RSS

Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 2017

ΣΤΑΣΟΥ ΠΛΑΙ ΜΟΥ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΕΙΡΗΝΗ ΨΑΡΑΚΗ
<<Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ>>

Στάσου πλάι μου ή αλλιώς Το τέλος της αθωότητας. Μία παρέα τεσσάρων αγοριών ξεκινάνε μία "περιπέτεια" αναζήτησης ενός πτώματος που είναι συνομήλικος τους και δεν έχει εντοπιστεί ακόμα. Σε αυτό το μικρό τους ταξίδι έρχονται αντιμέτωποι με τους φόβους που έχουν όλοι οι έφηβοι. Θυμάστε πως είσασταν εσείς στην ηλικία των δώδεκα;
Εφηβεία, μία δύσκολη χρονική περίοδος που όλοι την περνάμε, άλλοι πιο δύσκολα, άλλοι πιο εύκολα, άλλοι την ξαναπερνάτε μέσα από τα παιδιά σας (εγώ δεν έχω γι'αυτό με βγάζω απ'έξω). Τα παιδιά παύουν να είναι παιδιά και αρχίζουν το ταξίδι τους προς την ενηλικίωση. Είχα δει την ταινία όταν ήμουν πιτσιρίκα. Ίσα που τη θυμόμουν δηλαδή. Το βιβλίο μου τη θύμισε και θα την ξαναδώ. Να θυμηθώ τη δική μας αθωότητα. Τα παιδιά βιάζονται να μεγαλώσουν, και κάνουν ότι είναι δυνατόν για να το αποδείξουν. Τα αγόρια όπως και εδώ θέλουν αποδείξουν ότι γίνονται άντρες, ότι δεν φοβούνται κι ας τρέμει το φυλλοκάρδι τους. Ο Κινγκ μπαίνει μέσα στην ψυχολογία των νεαρών εφήβων, μας αναλύει τους χαρακτήρες τους, και μας δείχνει τα θέλω τους και τους φόβους τους. Ένα πολύ γλυκό βιβλίο. 


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου