RSS

Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2018

ΤΟ ΣΗΜΑΔΙ

Book review
📘Eleni Gkavova📘
 
Με βάση τον διαγωνισμό που γίνεται στην ομάδα για ένα βιβλίο του αγαπημένου μου κ. Σακελλαρόπουλου εχτές για κάποιο λόγο ξαναδιάβασα σε 6 ώρες ένα βιβλίο του που αγαπώ πολύ .
Ξέρετε δεν είμαι από αυτούς που γράφουν εύκολα την άποψη τους μόλις διαβάσουν ένα βιβλίο θα πρέπει να περάσει καιρός ίσως και χρόνια και να μου έρθει μια αναλαμπή και να αρχίσω να γράφω . Πάμε λοιπόν .

Ο Στέφανος Δημητρίου ένας νέος με λαμπρές προοπτικές με ένα μέλλον που διαγραφόταν μπροστά του φωτεινό και μεγαλειώδες , χρειάστηκε μόνο ένα λεπτό για να καταστρέψει ολόκληρη τη ζωή του . Ένα μόνο λεπτό για να γυρίσει όλη του η ζωή ανάποδα και να βρεθεί πίσω από ένα κελί καταδικασμένος για ένα φόνο που διέπραξε πάνω σε μια στιγμή πάθους . Πίσω του αφήνει μια μάνα διαλυμένη και καταπονημένη με έναν πατέρα που τον απαρνιέται και δε θέλει να γνωρίζει πλέον για την ύπαρξη του και την αγαπημένη της ζωής του να γίνεται και η ίδια θύμα μιας ζωής που τελικά δεν επέλεξε . Ένα συναίσθημα κυριαρχούσε μέσα μου όσο το διάβαζα . Πόνος ! Είχε κάτσει πάνω μου σαν ταφόπλακα και δεν με άφηνε να αναπνεύσω όσο το διάβαζα τόσο ένιωθα να πνίγομαι. Είναι ένα βιβλίο καταπέλτης που σου ανοίγει τα μάτια και σε κάνει να δεις την ζωή σου διαφορετικά είναι ένα γερό χαστούκι για εμάς όλους που δεν καταλαβαίνουμε πόσο τυχεροί είμαστε . Είναι ένα βιβλίο που πρέπει να διαβάσουν οι γονείς και να αγκαλιάσουν τα παιδιά τους δυνατά και να τα αγαπήσουν ακόμα πιο πολύ , να σταματήσουν να μαλώνουν μαζί τους για μικρότητες. Είναι ένα βιβλίο για εμάς τα παιδιά για να καταλάβουμε πως δεν θα μπορεί να μας λύνει όλα μας τα προβλήματα η μαμά μας , κάποια στιγμή μπορεί να γίνει κάτι που δεν θα μπορεί κανείς να το διορθώσει . Έγινα και εγώ λοιπόν Στέφανος , μαζί με αυτόν έγινα από ένα τρομαγμένο παιδί ένα θηρίο , έφαγα και εγώ το ξύλο που του δώσανε οι συγκρατούμενοι του , είδα και εγώ την μαμά μου με δάκρυα να παλεύει να στήσει ότι διαλύθηκε σε μια στιγμή . Κάποια στιγμή όμως βγήκαμε μαζί στο φως και κάπου άνοιξε μια χαραμάδα για μια ίσως καλύτερη ? Ίσως διαφορετική ζωή ? Δεν θα σας το πω εγώ αυτό θα το διαβάσετε εσείς . Εγώ θα πω μόνο ένα ευχαριστώ για αυτό το βιβλίο που ήρθε στα χέρια μου και άνοιξε επιτέλους τα μάτια μου . Αγαπήστε πολύ τους δικούς σας μην αφήσετε τίποτα να σας χωρίσει γιατί μόνο μια στιγμή , μια καταγραμμένη στιγμή μπορεί να τα αλλάξει όλα. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας και συγνώμη για το σεντόνι ξέρετε ότι πάντα γράφω μεγάλα κείμενα !

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου