RSS

Σάββατο 23 Σεπτεμβρίου 2017

ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΣΟΥΝΗ

Συνέντευξη με την Βασιλική Τσούνη

Elsa PazolidouΣυντονιστής ομάδας Βασιλική μου, να σε καλωσορίσω στην ομάδα μας και να σ ευχαριστήσω που μας είσαι απόψε εδώ, μαζί μας!!!!!
Βασιλική Τσουνη Έλσα μου καλησπέρα και από εμένα και από τα πανέμορφα Γιάννενα! !! Να ευχαριστήσω θερμά την υπέροχη ομάδα για την χαρά που μου έδωσε μέσα από αυτή την συνέντευξη! !!! Καλώς σας βρήκα λοιπόν
Elsa PazolidouΣυντονιστής ομάδας Έχω μία απορία ,πως βρήκες αυτήν την ιστορία και την μεταφορές στο χαρτί;
Βασιλική Τσουνη Την ιστορία μου την εμπιστεύτηκε πάνω σε μια καθημερινή μας συζήτηση ένα πολύ αγαπημένο μου πρόσωπο. .... μια από τις τρεις ηρωίδες μου η Δάφνη Μητροπoύλου
Βασιλική Τσουνη Την άκουσα προσεχτικά να μου μιλά για την ζωή της και μαζί αποφασίσαμε μέσα σε ένα βράδυ να γραφτεί σε βιβλίο
Helen Konidari Πρώτη ερώτηση. Με μια τέτοια μάνα πρέπει να σιωπούμε ή όχι; και δεύτερη ερώτηση η παθητική στάση της κόρης είναι σωστή ή όχι; Τι πιστεύεται;
Βασιλική Τσουνη Αγαπητή μου Ελένη σε ευχαριστώ πολύ για την ερώτηση σου!!! Πότε δεν σιώπησα με την Λένιω μα ούτε και με την παθητική στάση της Θεοδώρας. ... αντίθετα η ψυχή μου φώναζε κάθε φορά που έπρεπε να αποτυπώσει κάποια γεγονότα στο χαρτί! !! Επιλογή όμως δεν υπήρχε εκείνα τα τόσο δύσκολα χρόνια
Άννα Μπιλλιά Καλημέρα θα ήθελα να σας ρωτήσω 1)πως ξεκίνησε η συγγραφική σας πόρεια;;τι σας έκανε να αρχίσετε να γραφετε;2)πως ήρθε η ιδέα για το συγκεκριμένο βιβλίο;;
Βασιλική Τσουνη Καλησπέρα Άννα μου!!!! Η συγγραφική μου πορεία ξεκίνησε πριν περίπου 2 χρόνια μα η αγάπη μου για την συγγραφή ξεκίνησε σε πολύ μικρή ηλικία
Βασιλική Τσουνη Ακόμα και τώρα πιστεύω πως αυτή η ιστορία έπρεπε να βγει στο φως, έπρεπε να ξυπνήσουν περασμένες θύμησες, να κλάψουμε, να γελάσουμε, να πονέσουμε για να έρθει η λύτρωση, να βαφτούν τα τόσα μυστικά στο βάθος της λίμνης
Xrusa Dimou Βασιλική από ότι έχω ακούσει το βιβλίο είναι αληθινή ιστορία, η ερώτηση μου είναι ένα άτομο διηγήθηκε την ιστορία η περισσότερα?
Βασιλική Τσουνη Γλυκιά μου Χρύσα Καλησπέρα! !!!! Ναι ένα άτομο μου την διηγήθηκε, μια από τις τρεις ηρωίδες του βιβλίου! !!!
Xrusa Dimou Σε ευχαριστώ πολύ βασιλική μου! Είναι στην λίστα για της επόμενες αγορές μου. θέλω πάρα πολύ να γνωρίσω της ηρωίδες!!! Καλοτάξιδο γλυκιά μου με υγεία και επιτυχία σε ότι κάνεις 
Βίκυ Τάσιου Καλώς όρισες Βασιλική και σε ευχαριστούμε πολύ για αυτήν την συνέντευξη.
Πιστεύεις ότι τα βιβλία που είναι αληθινές ιστορίες είναι πιο αγαπητά στους αναγνώστες;
Βασιλική Τσουνη Βίκυ μου σε ευχαριστώ πολύ! !! Καλώς σας βρήκα! !! Κάθε βιβλίο έχει την δική του γοητεία, την δική του μαγεία. ..μα σαν διαβάζουμε πως είναι αληθινή βιώνουμε τα πάντα την κάθε της σελίδα, την κάθε της λέξη
Elsa PazolidouΣυντονιστής ομάδας Έχεις επισκεφθεί τα μέρη που έζησαν οι αληθινοί ήρωες σου;
Βασιλική Τσουνη Ναι Έλσα μου τα έχω επισκεφτεί!!! Λίγες μέρες πριν είχα πάει στην πανέμορφη και τόσο μοναδική Μύρο δάφνη! !! Το να περπατάς στα σοκάκια που περπάτησαν κάποτε οι ήρωες σου είναι μοναδικό
Χριστινα-Γιαννης Τζανετος Είχα πάει στην παρουσίαση. Ένα ευγενέστατο κορίτσι! !! Εύχομαι καλή επιτυχία στα βιβλία σας!!!! Μας εξήγησε ότι είναι αληθινή ιστορία!!! Πιστεύεται ότι στα βιβλία που αναφέρονται σε αληθινές ιστορίες παίζει ρόλο η γραφή του συγγραφέα;
Βασιλική Τσουνη Καλησπέρα Χριστίνα μου αγαπημένη! !!! Χαίρομαι πολύ που μας δίνεται η ευκαιρία να τα μιλήσουμε ακόμα μια φορά μαζί και σε ευχαριστώ θερμά για τα καλά σου λόγια! !!
Βασιλική Τσουνη Αισθάνομαι πως σε οτιδήποτε γράψει ένας συγγραφέας σημαντικό ρόλο είναι το ύφος της γραφής του και μαζί με αυτό ή ψυχή του που ανθίζει γράφοντας το
Evi Papadopoulou Είχα τη χαρά να γνωρίσω τη Βασιλική στην πρώτη παρουσίαση του βιβλίου της στα Γιάννενα. Είναι ένας απίστευτα προσιτός και ζεστός άνθρωπος!!! Το βιβλίο το διαβάζω αυτές τις μέρες κι έχω μαγευτεί!!!
Βασιλική Τσουνη Αγαπημένη μου Εύη Καλησπέρα! !! Ήταν μεγάλη μου χαρά που γνωριστήκαμε στην παρουσίαση! !! Εύχομαι πραγματικά να σε ταξιδέψει στην ψυχή μου
Δωρα Τσιμπογιαννη Καλώς μας ήρθε και καλοτάξιδο να είναι το βιβλίο!!! Θέλω να ρωτήσω αν ετοιμάζει κάποιο νέο βιβλίο κ αν ναι ποια η υπόθεση;;;
Βασιλική Τσουνη Δώρα μου σε ευχαριστώ πολύ! !! Ναι ετοιμάζεται σιγά σιγά το επόμενο βιβλίο! !!! Δυστυχώς δεν μπορώ να αναφέρω πολλά πράγματα μα πως και αυτό θα βασίζεται σε αληθινά γεγονότα σε ένα πανέμορφο μέρος
Elsa PazolidouΣυντονιστής ομάδας Βασιλική μου ,οι νύμφες της Εροιβίας, είναι κάποιος μύθος που υπάρχει στα Γιάννενα????
Βασιλική Τσουνη Έλσα μου είναι παλιά μυθική ονομασία των Ιωαννίνων! !!! Ο μύθος αναφέρει πως κάποτε στα νερά της λίμνης έλουζαν τα Μάλια τους 39 νεράιδες - νύμφες, ο τότε πρίγκιπας αγάπησε μια και την έκανε γυναίκα του, έζησαν ευτυχισμένοι και τόσο αγαπημένοι μα εκεί...Δείτε περισσότερα
Elsa PazolidouΣυντονιστής ομάδας Έχεις κάποια ιδιαίτερη προτίμηση στα αναγνώσματα σου ;Έχεις κάποια αδυναμία σε ένα είδος λογοτεχνίας;
Βασιλική Τσουνη Διαβάζω οτιδήποτε! !!! Μα η μεγάλη αγάπη είναι η κλασσική λογοτεχνία είτε ξένη είτε ελληνική. ...είναι μαγεία
Elsa PazolidouΣυντονιστής ομάδας Τι διαβάζεις τώρα;
Βασιλική Τσουνη Αυτή τη στιγμή διαβάζω της αδερφές Ράζη
Ntina Asproudi Καλοτάξιδο το βιβλίο σας. Ποιος είναι ο αγαπημένος σας συγγραφέας;
Βασιλική Τσουνη Ντίνα μου σε ευχαριστώ πολύ! !!! Ο αγαπημένος μου συγγραφέας είναι ο Στέφαν Τσβαιχ! !!!! Δεν υπάρχουν λόγια για την γραφή του
Φαίη Δεληγιώργη Βασιλική Συγχαρητήρια για το υπέροχο βιβλίο .Ήθελα να ρωτήσω ,το βιβλίο είναι βασισμένο σε αληθινά γεγονότα που έλαβαν χώρα στα πανέμορφα Γιάννενα είναι πιο δύσκολο για έναν συγγραφέα να γράφει μια αληθινή ιστορία? Και αν ναι γιατί!? Ευχαριστώ πολύ !!!!
Βασιλική Τσουνη Φαίη μου γλυκιά σε ευχαριστώ πολύ! !!! Είναι λιγάκι δύσκολα ειδικά όταν έχει γνωρίσει ή μεγαλώσει με τους ήρωες του βιβλίου του και μαθαίνει διάφορες και τόσο σκοτεινές πτυχές
Φαίη Δεληγιώργη Ευχαριστώ πολύ βασιλική μου
Ntina Asproudi Πως σας αρέσει να περνάτε τον ελεύθερο χρόνο σας;
Βασιλική Τσουνη Ντίνα μου σε ευχαριστώ πολύ! !! Μου αρέσει να βρίσκομαι με αγαπημένα μου πρόσωπα, να διαβάζω, να ακούω μουσική και να περνώ ώρες με τον αγαπημένο μου σκύλο
Ntina Asproudi Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις, να είστε καλά και πάντα να έχετε επιτυχίες!!!
Sidiropoulou Haidy Τι σας εμπνέει;
Βασιλική Τσουνη Χάιντι Καλησπέρα και σε εσένα! !!! Τα πάντα. ..από μια μυρωδιά μέχρι ένα τραγούδι, από ένα βουβό κλάμα μέχρι μια λέξη που με βία βγήκε από κάποιο στόμα, από τα χρώματα μα πάνω από όλα μέσα από την ψυχή μου
Agathi Spyrou Καλοτάξιδο το βιβλίο σας .Θα το Πάρο να το διαβάσω.
Αναστασία Ελευθεριάδου Εύχομαι να είναι καλοτάξιδο εμένα προσωπικά μου κίνησε το ενδιαφέρον ως οπισθόφυλλο είναι από τις υποθέσεις που μου αρέσει να διαβάζω!!!
Επίσης εξαιρετικός τίτλος και εξώφυλλο μαγνητίζουν το βλέμμα....ήθελα να ρωτήσω από ποιόν επιλέχθηκαν.
Βασιλική Τσουνη Αναστασία μου καλησπέρα επιλέχθηκαν από εμένα και από τον εκδότη μου!!!! Ότι κάνουμε το αποφασίζουμε μαζί και αυτό είναι τόσο μοναδικό
Σταυρουλα Εμμανουηλιδου Καλησπέρα και από την Καβάλα!!Σε ποιον εμπιστεύεστε να διαβάσει πρώτος ένα καινούργιο βιβλίο σας?
Βασιλική Τσουνη Την καλησπέρα μου στην όμορφη Καβάλα μα και σε εσένα Σταυρούλα μου.... ο πρώτος άνθρωπος που διαβάζει τα χειρόγραφα σαν τελειώνει κάποιο βιβλίο είναι η μητέρα μου!!!! Ο πιο σκληρός και δίκαιος κριτής ....σε ευχαριστώ πολύ
Χρήστος Κυριτσης Στην πόλη των τεχνών κ των γραμμάτων, στην πόλη που κάθε σοκάκι της κάθε φυσική ομορφιά είχε σκεπαστεί με αίμα, ποιές ήταν οι σχέσεις του πληθυσμού με την εβραϊκή κοινότητα?
Βασιλική Τσουνη Καλησπέρα Χρήστο όσο και αν ένας "ξένος λαός" είχε έρθει στα Γιάννενα οι σχέσεις μεταξύ τους ήταν πολύ καλές! !! Βοηθούσαν πολύ τους Γιαννιώτες και δεν ένιωθαν μεταξύ τους έχθρα. ...μα όπως συμβαίνει παντού υπήρχαν και οι διαφωνίες ....
Βασιλική Τσουνη Σε ευχαριστώ πολύ
Χρήστος Κυριτσης Οι Γερμανοί άφησαν πίσω τους μεγάλο πόνο κ αμέτρητες πληγές που μετά από τόσα χρόνια δεν λένε να κλείσουν. Μετρώντας τις καταστροφές κ τους νεκρούς όπως στο" μαρτυρικό χωριό των Λυγγιαδων",τι πιστεύεται ότι πρέπει στις επόμενες γενιές να συνεχίζουμε να μιλάμε για το τι έγινε τοτε ή στα πλαίσια των νέων "ηθών" σε κράτος κ πολιτική τα πιάνουμε λίγο ποιό "χαλαρά"?.
Βασιλική Τσουνη Εννοείται πως πρέπει να μιλάμε για την ιστορία μας στις νέες γενιές!!! Πρέπει να γνωρίζουν το κάθε τι, γιατί χάρη σε εκείνους τους μεγάλους πολεμιστές έχουμε εμείς την Ελευθερία μας
Elsa PazolidouΣυντονιστής ομάδας Είναι ακόμη πολύ έντονες οι μνήμες της Δάφνης;;;;
Βασιλική Τσουνη Έλσα μου δυστυχώς ναι!!! Είναι πολύ έντονες. .... αν έρθεις Γιάννενα θα πιούμε και οι τρεις μας καφεδάκι στην παλιά πόλη, στο υπέροχο κάστρο μας
Βασω Π. Βασιλική μου καλοτάξιδο το νέο σου βιβλίο!1) Από που εμπνέεσαι το θέμα των βιβλίων σου?2) προτιμάς να είναι αληθινή ιστορία ή μυθοπλασία?& 3) τί προτιμάς να διαβάζεις στον ελεύθερο χρόνο σου?
Βασιλική Τσουνη Βάσω αγαπημένη Καλησπέρα. ..Μάλλον εκείνο με επιλέγει θα έλεγα καλύτερα δίνοντας μου σημάδια. ...Αυτό δεν μπορώ να το εξηγήσω
Βασιλική Τσουνη Είτε αληθινή ιστορία είτε μυθοπλασία για εμένα είναι το ίδιο ....δημιουργείς κάτι μοναδικό, με αγάπη του δίνεις την ανάσα σου για να ταξιδέψει. ...κλασσική λογοτεχνία
Βασω Π. Πολύ ωραίο εξώφυλλο !! Νομίζεις ότι συμβάλλει στην επιτυχία του βιβλίου? Την τελική επιλογή του εξωφύλλου την έχεις εσύ?
Βασιλική Τσουνη Απόλυτα!!! Το εξώφυλλο είναι το πρώτο και το τελευταίο πράγμα για την επιλογή ενός βιβλίου στις μέρες μας..... Η επιλογή έγινε τόσο από εμένα όσο και από τον εκδότη μου
Βασω Π. Σε μένα παίζει ρόλο για να αγοράσω ένα βιβλίο! Εύχομαι και πάλι καλοτάξιδο!!!
Ιωαννα Σκουλουδη Θα ήθελα να ρωτήσω την κύρια Βασιλική την συγγραφέα μας με ποια αφορμή βρήκε το συγκεκριμένο βιβλίο να το γράψει και από που εμπνεύστηκε και πως βγήκε σε αληθινή ιστορία το βιβλίο που εγραψε? Σας την διηγήθηκε κάποιος και τι γράψατε η το είδατε κάπου και το εμ...Δείτε περισσότερα
Βασιλική Τσουνη Καλησπέρα Ιωάννα μου!!! Αποφάσισα να δώσω πνοή στο βιβλίο αυτό έπειτα από κάποια τραγωδία που συνέβει στην ηρωίδα μου την Δάφνη Μητρόπουλος όπου και η ίδια μου διηγήθηκε όλα όσα είχε ζήσει
Βασιλική Τσουνη Για μένα δεν υπάρχει διαφορά γιατί και στα δύο η κατάθεση ψυχής του συγγραφέα είναι ίδια δεν αλλάζει τίποτα
Χρήστος Κυριτσης Όταν τελείωσαν οι νύμφες, έψαξα κ βρήκα να διαβάσω κ άλλο βιβλίο σας,τις ""Μοναχικές Αλκυονες"".
Βασιλική Τσουνη Χρήστο μου σε ευχαριστώ πολύ που έχεις διαβάσει και τις μοναχικές άλκυονες!!!! Εύχομαι να σε ταξιδεψαν
Βίκυ Τάσιου Βασιλική μου το βιβλίο αφορά αληθινή ιστορία.
Πως ένιωσες όταν σου περιέγραφαν οι ήρωες αυτή την ιστορία;
Ποια ήταν τα συναισθήματα σου για όλα αυτά που άκουσες και θέλησες να τα μεταφέρεις στο χαρτί;
Βασιλική Τσουνη Τα συναισθήματα μου Βίκυ μου ήταν ανάμεικτα. ..είναι δύσκολο να μεγαλώνεις με κάποιους ανθρώπους έχοντας άλλες σκέψεις για εκείνους και τελικά να ανατρέπονται τα πάντα
Βίκυ Τάσιου Το επόμενο βιβλίο σου είναι και αυτό εμπνευσμένο από αληθινά γεγονότα;
Αν ναι μπορείς να μας δώσεις μία μικρή γεύση;
Βασιλική Τσουνη Ναι και αυτό θα βασίζεται σε αληθινά γεγονότα! !! Ετούτη τη φορά θα ταξιδέψουμε στα πανέμορφα Κύθηρα Βίκυ μου .....
Βίκυ Τάσιου Η Βασιλική στον ελεύθερο χρόνο της τι είδους βιβλία προτιμά;
Βασιλική Τσουνη Κοινωνικά και αισθηματική! !! Ανεμοδαρμένα ύψη, το γράμμα μιας άγνωστης, γαλλική σουίτα. ..είναι κάποια που τα έχω διαβάσει πολλές φόρες
Βίκυ Τάσιου Πιστεύεις Βασιλική μου ότι οι άνθρωποι σήμερα διαβάζουν όσο πρέπει;
Μήπως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν απομακρύνει τον κόσμο από τον μαγικό κόσμο του βιβλίου;
Βασιλική Τσουνη Ναι Βίκυ μου διαβάζουν! !! Έχουν την δική τους επιλογή. ..την δική τους άποψη και αυτό μου αρέσει πάρα πολύ
Βίκυ Τάσιου Θέλω να σου πω μία λέξη και θέλω να μου περιγράψεις τι νιώθεις και ποια είναι τα συναισθήματά σου.
ΜΑΝΑ
Βασιλική Τσουνη Νομίζω πως είπε την πιο μαγική λέξη για μένα! !! Μάνα. ...τι να πω....έντονα συναισθήματα μια μόνο λέξη. ..Η ζωή μου
Βίκυ Τάσιου Θα ήθελα να σε ρωτήσω Βασιλική μου αν κάποια στιγμή σου γινόταν κάποια πρόταση από έναν μεγαλύτερο εκδοτικό οίκο τι θα έκανες;
Θα έλεγες ναι;
Βασιλική Τσουνη Όχι Βίκυ μου δεν θα έλεγα ναι!!! Οι εκδόσεις μάτι είναι υπέροχες και άνοιξαν την αγκαλιά τους από την πρώτη στιγμή και πίστεψαν σε εμένα
Βίκυ Τάσιου Βασιλική θα θέλαμε εμείς οι αναγνώστες να μάθουμε ποια είναι η σχέση των εκδοτών με τους συγγραφείς.
Ποια είναι η σχέση η δική σου με τον εκδότη σου;
Σε τι σε βοήθησε ώστε να έρθει στα χέρια μας αυτό το εξαιρετικό βιβλίο;
Βασιλική Τσουνη Η καλύτερη σχέση! !! Ειλικρινά δεν έχω λόγια να σας το περιγράψω. ..ο εκδότης μου ο Σάββας Προβατίδης ένα νέο παιδί με όνειρα πολλά και απίστευτες γνώσεις που κάνει τα πάντα για να βγει ένα υπέροχο αποτέλεσμα! !! Άλλωστε το βιβλίο μαρτυρά την αλήθεια για την υπέροχη δουλειά που έχει γίνει! !!! Η αγάπη και η πίστη με βοήθησε στο να κρατάτε το βιβλίο μου στα χέρια σου
Ευαγγελία Κυργιάκου Πως ήρθε η συγγραφή στην ζωή της και εάν υπάρχει κάποιο άτομο που διαβάζει πρώτο τα βιβλία της??
Βασιλική Τσουνη Ευαγγελία μου σε ευχαριστώ πολύ! !!! Η αγάπη μου για την συγγραφή ξεκίνησε σε μικρή ηλικία γράφοντας ποιήματα και παραμύθια πριν δύο χρόνια πήρα την απόφαση να γίνουν πραγματικότητα! !!! Το πρώτο άτομο που διαβάζει τα βιβλία μου είναι η μητέρα μου ...πολύ αυστηρή θέλω να ομολογήσω πάνω σε αυτό το θέμα. ...σε ευχαριστώ θερμα
Ευαγγελία Κυργιάκου Ευχαριστώ πολύ και εγώ...Καλοτάξιδο!!!
Βίκυ Τάσιου Βασιλική μου η Έλσα, εγώ και τα βιβλιοαρώματα σε ευχαριστούμε θερμά για αυτήν τη συνέντευξη.


Βασιλική Τσουνη Βίκυ μου εγώ σας ευχαριστώ πολύ. ..ήταν μια απίστευτη εμπειρία και εύχομαι να μιλήσουμε από κοντά! !! Καλό βράδυ σε όλους η Παναγία μας να σας προστατεύει! !!! Σας ευχαριστώ θερμά

Λίγα λόγια για την συγγραφέα:

Η Βασιλική Τσούνη κατάγεται από τα Ιωάννινα. Σπούδασε Γεωπονία στη Λάρισα και στη συνέχεια εγκαταστάθηκε στην πόλη καταγωγής της, όπου διαμένει μέχρι και σήμερα με την οικογένεια της. Εργάζεται στον ιδιωτικό τομέα, περιτριγυρισμένη εδώ και χρόνια από βιβλία. Λατρεύει την μουσική, τα ζώα και την λογοτεχνία. Τις πρώτες της συγγραφικές απόπειρες της "τόλμησε" σε μικρή ηλικία, γράφοντας παραμύθια και ποιήματα. Οι "Μοναχικές αλκυόνες" είναι το πρώτο της βιβλίο που βγαίνει δειλά στον όμορφο κόσμο της συγγραφής, ενώ είναι σχεδόν έτοιμη και η δεύτερη συγγραφική της δουλειά.






0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου