RSS

Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου 2018

Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΟΥΣΕ ΤΑ ΜΠΛΟΥΖ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΒΙΚΥ ΤΑΣΙΟΥ
Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ

Νέα Ορλεάνη 1963.
Η χρονιά που δολοφονείται ο Κένεντι και ο Μάρτιν Λούθερ Κινγκ προκαλεί την κοινωνία με το I have a dream.
Οι Beatles κυκλοφορούν το please, please me και ο διάβολος ξεκινά να τραγουδάει τα μπλουζ.
Από που να ξεκινήσω και εγώ να μιλώ για αυτό το βιβλίο.
Το σωστό είναι να ξεκινήσω από το πιο εντυπωσιακό εξώφυλλο που έχω δει ποτέ μου.

Από τον τίτλο που με μάγεψε καθώς ήμουν σίγουρη ότι θα είχα να κάνω με τη Νέα Ορλεάνη και με τη μουσική.
Λατρεύω αυτές τις ιστορίες και είναι η πρώτη φορά που τις διαβάζω σε μυθιστόρημα.
Και τι μυθιστόρημα!
Πραγματικά εξαιρετικό από κάθε άποψη.
Κάθε κεφάλαιο μας καλωσορίζει με ένα τραγούδι είτε σόουλ είτε τζαζ ή μπλουζ.
Και έτσι ξεκινάει η ιστορία μας.
Για τον διάβολο που τραγουδούσε τα μπλουζ.
Για μία γυναίκα 
 φωτιά που καίει όσους τολμούν να την αγγίξουν.
Ζολα.
Ο διάβολος προσωποποιημένος ή μήπως όχι;
Ένα βιβλίο που πραγματικά με εντυπωσίασε όσο λίγα.
Μία ξεχωριστή ιστορία που δεν με άφησε λεπτό να πάρω ανάσα.
Η υπόθεση του βιβλίου διαδραματίζεται σε δύο χρονικές περιόδους στο 1942 και στο 1963.
Πέντε φίλοι στη Μονή της Αγίας Μαγδαληνής στη Σκωτία το 1942 ενώνονται με τα δεσμά της φιλίας σε ένα οικοτροφείο όπου έστελναν τα πλουσιόπαιδα.
Ένα ανομολόγητο μυστικό τους δένει και τους κρατά μαζί μέχρι την ενηλικίωσή τους.
Ώσπου στο διάβα τους θα βρεθεί ο διάολος.
Μία γυναίκα κόλαση που κανείς δεν μπορεί να της αντισταθεί.
Μαύρη, σατανική και φιλόδοξη.
Τραγουδάει τα μπλουζ και ονειρεύεται να γίνει η επόμενη Εττα Τζέιμς.
Πέντε άντρες που δεν μπορούν να της αντισταθούν.
Πέντε φίλοι που έρχονται να χάσουν το μυαλό τους από την ίδια γυναίκα.
Θα παρακαλούν για ένα της βλέμμα, θα λιώνουν σε ένα της άγγιγμα.
Θα ξεχάσουν την ταυτότητά τους.
Μία ιστορία έρωτα και παράνοιας γεμάτη τζαζ και κρυφά μυστικά.
Νέα Ορλεάνη 1963 και φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπουν τα βουντού.
Έρωτας και εκδίκηση.
Η συγγραφέας έπλασε μία απίστευτη ιστορία που σίγουρα δεν θα αφήσει κανέναν ασυγκίνητο.
Πρωτότυπη και γεμάτη μυστήριο.
Ένα μυθιστόρημα σκοτεινό, ανατρεπτικό με αρκετά καλά δομημένους χαρακτήρες.
Ένα από τα όνειρά μου ήταν να ταξιδέψω στη Νέα Ορλεάνη και η κυρία Σπαντιδάκη με μετέφερε εκεί με την πένα της.
Σε κάθε σελίδα άκουγα μουσική μπλουζ.
Λυπήθηκα τους ήρωες.
Πόνεσα μαζί τους.
Έκλαψα ,ερωτεύτηκα ,τραγούδησα.
Έλιωσα και εγώ από τον πόθο τους.
Δεν ξέρω αν μίσησα ή αν λάτρεψα τελικά την πρωταγωνίστρια.
Πολλές φορές όμως δεν σας κρύβω ότι την φοβήθηκα.
Για να είμαι ειλικρινής πολύ θα ήθελα να ήμουν σαν και εκείνη.
Είμαι σίγουρη ότι και εσείς θα θέλατε το ίδιο.
Αν έχετε την περιέργεια θα πρέπει να διαβάσετε το βιβλίο.
Είμαι σίγουρη ότι δεν θα αφήσει κανέναν αδιάφορο.
Έρωτας, εκδίκηση και βουντού στη Νέα Ορλεάνη του 1963.
Σε μία πόλη όπου το χρώμα της επιδερμίδας καθορίζει την ταυτότητα και το μέλλον η Ζολά θα κάψει τα πάντα στο πέρασμά της.
Ένα ατμοσφαιρικό μυθιστόρημα όπου θα χορτάσετε έρωτα και μουσική.




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου