RSS

Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2018

ΜΟΛΥΝΘΗΚΕΣ

Book review
Anna Kritsotaki
 
Το συγκεκριμένο βιβλίο είναι το πρώτο διαδραστικό βιβλίο που έρχεται στην Ελλάδα και ευτυχώς δεν θα είναι το τελευταίο.Όπως όλοι γνωρίζετε αφορά την Αποκάλυψη των Ζόμπι και πως ο καθένας μας θα αντιδρούσε σε μια παρόμοια κατάσταση.Θα κατάφερναν οι περισσότεροι από εμάς να επιβιώσουν,ή θα καταλήξουν μέρος της τροφικής αλυσίδας;
Εγώ κατάφερα με κόπο τελικά να επιβιώσω.Ο καθένας από εμάς είναι ο βασικός χαρακτήρας της ιστορίας.Θα ζήσεις,θα πεθάνεις,και θα ζωντανέψεις πάλι-σύμφωνα πάντα με τις επιλογές που θα κάνεις.Η ιστορία εξελίσσεται με τις αποφάσεις που παίρνεις,γι'αυτό φρόντισε να κάνεις τις σωστές.Προσωπική μου συμβουλή,ακολουθήστε από την αρχή το ένστικτο σας.Επιλέξτε με βάση αυτό.ΕΣΥ θα καταφέρεις να επιβιώσεις στην Αποκάλυψη των Ζόμπι;Ήταν ένα διαφορετικό βιβλίο από οποιοδήποτε έχω διαβάσει μέχρι τώρα και δεν χρειάζεται,βασικά δεν πρέπει να διαβαστεί από την αρχή μέχρι το τέλος.Στα θετικά του είναι ότι είναι διαδραστικό,ενδιαφέρον και σε κρατάει σε εγρήγορση και αγωνία!Επίσης μπορείς να το ξαναδιαβάσεις όσες φορές θες,αφού μπορείς να φτιάξεις την ιστορία σου από την αρχή ,παίρνοντας διαφορετικές αποφάσεις.Τα μόνα αρνητικά στοιχεία που εντόπισα κατά την ταπεινή μου άποψη είναι πως αυτό το μπρος-πίσω στις σελίδες,κάποιες φορές καταντάει κουραστικό.Επίσης δεν με κάλυπταν κάθε φορά οι επιλογές που μου έδινε.Παρόλα αυτά αξίζει να διαβαστεί γιατί είναι μοναδικό στο είδος του και σε κάνει κύριο χαρακτήρα της κάθε ιστορίας.Μου άρεσε αυτή η έξυπνη ιδέα του συγγραφέα να γράψει ένα βιβλίο που να μοιάζει με διαδραστικό παιχνίδι.Σας το προτείνω αν θέλετε να διαβάσατε κάτι διαφορετικό και να τεστάρετε τις επιδόσεις σας στην επιβίωση!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου