RSS

Κυριακή 29 Οκτωβρίου 2017

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΕΠΟΧΕΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ELSA PAZOLIDOU
<<Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ>>

Χείμαρρος,ζωντάνια,γλύκα,αγάπη,έρωτας , δημιουργία!!!!!
Η οικογένεια Γιαγκινη αποτελείται από τρία αδέρφια,τον Άρη,την Μαρία και την Έφη!!!Τρία αδέρφια αγαπημένα όσο κανείς!!!Μία γροθιά!!!
Ταξίδεψα μαζί τους κι έζησα όλες τις ζωές τους σαν μία!
Καλοκαίρι 1920-1930.

Τα τρία αδέρφια ενώνουν τα χέρια σε μία εποχή ανέμελη, χαρούμενη και δημιουργούν με τη χαρά της νιότης τους,το μέλλον τους.Η οικογένεια μεγαλώνει!
Πήγαμε πολλά ταξίδια,με μοναδικές αποσκευές τα συναισθήματα μου,που περνώντας κάθε χρόνος, γίνονταν σημαντικά κι αξιοπρόσεκτα!Μου χτυπούσαν την πόρτα της ψυχής μου συνεχεια,μην μπορώντας να τα αγνοήσω!Γνώρισα κι αγάπησα όλη την οικογένεια,ένας αόρατος θεατης της δημιουργίας τους!!!!
Φθινόπωρο 1930-1940
Ήρθε και έριξε τα φύλλα του και μαζί με αυτά έπεσε κι η οικονομία!!!Το οικονομικό κραχ ήταν γεγονός!!!Δοκιμάστηκα μαζί τους,δούλεψα,γέλασα,έκλαψα, έφαγα τα καταπληκτικά εδέσματα τους,αισθανθηκα τις καθαρές αναπνοές τους.Ορθωσα το κεφάλι και προχώρησα,ακολουθώντας το παράδειγμα τους,περιμένοντας τον χειμώνα!!!
Χειμώνας 1940-1950
Δύσκολη εποχή,όχι μόνο για την οικογένεια,αλλά για όλη την Ελλάδα!
Κρυωσα,πείνασα,πολέμησα,μέχρι και στο πένθος βυθιστηκα,προσπαθώντας να επαναφέρω τη ζωή με ένα άγγιγμα κι ένα χαδι!!!!Το δάκρυ τους έγινε και δικο μου,θέλοντας και μη!!!Ώσπου,ήρθε εκείνη η μέρα που σηκώθηκα!Επέζησα,με όλες εκείνες τις απώλειες στην πλάτη μου φορτωμένες!
Άνοιξη 1950-1960
Η επόμενη γενιά,η συνέχεια της οικογένειας,παίρνει τη σκυτάλη!!!Οι βαλίτσες γεμάτες με ηθικές αξιες και ισχυρά δεσμά!Όλα έτοιμα για να ονειρευτούν και να δημιουργήσουν!Οι βάσεις τόσο γερές που δεν έχουν να φοβηθούν τίποτα!!!
Κάθε εποχή κι ένα μάθημα ζωής!!!
Αισθάνομαι πολύ τυχερή που ήμουν εκεί μαζί τους από τη μία κι από την άλλη μία γλυκιά μελαγχολία με περιέβαλλε, γυρνώντας την τελευταία σελίδα!!!
Ένα θα πω γλυκιά μου Άνα Ζαχαρη:
Θα ήθελα πολύ να ήμουν μέλος αυτής της καταπληκτικής οικογένειας!!!!Σ ευχαριστώ πολύ γιατί μ έκανες πλούσια!!!

1 σχόλια:

Voula Foinopoulou είπε...

Η κριτικη σου με αφοπλισε!!! ανταξια του βιβλιου!!

Δημοσίευση σχολίου