RSS

Κυριακή 15 Ιουλίου 2018

Ο ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΝΕΙΛΟΥ

Review: ΒΙΚΥ ΤΑΣΙΟΥ

Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου δύο υπήρξαν για μένα οι μεγαλύτερες αγάπες μου.
Η αρχαιολογία και η Αίγυπτος.
Ήμουν μικρό παιδί όταν έκλεινα τα μάτια και σκεφτόμουν ότι ήμουν εγώ και όχι ο Χάουαρντ Κάρτερ που ήμουν μπροστά στον τάφο αλλά και στη σαρκοφάγο του Τουταγχαμών.
Ότι ήμουν εγώ που έκανα αυτή την ανακάλυψη.
Το όνειρο της αρχαιολογίας σκόνταψε κάπου στην πορεία ,το ταξίδι όμως στην χώρα των Φαραώ θέλω να πιστεύω ότι κάποια στιγμή θα πραγματοποιηθεί.

Αίγυπτος, πυραμίδες,κοιλάδα των βασιλέων, βίβλος των νεκρών.
Στο άκουσμα αυτών των λέξεων πάντα θα με πιάνουν ρίγη ανατριχίλας.
Ούτε και εγώ ξέρω πόσες ώρες έχω αφιερώσει από την ζωή μου διαβάζοντας στο διαδίκτυο για αυτή την χώρα.
Για αυτόν τον πολιτισμό.
Αν πίστευα σε προηγούμενες ζωές σίγουρα θα είχα ζήσει εκεί.
Θα περπατούσα στο Κάιρο και στην Αλεξάνδρεια.
Θα μεγάλωνα στην χώρα των πυραμίδων.
Θα υπήρξα ιέρεια κάποιου Φαραώ.
Η Αίγυπτος ασκεί μια ιδιαίτερη επιρροή πάνω μου και λατρεύω οτιδήποτε έχει σχέση με αυτήν.
Ταινίες, βιβλία, άρθρα.
Ο Υιός Του Νείλου θα ταξίδευε το μυαλό μου εκεί που το σώμα μου δεν μπορεί να βρεθεί.
Τουλάχιστον όχι ακόμα.
Η Ελληνίδα Ελένη Νάκου είναι αρχαιολόγος στο αμερικανικό πανεπιστήμιο του Καΐρου.
Η εύρεση ενός παπύρου 3. 500 ετών για την ύπαρξη και έλευση του ενός και μοναδικού υιού αποτελεί την αφορμή να δεχτεί να ερευνήσει το φυσικό ή το πνευματικό πρόσωπο του.
Με τίμημα την ίδια της τη ζωή οδηγείται στην επίλυση του μυστηρίου ξεσκεπάζοντας έναν καλά στημένο θρησκευτικό μηχανισμό στον οποίο εμπλέκονται η εβραϊκή συναγωγή και διάφορες χριστιανικές και αιρετικές ομάδες.
Αντιμέτωπη με έναν πάπυρο που αφορά την βασιλεία του Ακενατόν θα βρεθεί μπροστά σε μια απάτη χιλιάδων ετών.
Ακενατόν.
Ο Αμένοφις Δ επίσης Αμενχοτέπ Δ΄(βασίλεψε περίπου από το 1353-1336 π.Χ.) ή 1351–1334 π.Χ., περισσότερο γνωστός με το όνομα Ακενατόν, ή Αμένοφις κατά την ελληνοποιημένη εκδοχή, ήταν Φαραώ της Αιγύπτου, ο δεύτερος γιος του Αμένοφι Γ΄. Με βάση πρόσφατες έρευνες, με την βοήθεια της χρήσης DNA από μούμιες του τάφου του Τουταγχαμών, θεωρείται πως ο Ακενατόν ήταν, κατά πάσα πιθανότητα, ο πατέρας του Τουταγχαμών, γεγονός που για πολλά χρόνια αμφισβητούνταν.
Ο υιός του Νείλου είναι ένα συναρπαστικό μυθιστόρημα που θα σας ταξιδέψει στην χώρα των Φαραώ.
Με αρκετές ιστορικά στοιχεία,με αρκετό μυστήριο ο συγγραφέας του βιβλίου υφαίνει αριστοτεχνικά μια ιστορία στη χώρα των πολλών εθνικοτήτων και των πολλών θρησκειών.
Ένα βιβλίο που ταυτόχρονα όμως θα σας προβληματίσει και θα σας κάνει να αναζητήσετε τις κρυμμένες αλήθειες.
Ένα μυθιστόρημα για το όνειρο κάποιων ανθρώπων για ένα καλύτερο κόσμο, για ένα καλύτερο αύριο.
Ένα κόσμο όπου η αγάπη βασιλεύει χωρίς την καθοδήγηση της πολιτικής και των θρησκευτικών ηγετών.
Ένα βιβλίο που ίσως θα πρέπει να διαβαστεί με ανοιχτό μυαλό, που θα σας κάνει να θυμώσετε με τους εκπροσώπους των θρησκειών και για το τι θυσιάζεται στο βωμό της πίστης.
Στην καυτή Αίγυπτο θα περιπλανηθούμε μαζί με την κεντρική μας ηρωίδα σε ένα ταξίδι μέσα στον χρόνο.
Η καυτή άμμος της ερήμου θα γίνει συνοδοιπόρος μας.
Πολλά κρυμμένα μυστικά που φωνάζουν να βγούν στο φως.
Οι πυραμίδες σιωπηλός μάρτυρας μέσα στους αιώνες.
Πολιτική, θρησκεία και μυστικισμός παίρνουν μέρος σε αυτή την ιστορία.
Ένα συγκλονιστικό ταξίδι αγωνίας και μυστηρίου στην χώρα της Αιγύπτου.
Στο χθές και στο σήμερα.
Αυτό το βιβλίο μου δίδαξε ακόμα περισσότερα πράγματα για αυτή τη χώρα που λατρεύω όσο καμία άλλη.
Όνειρο ζωής να μπορέσω κάποια στιγμή όλα αυτά που διάβασα να τα δω από κοντά.
Οι πυραμίδες και η κοιλάδα των βασιλέων θα είναι πάντα εκεί και θα με περιμένουν.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου