RSS

Παρασκευή 29 Δεκεμβρίου 2017

ΤΟ ΤΡΙΠΤΥΧΟ ΤΩΝ ΕΥΧΩΝ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ELSA PAZOLIDOU
<<Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ>>

Σ ένα μικρό χωριό,την Δρύπη,ανάμεσα στη Νάουσα και στην Έδεσσα,με φιλοξένησε ο Γιώργος Δαμτσιος.
Πρόκειται για ένα χωριό ορεινό και με τους κατοίκους του να είναι κατά βάση υλοτόμοι.
Η Εύη,ένα νεαρό κορίτσι μεγαλώνει μόνο με τον πατέρα της,γιατι η μητέρα της πέθανε στη γέννα!Την μεγάλωσε με πολλή αγάπη, αφήνοντας στην άκρη την προσωπική του ζωή!

Πολλά τα εμφανισιακά προβλήματα που έχει η Εύη και δυστυχώς γίνεται βορά στα στόματα των συγχωριανών της!
Σ αυτό το παραμύθι λοιπόν,βρίσκει ένα φυλαχτό που μέσα του υπάρχει ο Μάικ,ένα σύγχρονο τζίνι και την απορροφά μαζί του σε μία παράλληλη πραγματικότητα,παίζοντας παιχνίδια με τον χώρο και τον χρόνο! Πετυχαίνει την Εύη σε μία άσχημη ψυχολογική κατάσταση, ύστερα από την επίθεση ενός συντοπίτη της και κατορθώνει να κερδίσει την βοήθεια της!Ο Μάικ θα της κάνει πραγματικότητα τις επιθυμίες της,με αντάλλαγμα να μεταφέρει μηνύματα σ αυτούς που θέλει αυτός!!!Εύκολο δεν είναι;;;;
Από κει και μετά αρχίζει ένα γαϊτανάκι πολέμου,με το καλό και το κακό αντίπαλοι,μέσα στο μυαλό της Εύης!Μία διαρκής αντιπαράθεση με δύο φωνές μέσα στο κεφάλι της,όμως η επιθυμία της να αλλάξουν τα πάντα για αυτην, κερδίζει και γίνεται συνεργός του φυλακτου.
Το τρίπτυχο των ευχών ξεκινάει το παιχνίδι του!!!!
Μια ιστορία με έντονη πλοκή,που στέκεται στον κοινωνικό ρατσισμό και κανιβαλισμό,στην απόρριψη,στον έρωτα και την προδοσία,στην μοναξιά και σε κάθε μορφή κακοποίησης μα πάνω απ όλα στην ανθρώπινη απληστία!
Μια πραγματική ζωή και μία παράλληλη πραγματικότητα κονταροχτυπιούνται, μα ο νικητής θα είναι ένας!
Η Εύη,ένας χαρακτήρας φοβισμένος απ όσα βίωσε στο χωριό αυτό,δίχως το μητρικό χάδι και τη μητρική συμβουλή,πληγωμένος στο έπακρο!Δεν έχει τις δυνάμεις να αντιδράσει στις επιθυμίες του φυλακτού. Οι επιλογές της είναι μονόδρομος για αυτήν!
Όλα όμως έχουν ένα αντίτιμο,το οποίο φαινομενικά είναι πολύ απλό και φτηνό!Φαινομενικά όμως,γιατί έρχεται η στιγμή που η φωτιά ξεσπάσε
ι και καίει ότι βρει μπροστά της!
Ένα ζωντανο παραμύθι,με μετέφερε σε ενα μέρος κρυμμένο από τον κόσμο,με χαρακτήρες κακούς, στενάχωρους και καταθληπτικους!"Οργίασε"η φαντασία μου,σαν σκιά περιπλανήθηκα, προσπαθώντας να δω εκφράσεις και αντιδράσεις.
Ο συγγραφέας μου μίλησε για πολύ σοβαρά κοινωνικά θέματα με μία απλή και κατανοητή γραφή,μου άνοιξε όλες τις πόρτες μα προπάντων της Εύης για να δω ότι όλα αυτά που έκανε οφείλονταν στην πληγωμένη ψυχή της κι ότι βγήκε στο φως η άμυνα της!Καθημερινά είχε να παλέψει με τον ίδιο τον εαυτό της!Η απληστία όμως όταν επιτεθεί στον άνθρωπο,δύσκολα τον εγκαταλείπει!
Το βιβλίο αυτό μου μίλησε για τον σημερινό άνθρωπο χωρίς μάσκες και προσωπεία.Μου τόνισε ξεκάθαρα ότι η αγάπη είναι το μόνο ζητούμενο σε όλες τις μορφές της!Φώτισε τον εσωτερικό μου κόσμο και είδα ότι έχω κι εγώ μέσα μου ένα τζίνι που το "ταιζω" καθημερινά με τις πράξεις μου!
Οι επιλογές μας είναι αυτές που θα μας ανταμείψουν ανάλογα!!!!!
Προσοχή λοιπόν,όλα επιστρέφονται!!!!!!
Ένα υπέροχο, σύγχρονο παραμύθι γεμάτο φαντασία και μηνύματα σε μία σύγχρονη πραγματικότητα που χτυπάει την πόρτα μας καθημερινά!!!Σε μας μένει το αν θα της ανοίξουμε!!!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου