RSS

Σάββατο 10 Φεβρουαρίου 2018

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΡΙΖΙΑΝΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ - ΚΡΙΤΙΚΗ

DORA TRIANTAFILLOU
Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ

Ένα ακόμα ταξίδι έφτασε στο τέλος του και μάλιστα στο πάντοτε αγαπημένο μου Παρίσι. Άλλωστε ήταν και αυτός ένας λόγος για να το ξεκινήσω.
Το ταξίδι αυτό μου άφησε ανάμεικτα συναισθήματα. Κάποιες φορές ήταν αρκετά ενδιαφέρον και άλλες κουραστικό σε σημείο που ήθελα να το αφήσω. Αλλά επειδή δεν μου αρέσουν τα ημιτελή πράγματα το έφτασα ως το τέλος.

Είναι ένα βιβλίο για πολύ ρομαντικές ψυχές που πιστεύουν στον ένα και μοναδικό έρωτα. Εγώ επειδή δεν είμαι τόσο ρομαντική με κούρασε όλος αυτός ο ρομαντισμός και η γλυκύτητα που αποπνέει το βιβλίο.
Έχει καλή γραφή και είναι πλούσιο σε εικόνες. Ο τρόπος που γράφει η συγγραφέας είναι ζωντανός και σου δημιουργεί την αίσθηση ότι βρίσκεσαι δίπλα στον πρωταγωνιστή του βιβλίου.
ΥΠΟΘΕΣΗ :Ο Ζαν Περντί είναι ένας 50αρης βιβλιόφιλος και βιβλιοπώλης ενός πλωτού βιβλιοπωλείου στα νερά του Σηκουάνα. Με τα βιβλία του γιατρεύει τις ψυχές των ανθρώπων αλλά υπάρχει μια ψυχή που δεν μπορεί να γιατρέψει. Την δική του. Η ανάμνηση της αγαπημένης του που τον άφησε πριν 21 χρόνια τον έχει στοιχειώσει. Πριν φύγει του είχε αφήσει ένα γράμμα και του εξηγούσε τους λόγους της φυγής της. Αυτό το γράμμα δεν τόλμησε να το ανοίξει ποτέ, ως που κάποια στιγμή είναι αναγκασμένος να κάνει αυτό που φοβόταν πιο πολύ.
Με το άνοιγμα του γράμματος ανοίγει και ο ασκός του Αιόλου και από μέσα ξεπηδούν όλα όσα είχε θάψει βαθιά στην ψυχή του αλλά παράλληλα ξεκινάει και η λύτρωση του.
Αυτό που αποκόμισα από το βιβλίο είναι, ότι δεν πρέπει να αφήνουμε τα πράγματα μετέωρα, ότι νιώθουμε να το λέμε και να αρπάζουμε τις δεύτερες ευκαιρίες που μας δίνονται

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου