RSS

Τετάρτη 19 Ιουλίου 2017

ΔΕΚΑΤΡΙΑ ΚΕΡΙΑ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ.

Η άποψη της Άννας Μπιλλιά για το βιβλίο 
<< ΔΕΚΑΤΡΙΑ ΚΕΡΙΑ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ..>> του Μένιου Σακελλαρόπουλου και τις εκδοσεις Ψυχογιός

Πολλοί θα πουν (όπως κ ειπαν) μουντό για καλοκαίρι..Η ζωή δν ξεχωρίζει τα βάσανα,τις απώλειες,τις χαρές κ την ευτυχία με τις εποχές του χρονου πρώτον και δεύτερον εγω δν είδα καμία μουνταδα!!! Εγώ είδα ανθρώπους που βγήκαν δυνατοί,πιο πολύ κ απο μενα π εχω το φως μου,μέσα από την "ατυχια" τς...παλεψαν κ μας δινουν παραδειγματα..αυτο ειναι ενα μυθιστόρημα, εγω εχω την τύχη να γνωρίσω από κοντά τέτοιους ανθρώπους..το βιβλίο είναι απίστευτα καλογραμμένο κ με πολύ σεβασμό κ αγάπη!!!με πολύ αισιοδοξία!!! Μέσα κ απο απώλειες..πάντα πρέπει να προχωράμε μπροστά κ να έχουμε πίστη στον Θεό..το αγάπησα τελος!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου