RSS

Κυριακή 1 Οκτωβρίου 2017

ΤΑ ΚΟΚΑΛΑ ΤΗΣ ΑΔΕΡΦΗΣ ΜΟΥ - ΚΡΙΤΙΚΕΣ

DESPINA NTREKI
<<Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ>>

Αυτό το βιβλίο με δίχασε. Ενώ είναι ένα ενδιαφέρον ψυχολογικό-κοινωνικό θρίλερ, η συγγραφέας σαν πρωτοεμφανιζόμενη θέλησε να θίξει πολλά κοινωνικά θέματα που κυριαρχούν σήμερα στον κόσμο.
Τον πόλεμο στη Συρία και τις συνέπειες του, την παιδική κακοποίηση, τον αλκοολισμό και τη σεξουαλική κακοποίηση ανηλίκου. Όλα αυτά μαζί τα μπουρδούκλωσε, με αποτέλεσμα εγώ να θέλω να κόψω τις φλέβες μου από το ψυχοπλάκωμα. Μέχρι τη μέση πάμε σχεδόν ομαλά αφού αναφέρετε μόνο στην μια αδελφή, η οποία έχει πάθει μετατραυματικό σοκ από τον πόλεμο στη Συρία που ήταν ανταποκρίτρια. Μετά τη μέση έρχεται η μία ανατροπή μετά την άλλη, οι οποίες ναι μεν με έκαναν να τρώω τα νύχια μου από την αγωνία, αλλά μετά από δεύτερη σκέψη αναρωτιόμουν πώς προέκυψαν όλες αυτές οι ανατροπές. Πιστεύω ότι σε κάποιους θα αρέσει πάρα πολύ λόγω αυτών των ανατροπών. Σε εμένα όμως άφησε μια πικρή γεύση και λόγω θέματος και λόγω ασύνδετων καταστάσεων. Σας μπέρδεψα το ξέρω αλλά κι εγώ μπερδεμένη είμαι. Ένα άλλο που με πείραξε, για το οποίο δεν φταίει το βιβλίο αλλά το οπισθόφυλλο, είναι που εγώ περίμενα μεταφυσικές καταστάσεις. Δεν υπάρχουν. Μην σας μπερδεύουν οι φωνές που αναφέρονται στο οπισθόφυλλο. Είναι καθαρά κοινωνικό ψυχολογικό θρίλερ. Έχει πάρα πολύ μυστήριο που όμως παραμένει μυστήριο και μετά το πέρας του βιβλίου. Αν καταλάβατε τίποτα από αυτά που έγραψα πέστε μου κι εμένα. Όπως είναι η άποψη μου είναι και το βιβλίο. Αυτά.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου