RSS

Δευτέρα 24 Ιουλίου 2017

ΟΙ ΚΟΥΡΕΛΟΥΔΕΣ ΤΗΣ ΑΛΙΣΑΒΑΣ

Η άποψη της φίλης μας Αναστασιας Ελευθεριάδου για το βιβλίο 

<<ΟΙ ΚΟΥΡΕΛΟΥΔΕΣ ΤΗΣ ΑΛΙΣΑΒΑΣ>> του Νίκου Μητούση απο τις εκδόσεις Χάρτινη πόλη... 

Τελείωσε και αυτό το ταξίδι μετά απο δύο εβδομάδες....ίσως να είναι η πρώτη φορά που διαβάζω τόσες μέρες ενα βιβλίο....λίγος ο ελεύθερος χρόνος από την μια, ενα βιβλίο που θέλει τον χρόνο του απο την άλλη, πολυσέλιδο και πυκνογραμμένο.
 Το ταξίδι ξεκινάει με την οικογένεια της Αλισάβας από την Ραιδεστό το 1912 και συνεχίζει στην Πόλη στον Πειραιά στην Καβάλα και στην Ξάνθη.Την αγάπησα πολύ την Αλισάβα ένας χαρακτήρας που σου γεννάει τον σεβασμό αβίαστα..... από γεννησιμιού της σχεδόν σπίτια άλλαζε "Σε δύσκολο καιρό γεννήθηκα" είχε πει μια φορά "δύσκολο,δύστροπο και γκαστρωμένο,όλοι περιμεναν παιδί και εκείνο βγήκε τέρας"!
Η γραφή υπέροχη σε πολλά σημεία μου θύμιζε την Αλκυόνη Παπαδάκη,η πλοκή αν και αργή για τις δικές μου προτιμήσεις θα μπορούσα να την πω δελεαστική, η σκιαγράφηση των χαρακτήρων εξαιρετική, ενα βιβλίο που "μυρίζει" ποιότητα!!Ευχαριστώ πολύ την φίλη μου Voula Fotinopoulou που μου το δάνεισε!!!

1 σχόλια:

Nikos Mitousis είπε...

Κι εγώ σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

Δημοσίευση σχολίου