RSS

Τρίτη 19 Δεκεμβρίου 2017

ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

 ΦΑΙΗ ΔΕΛΗΓΙΩΡΓΗ
<<Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ>>

1939 . Η Νύχτα των κρυστάλλων,που τα άλλαξε όλα ...ένα ταξίδι που δεν θα ξεχάσει κανείς από τους επιβάτες του Σεντ Λούις.
Στους δρόμους του Βερολίνου ανεμίζουν κοκκινοασπρες σημαίες.
Η Χάνα με την οικογένεια της και πολλούς άλλους ακόμη αναγκάζονται να εγκαταλείψουν το μέρος που άλλοτε αισθανόταν σπίτι τους .Τότε το ταξίδι με το ατμόπλοιο Σεντ Λούις για την Αβάνα τους δίνει μια αχνή ελπίδας ελευθερίας..

Ένα πολύ συγκινητικό βιβλίο . Ένα συγκλονιστικό ιστορικό γεγονός της Νεότερης παγκόσμιας ιστορίας. Η νύχτα των Κρυστάλλων η μαζική εξολόθρευση των Εβραίων υπό το καθεστώς του Χίτλερ.
Ένα βιβλίο γεμάτο όνειρα, γεμάτο τρυφερότητα και τραγικότητα, μέσα από τα μάτια δύο μικρών κοριτσιών που καθηλώνουν με την αφήγηση τους και από την ιδιαίτερη πένα του συγγραφέα στο παρελθόν και στο παρόν αντίστοιχα δεμένα όλα σε ένα ιδιαίτερα Καλογραμμένο βιβλίο.

Χάνα 1939
<< Με αγκάλιασε και εποιασε τα παγωμένα χέρια μου, Αισθάνθηκα πόσο ζεστά ήταν τα δικά του. Δάνεισε μου λίγη από την ζεστασιά σου μπαμπά. Διώξε αυτό τον τρόμο από τα κόκαλα μου. Τον αγκάλιασα με την λίγη δύναμη που μου είχε απομείνει....>>>


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου