RSS

Σάββατο 18 Νοεμβρίου 2017

Η ΤΕΤΑΡΤΗ ΠΟΡΤΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ΒΙΚΥ ΤΑΣΙΟΥ
<<Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ>>

Επιτέλους το στοιχείο μου λέω στον εαυτό μου.
Ποιο είναι αυτό;
Μα φυσικά ένα στοιχειωμένο σπίτι.
Ένα ταξίδι στα αγαπημένα μου λημέρια.
Ένα βιβλίο που αρχικά μου κίνησε την περιέργεια μόνο και μόνο από το εξώφυλλό του.
Η τέταρτη πόρτα δεν είναι άλλη μια τετριμμένη ιστορία για στοιχειωμένα σπίτια.
Μπορεί έτσι να φαντάζει αλλά η αλήθεια είναι πολύ διαφορετική.

Μία ιστορία μυστηρίου που έρχεται όμως να παίξει με το μυαλό του αναγνώστη.
Ένα σπίτι που έχει βγεί από τους χειρότερους εφιάλτες μας.
Ή καλύτερα ένα δωμάτιο για να είμαι ειλικρινής.
"Το δωμάτιο που σκοτώνει"
Βήματα μέσα στην νύχτα, ενα απόκοσμο σκηνικό, ομίχλη, επίκληση πνευμάτων.
Τα κατάλληλη συστατικά για ένα βιβλίο της αρεσκείας μου.
Ένα βιβλίο που σε κρατά δέσμιο σε έναν αόρατο ιστό.
Που σε κάνει να ακροβατείς στα όρια της τρέλας.
Με αφήγηση σε πρώτο πρόσωπο ο συγγραφέας καλείται να μας παρασύρει σε ένα ταξίδι μυστηρίου με ψήγματα τρόμου συνάμα όπου τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται.
Ανεξήγητες δολοφονίες, εξαφανίσεις και μια πόρτα που ανοίγει ξεδιπλώνοντας μια ιστορία όπου το λογικό έρχεται αντιμέτωπο με το παράλογο.
Τι συμβαίνει στην οικία των Ντάρνλι; Μέσα από την τελευταία πόρτα της σοφίτας, που είναι ανοιχτή, διακρίνεται μια λάμψη περίεργη, καθηλωτική.
Ένα στοιχειωμένο δωμάτιο όπου η Έλενορ πριν από χρόνια βρήκε εκεί τραγικό θάνατο.
Πόσοι ενοικιαστές θα αντέξουν σε αυτό το σπίτι;
Μόνο οι Λάτιμερ φυσικά που θα προσπαθήσουν να βρούν την λύση του μυστηρίου.
Ο Πάτρικ Λάτιμερ, δέχεται να περάσει μια νύχτα στο δωμάτιο, για να αποδείξει ότι δεν είναι στοιχειωμένο.
Η πόρτα κλείνει πίσω του και σφραγίζεται με βουλοκέρι. Όταν όμως ανοίγει, εντοπίζεται εκεί το πτώμα ενός άλλου άντρα.
Ταυτόχρονα ένας άντρας πυροβολείται θανάσιμα στο γειτονικό σπίτι.
Ο επιθεωρητής Ντρου αναλαμβάνει να διαλευκάνει το μυστήριο.
Θα μπορέσει άραγε;
Ένα βιβλίο που λάτρεψα .
Που προσπαθούσα να δώσω μια λογική εξήγηση σε όλα αυτά που συμβαίνουν.
Δεν τα κατάφερα όμως μέχρι να μου το επιτρέψει ο συγγραφέας.
Λίγο πριν πέσει η αυλαία.
Πόσες φορές είπα δεν μπορεί να συμβαίνει αυτό, είναι αδύνατον.
Πρέπει να υπάρχει μια λογική εξήγηση.
Όταν πέσουν οι τίτλοι τέλους μόνο τότε θα καταλάβετε οτι τίποτα δεν θα είναι όπως το έχετε φανταστεί.
Ένα τέλος εκπληκτικό και μια ιστορία που βασίστηκε σε μια παράτολμη ιδέα.
Που με άφησε στην κυριολεξία με ανοιχτό το στόμα.
Τολμάτε να ανοίξετε την τέταρτη πόρτα;
Εγώ το έκανα.
Και πέρασα υπέροχα.
Προτείνω να το κάνετε και εσείς.
Πιστέψτε με αξίζει αυτό το ταξίδι.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου