RSS

Κυριακή 24 Σεπτεμβρίου 2017

ΑΓΡΙΕΣ ΘΑΛΑΣΣΕΣ - ΚΡΙΤΙΚΕΣ

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΙΚΟΛΑΙΔΗΣ
<<Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ>>

Μόλις τελείωσα το εξής βιβλίο και θέλω να αφήσω την προσωπική μου άποψη. Αρχικά να πω ότι ήταν μια αναδρομή στο παρελθόν και στην ιστορία .Σε εικόνες και εποχές δύσκολες αλλά και αρκετά διαφορετικές. Το βιβλίο προσέγγισε ναι μεν τον πόλεμο και τον πόνο των τότε ανθρώπων αλλά το έκανε με μια άλλη ματιά. Με αυτή της θάλασσας. Γιατί και η θάλασσα είναι ένα απέραντο γαλάζιο που κουβαλάει ιστορία, χαμό, δάκρυα, πόνο αλλά και συνάμα ενώνει κόσμους και πολιτισμούς από το παρελθόν έως σήμερα και για πάντα.
Το βιβλίο αυτό εξιστορεί με όμορφες λεπτομέρειες τους όμορφους χαρακτήρες και τον άλλο, τότε, άνεμο της εποχής. Λεπτομέρειες που σε κάνουν να βουτάς στην σελίδα και στην ίδια θάλασσα μαζί με τους ήρωες της. Να αγωνίας για το αύριο. Επίσης σου μαθαίνει πράγματα και επίσης σου θυμίζει κάποια αλλά που ίσως ξέχασες με την πάροδο του χρόνου...Και με ένα φινάλε που σου δίνει τροφή για σκέψη, σκέψη όπου σε κάνει να πεις ότι η ιστορία δεν πρέπει ποτέ να ξεχαστεί, είναι αυτό που ήμαστε τώρα και θα ήμαστε αύριο.

Προσωπικά δίνω στο βιβλίο 9/10.
Αυτό που δεν μου άρεσε και δεν το λέω με μίσος, είναι τις περισσότερες φορές ο χαρακτήρας του Μιλτιαδη Χούμα. Δεν μου αρέσουν προσωπικά οι χαρακτήρες τόσο αυστηροί, χωρίς να γελάνε, να μιλάνε και που δε είναι τόσο κοινωνικοί πέραν του υποχρεωτικού. Αυτό δεν μου άρεσε αλλά αναγνωρίζω την προσφορά του, τουλάχιστον ως βιβλίο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου