και λίγο μαζί με πρίγκιπες και γαλαζοαίματους και να σας πω την αλήθεια ζήλεψα που δεν ήμουν στη θέση της κεντρικής ηρωίδας.
Μέσα σε ένα χρυσαφένιο τοπίο με καταπράσινη βλάστηση, με ποτάμια και με την καυτή λαίλαπα της ερήμου συντροφιά , ένας μεγάλος έρωτας θα γεννηθεί ανάμεσα σε μία θνητή και έναν γαλαζοαίματο.
Και αν νομίζετε ότι οι ήρωες του βιβλίου είναι χάρτινοι κάνετε πάρα πολύ μεγάλο λάθος.
Ακόμα και οι πρίγκιπες έχουν τις αδυναμίες τους και τα ευαίσθητα σημεία τους, εκεί που μπορεί να πατήσει ο εχθρός.

Ακόμα και αυτοί ζητούν το πιο απλό πράγμα, να γευτούν τον έρωτα.
Μπορεί να διοικούν εμιράτα και να αποφασίζουν για την τύχη του λαού τους αλλά κάτω από την επιφάνεια η καρδιά τους λιώνει για ένα άγγιγμα.
Μισούν,θέλουν να εκδικηθούν αλλά και να αγαπήσουν παράφορα.
Η συγγραφέας του βιβλίου έπλασε μία υπέροχη ιστορία για τον έρωτα, την απληστία ,τα ρίσκα που παίρνουμε, την δύναμη που πρέπει να επιδεικνύουμε όταν κάποιοι ποδοπατούν την αξιοπρέπειά μας αλλά και τις σκευωρίες των ανθρώπων.
Με μαγικές και παραστατικές εικόνες η συγγραφέας μας ταξιδεύει στο διαμάντι της ερήμου.

Μας συστήνει τον πανέμορφο αυτό τόπο, την νοοτροπία του, τον λαό της, τα εμιράτα του αλλά μας δείχνει και τις άγριες ομορφιές του.
Είναι το πρώτο βιβλίο της κυρίας Κακαλοπούλου που διαβάζω και μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε και η ιστορία της αλλά και ιδιαίτερα η στρωτή γραφή της.
Μου έδωσε ένα παραμύθι από τις χίλιες και μία νύχτες και εγώ απλά το γεύτηκα με όλο μου το είναι.
Αν με ρωτήσετε λοιπόν αν σας συστήνω να διαβάσετε αυτό το βιβλίο θα σας απαντήσω με κλειστά μάτια ναι γιατί ακόμα και εσείς έχετε δικαίωμα στο όνειρο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου