RSS

Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2018

ΖΙΑΚ - Η ΕΚΛΕΙΨΗ

Book review
Νάντια Κίσκα
 
Ένα δυνατό βιβλίο για την εξύμνηση του έρωτα. Εάν και τα βιβλία των τόσο λίγων σελίδων πλέον με φοβίζουν μήπως έχουν έλλειψη περιεχομένου και είναι δυσνόητα, ο κύριος Χατζηγεωργίου καταφέρνει να μου ανατρέψει αυτήν την άποψη.
Στις 160 σελίδες του "Ζιάκ" ο συγγραφέας καταφέρνει να δημιουργήσει έναν ολόκληρο κόσμο με τους νόμους του, τον χωροχρόνο του και του ήρωες του. Σου δίνει όσες πληροφορίες χρειάζεσαι ώστε να κατανοήσεις τον κόσμο και να τον αγαπήσεις. Πλέον είναι στα αγαπημένα μου και μόλις έμαθα ότι θα κάνει αύριο παρουσίαση στο public Συντάγματος του βιβλίου του και φυσικά θα πάω να τον συγχαρώ για το πνευματικό του παιδί που τόσο αγάπησα!
Περίληψη:
Ζιάκ είναι το όνομά μου και στη γλώσσα των Φυλάκων σημαίνει έκλειψη του ήλιου. Ναι, είμαι ένας Φύλακας των Ψυχών, και αυτό που θα σας εκμυστηρευτώ είναι ότι ερωτεύτηκα έναν άνθρωπο – ήμουν, είμαι και θα είμαι για πάντα ερωτευμένη με τον Ουίλιαμ.

Το αιώνιο δίλημμα ανάμεσα στο καθήκον και την επιθυμία μέσα από τα μάτια μιας Φύλακα που επιλέγει να παραβεί τους κανόνες και να ζήσει τον απαγορευμένο έρωτα για έναν άνθρωπο.
Μια διαφορετική θεωρία για την κοσμογονία σε μια μαγική ιστορία φαντασίας... ή ίσως όχι και τόσο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου