RSS

Τετάρτη 26 Δεκεμβρίου 2018

Η ΘΕΡΑΠΕΙΑ

Book review
Βίκυ Τάσιου
 
Νομίζω ότι είναι πολύ λίγα τα βιβλία που με έχουν καθηλώσει και με έχουν συγκλονίσει τόσο πολύ όσο το συγκεκριμένο.
Ένας λόγος που αγάπησα τον εν λόγω συγγραφέα είναι ότι όταν διαβάζεις τα βιβλία του αναρωτιέσαι αν ο παράφρων είναι εκείνος, οι ήρωες του ή εσύ που το διαβάζεις.

Σε αυτό το βιβλίο αναρωτιέσαι αν τη θεραπεία τη χρειάζεσαι εσύ, εκείνος που το έγραψε ή οι ήρωες που γέμισαν τις σελίδες του.
Τα ψυχολογικά θρίλερ είναι η δεύτερη αγαπημένη μου κατηγορία βιβλίων μετά από εκείνα του τρόμου.
Όχι ιδιαίτερα αγαπητά σε μεγάλη μερίδα αναγνωστών καθώς θεωρούν ότι έχουν αργή πλοκή επειδή οι συγγραφείς δεν παίζουν με την περιπέτεια ,δεν παίζουν με το αστυνομικό στοιχείο και την εξακρίβωση παίζουν καθαρά με το μυαλό και τα συναισθήματα.
Για μένα όμως δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από το να διαβάζω ένα βιβλίο και το μυαλό μου να δουλεύει συστηματικά στο να προσπαθεί να διαλευκάνει την υπόθεση.
Να αμφισβητώ τα πάντα σε κάθε σελίδα.
Να μου ανατρέπει τα δεδομένα κάθε στιγμή.
Να με κάνει να αναρωτιέμαι αν διαβάζω προσεκτικά.
Να με κάνει να αμφιβάλλω για την πνευματική μου υγεία.
Να ανατρέχω στις προηγούμενες σελίδες και να ξαναδιαβάζω αυτά που αμφισβητώ ή αυτά που θεωρώ ότι το τρελαμένο μου μυαλό δεν μπορούσε να αντιληφθεί.
Αυτά που χτίζει σιγά-σιγά και μετά τα γκρεμίζει.
Να με ιντριγκάρει τόσο πολύ με τη γραφή του αλλά και με την ιστορία του βιβλίου.
Αναμφισβήτητα η θεραπεία είναι το καλύτερο ψυχολογικό θρίλερ που έχω διαβάσει ποτέ μου και μπορώ να σας πω ότι μου θύμισε πολύ το Shutter Island( Το νησί των καταραμένων)
Η υπόθεση ξετυλίγεται σε ένα απομονωμένο νησί όπου ο κεντρικός ήρωας έχει αποσυρθεί προσπαθώντας να ξεπεράσει την εξαφάνιση της κόρης του.
Εκεί πλέκεται ένας ιστός τρέλας και παράνοιας, σε σημείο που δεν μπορούμε να καταλάβουμε τι είναι αλήθεια και τι ψευδαίσθηση.
Παρανοϊκό; Ναι.
Εθιστικό; Ναι
Η σχιζοφρένεια σε όλο της το μεγαλείο.
Ο Fitzek πλέκει μία ιστορία η οποία έχει τις βάσεις της σε δύο ψυχικές ασθένειες.
Μόνο και μόνο από αυτό νομίζω καταλαβαίνετε τι σας περιμένει.
Ένα εξαιρετικό ψυχολογικό θρίλερ που τίποτα δεν έχει αφεθεί στην τύχη του.
Πολλές φορές μπορεί να νομίζετε ότι κάνετε λάθος ή ότι ο συγγραφέας έπεσε σε κάποια συγγραφική πλάνη,μόνο όμως όταν το ολοκληρώσετε θα καταλάβετε το μεγαλείο της πένας του εν λόγου συγγραφέα.
Σε αυτό το βιβλίο θαύμασα την έρευνα που έχει κάνει όσον αφορά τη σχιζοφρένεια αλλά και το σύνδρομο Μινχάουζεν.
Είναι ένα βιβλίο που μου τρέλανε το μυαλό κυριολεκτικά.
Ένα βιβλίο που δεν μπορούσα να αποχωριστώ με τίποτα.
Εθισμός.
Αυτό που με στεναχωρεί είναι ότι δεν υπάρχουν όλα του τα βιβλία μεταφρασμένα στα ελληνικά.
Τέτοιοι συγγραφείς πρέπει να κοσμούν με τα βιβλία τους στα ράφια όλων των βιβλιοπωλείων αλλά και τις βιβλιοθήκες μας.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου