RSS

Δευτέρα 30 Ιουλίου 2018

ΤΟ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΟ

Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ
KIRIAKI GANITI

Σήμερα έφτασε στα χέρια μου και διάβασα μία διαφορετική και ταυτόχρονα ενδιαφέρουσα νουβέλα.Ο λόγος για το βιβλίο "Το χειρόγραφο" από τον συγγραφέα και καθηγητή του Πανεπιστημίου Κύπρου στο Τμήμα Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών κύριο Κυριάκο Δημητρίου.Ένα βιβλίο με πολύ ωραίο λόγο και γραφή που διαβάζεται απνευστί και θα σας κρατήσει αμείωτο το ενδιαφέρον.Λίγα λόγια τώρα για την υπόθεση.
Ένας νεαρός ερευνητής αποφασίζει να κάνει την έρευνα πάνω στο έργο ενός όχι και τόσο γνωστού φιλοσόφου του 18ου αιώνα.Η μελέτη των κειμένων παράλληλα με την αναζήτηση των σκέψεων του φιλοσόφου θα τον απορροφήσουν στο μέγιστο βαθμό.Σχεδόν θα ταυτιστεί μαζί του και θα αποφασίσει εκείνος να ολοκληρώσει το έργο του...Τελικά όμως που θα οδηγηθεί μέσα από αυτό το μονοπάτι που ακολουθεί;;;Μπορεί ο συγγραφέας ή ο κάθε ερευνητής να ταυτιστεί τόσο πολύ με τον ήρωα του καί τη ζωή του;Τελικά αν αυτό συμβεί,τί θα γίνει στην συνέχεια;Σε αυτό το σημείο θα σας αφήσω να τα ανακαλύψετε όλα μόνοι σας όταν διαβάσετε το βιβλίο.Εγώ το διάβασα μόλις μέσα σε μία ώρα!!!Εμένα μου άρεσε πάρα πολύ γιατί οι αναφορές στους αρχαίους φιλοσόφους με γύρισε πίσω στα φοιτητικά μου χρόνια όταν και εγώ διάβαζα για τον Πλάτωνα.Αν σας τράβηξε το ενδιαφέρον,αναζητήσετε το.Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Πορεία.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου