RSS

Κυριακή 17 Δεκεμβρίου 2017

ΚΑΘΩΣ ΕΠΕΦΤΕ Η ΝΥΧΤΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ANDREAS ELSA VENARDOS KOLLIA
<<Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ>>

Θέλω κατά πρώτον να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην φίλη μου Βίκυ Τάσιου που μου πρότεινε αυτό το υπέροχο βιβλίο!!Έχει καταλάβει το είδος που έχω αδυναμία!!
Ένα βιβλίο που με έκανε να το διαβάσω σε μια μέρα και να το ξαναδιαβάσω!!!Η Βαλέρια Ελληνορωσίδα 32 χρονών,δημοσιογράφος στο επάγγελμα,πληγωμένη,προδωμένη,με ελάχιστους φίλους και πολλούς εχθρούς.

Ένα σκάνδαλο στα 25 της χρόνια την έκλεισε στον εαυτό της και την έκανε ψυχρή.Ο Αλεξέι Ρώσος υπουργός 39 χρονών,καθηγητής πανεπιστημίου,με ένα σκάνδαλο στο ενεργητικό του,σε διάσταση με τη συζυγό του,έχει χάσει την εμπιστοσύνη στο γυναικείο φύλο και έχει εχθρούς λόγω της θέσης του.Η συνάντηση τους εκρηκτική!!Η έλξη μεταξύ τους αμοιβαία!!Το πάθος που γεννιέται μεταξύ τους είναι απαγορευμένο αλλά δεν μπορούν να αντισταθούν!!Τα μέτωπα που ανοίγουν εναντίον τους πολλά!!Η δουλειά της Βαλέριας είναι να ξεσκεπάζει σκάνδαλα!!Στην περίπτωση του Αλεξέι θα προσπαθήσει να αποδείξει την αθωώτητα του γιατί αυτό πιστεύει η καρδιά της.Είναι όμως έτσι τα πράγματα;Ο Αλεξέι την αγαπάει ή την χρησιμοποιεί;Θα καταφέρουν να ξεπεράσουν τα εμπόδια;Θα καταφέρουν να ξεπεράσουν τις ανασφάλειες και τα πιστεύω τους;Είναι ο έρωτας τους αρκετά δυνατός να αντέξει σε όλα όσα τους εναντιώνονται;
Μέχρι να διαβάσω την τελευταία σελίδα ήμουν μες στο άγχος και την αγωνία.Το χτυποκάρδι με ακολουθούσε όσο διάβαζα αλλά και ενδιάμεσα!!!Ένα μεγάλο μπράβο στην συγγραφέα που κατάφερε να μου μεταδώσει όλα τα συναισθήματα που ένιωθαν οι ήρωες όπως τον έρωτα,το πάθος,την παράδοση,την συγκίνηση,την απογοήτευση,τον θυμό,την στεναχώρια,την έλειψη,τον φόβο,την επιβράβευση και την αγάπη!!!Θα περιμένω με αγωνία το επόμενο βιβλίο της!!Στους λάτρες του είδους το συστήνω ανεπιφύλακτα!!Είμαι σίγουρη ότι θα ερωτευτούν το ψηλό,ξανθό,γαλανομάτη,ψυχρό και παθιασμένο Αλεξέι Νικολάεφ!!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου