RSS

Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2018

Η ΜΗΤΡΑ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ II - ΤΟ ΣΥΝΝΕΦΟΔΕΝΤΡΟ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ELSA PAZOLIDOU
Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ

Τι είναι το ΣΥΝΝΕΦΟΔΕΝΤΡΟ;
Μία διακοσμητική κάψουλα συμπυκνωμένης γνώσης και τεχνολογίας που μπορούσε να προσφέρει άπειρες δυνατότητες άπειρη γνώσης. Ήταν ορισμένο από τους δημιουργούς του να ταξιδεύει μέσα στο χωροχρόνο του υπερσύμπαντος προσφέροντας γνώση και βοήθεια σε όποιον κατάφερνε να ανέβει και να συγχρονιστεί με την ανώτερη ενεργειακή δόνηση του.

Μέσα του μπορούσε να εισχωρήσει ένας φωτισμένος άνθρωπος αλλά κι ένας μέσος άνθρωπος που είχε πρόθεση του το κοινό καλό κι όχι το προσωπικό του όφελος.
Ίσως ένα παιδί, η εγώ κι εσείς το βαφτίζαμε ΕΥΧΟΔΕΝΤΡΟ.
Σε μια αφιλόξενη έρημο μεταφερόμαστε αυτήν την φορά. Γνωριζόμαστε με την Βερβερική φυλή και συγκεκριμένα με τον Anamar, ένα έφηβο αγόρι που ανησυχεί για την υγεία του παππού του.Παίρνει λοιπόν το δισάκι του και αποφασίζει να βρει το Συννεφοδεντρο το οποίο ήταν ένας πανάρχαιος μύθος με βαθιές ρίζες μέσα στις παραδόσεις της φυλής του.
Ένα έτη λοιπόν 536μΧ. και στην όαση Μπαχαρίγια, το αγόρι έλαβε από το Συννεφόδεντρο αυτό που ζήτησε, δηλαδή το προνόμιο της υγείας και της μακροβιότητας. Έτσι, σηματοδοτήθηκε η ύπαρξη του κι έπαψε να πιστεύεται πως ήταν ένας μύθος. Με την απόλυτη πίστη σ αυτό, το νεαρό αγόρι έσωσε τη ζωή του παππού αλλά και όλης της φυλής για πάντα.
Ο Alex Bristow ακολουθεί έναν ερευνητή, ο οποίος θέλει να ανακαλύψει μέσω επιστημονικής απόδειξης πού οφείλεται η μακροβιότητα της φυλής.
Τότε ξεκινά μια παγκόσμια περιπλάνηση του Alex και μαζί του περιπλανήθηκα κι εγώ σε διαφορετικά σύμπαντα και σε παράλληλες πραγματικότητες με σκοπό να φτάσει στα χέρια του γνωστού μας Frank Winters η πλακέτα που του εμπιστεύτηκε το Συννεφόδεντρο. Ο δημοσιογράφος του κόσμου λοιπόν, επιλέχθηκε να είναι ο κομιστής.
Τέσσερις άντρες είναι στο κατόπι του που χρησιμοποιούν ανθρώπινες αισθήσεις, τους ρυθμούς και τις συνήθειες του ανθρώπινου σώματος καθώς και τον ανθρώπινο τρόπο επικοινωνίας. Η πλακέτα θέλουν να γίνει δική τους για ένα και μόνο λόγο:να πατάξουν το Καλό και να βασιλέψει το Κακό!
Ο δημοσιογράφος καταφέρνει να ενημερώσει την ανιψιά του, την Maggie, ώστε αν πάθει κάτι,να ακολουθήσει τις οδηγίες του και να βρει αυτή τον Frank και να του παραδώσει το "δώρο", που δόθηκε χωρίς ενδοιασμούς στον ίδιο.
Πρόκειται για ένα βιβλίο που λέει τα πράγματα με το όνομα τους. Κάνει λόγο για την εξέλιξη του ανθρώπου. Τονίζει ιδιαίτερα ότι όλοι μαζί αποτελούμε μέρος αυτής της κινητήριας δύναμης. Περιγράφει διαδοχικές παράλληλες πραγματικότητες που συνδέονται μεταξύ τους με παρελθόν, παρόν και μέλλον. Άραγε μήπως είναι ψευδαισθήσεις;
Ένα βιβλίο που κουβαλάει δαίμονες που περιφέρονται ανά τους αιώνες. Αισθάνθηκα τη φασαρία τους, μύρισα τη σαπίλα τους, κάθε σελίδα κι ένα μερίδιο κέρδους γι αυτούς. Τρόμαξα! Αλλά πολύ γρήγορα επανήλθα προσπαθώντας να βρω τους ενόχους αυτής της πραγματικότητας. Η συγγραφέας ζωγράφισε εικόνες αναμέτρησης μέσα στο μυαλό μου. Ένας αιώνιος αγώνας πάλης και μια δύναμη, μια ώθηση στο μυαλό μου να αναζητήσω απαντήσεις, που κυριολεκτικά δεν μου άρεσαν καθόλου.
Άνοιξα και τα μάτια μου λοιπόν μαζί με το μυαλό μου και αναγνώρισα τους αίτιους.
Είδα τη συσσώρευση του πλούτου στα χέρια λίγων και τα προσωπικά τους πορτοφόλια που είναι οι τράπεζες. Παραδέχτηκα πως η εμπιστοσύνη για την κοινωνική δικτύωση δεν πρέπει να υφίσταται. Μου δημιούργησε την ικανότητα να αντιληφθώ πόσο μικρό κι αδύναμο είναι το ανθρώπινο γένος μπροστά σε όλη τη Δημιουργία και σκέφτηκα πόσο διαφορετική θα ήταν η ζωή μου αν η πρόθεση μου ήταν θετική σε όλα τα γεγονότα.
Διέκρινα με καθαρή ματιά πλέον πόσο μακριά μου είναι το παρελθόν και πόσο δίπλα μου το μέλλον, αν εγώ το επιλέξω. Όσο για το παρόν είναι μια κατηγορία επηρεαζόμενη από το παρελθόν που κατευθύνει το μέλλον.Το Συννεφόδεντρο με κάλεσε να το "διαβάσω" κι αν θέλω εγώ ή ίδια να αγγίξω την πύλη του για να με δεχτεί και να με περιηγήσει στα άδυτα όλου του Υπερσυμπαντος. Να δω με το ίδιο το μυαλό μου την θεϊκή αγάπη και καλοσύνη που μεταφέρεται μέσω της χρονικής πραγματικότητας σε πράγματα που μου φαινοντουσαν μικρά κι ασήμαντα.
Μου χάρισε μέσω της ενέργειας του την ελεύθερη βούληση να αγγίξω τα Θεία Δώρα ή να ακολουθήσω το μαύρο και σκοτεινό.
Είδα την εξέλιξη μου μέσα από τις επιστήμες. Μέσα στην ψυχή μου όμως έσκυψα ποτέ να δω; Είμαι έρμαιο της εποχής; τρέφομαι με φιλοσοφικές θεωρίες και ξύλινες λογικές κι έχω ξεχάσει το πιο πολύτιμο δώρο του Δημιουργού μου! Την έχω αφήσει ατάιστη και πεινασμένη εδώ και αιώνες, πολύτιμες μνήμες που σημάδεψαν ανεξίτηλα το είναι μου.
Θυμήθηκα την ζωντανή οντότητα μέσα μου που μου είπε ότι είναι συνοδοιπόρος. Εγώ δυστυχώς Τον έχω ξεχάσει, Αυτός μ ακολουθεί, βαδίζει πίσω μου δίνοντας μου ηγετική θέση με την επιλογή της ελεύθερης βούλησης.
Μου ψιθύρισε τη διαφθορά μου, τις καλά στημένες παγίδες που έστησα για να πιάσω όλους τους πληθυσμούς και να τους εξαφανίσω με άδικους πολέμους, φτώχεια, πείνα και αρρώστια με σκοπό το κέρδος. Πάτησα πάνω σ εκατομμύρια ανθρώπινα κορμιά για να προωθήσω τον ατομικό μου πλούτο. Διέγραψα με ευκολία κι ευχαρίστηση όλες αυτές τις φωνές διαμαρτυρίας για την ειρήνη, την αγάπη, την καταστροφή των όπλων, την ισότητα, μόνο και μόνο για να είμαι εγώ προνομιούχος. Προήγαγα την εγκληματικότητα, τις απαγωγές, τις δολοφονίες για να γίνουν όλα τα ανθρώπινα όντα υποχείρια της δικής μου θέλησης με απίστευτη ικανότητα, για να τους βυθίσω σ αυτήν εδώ την κόλαση επί της γης, ώστε να μην μπορούν να διαμαρτυρηθούν αλλά ούτε και να διαφύγουν. Κάποιοι ήρθαν μαζί μου. Ήταν κι αυτοί χωρίς συνείδηση, όπως κι εγώ.
Πήρα απαντήσεις για να επιστρέψω. Είμαι ένας ελεύθερος άνθρωπος. Έχω την επιλογή
να διαλέξω τον δολοφόνο μου. Όμως δεν είμαι Θεός!
Η συγγραφέας με ταξίδεψε με τη δική της ματιά σε ξένους ανύπαρκτους κόσμους μέχρι τώρα για μένα. Μου έδειξε περήφανα ευτυχισμένους ανθρώπους κι έχω την επιλογή να γίνω κι εγώ. Με πέρασε μέσα από παράλληλες πραγματικότητες που τελικά δεν ήταν παρά ταξίδια μέσα από τους δρόμους της ψυχής μου.
Ή μήπως όχι;
Εξαιρετική η γραφή για ακόμη μια φορά με τα ολόσωστα ελληνικά να διαπρέπουν σε όλες τις σελίδες!
Ένα συγκλονιστικό, καθηλωτικό βιβλίο για απαιτητικούς και ανήσυχους αναγνώστες που αναζητούν την πνευματική εξέλιξη τους αλλά και το δεδομένο του Δημιουργού, του ίδιου του Θεού!
Για ακόμη μια φορά ένα μεγάλο μπράβο από μένα για το ταξίδι αυτό, μέσα στα άδυτα της ψυχής μου.


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου