RSS

Παρασκευή 29 Δεκεμβρίου 2017

ΕΚ ΝΕΚΡΩΝ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ELSA PAZOLIDOU
<<Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ>>

Πόσο πολύ μπορεί ένα δυστύχημα να αλλάξει τη ζωή σου;;;;Στην περίπτωση του μικρού Χρήστου Ιωάννου,δεν χωρά αμφιβολία, μεγαλώνοντας θα καταλάβει ότι αυτό το δυστύχημα ήταν η δική του αρχή για όλα τα μετέπειτα χρόνια του!
Περνα ο καιρός και μεγαλώνει,γίνεται αστυνομικος, παντρεύεται, αποκτά οικογένεια και σαφώς ήταν ότι καλύτερο του είχε συμβεί!!!

Ένα βιβλίο ώμο,με πολλή δράση και αγωνία.Μια ατμόσφαιρα μαύρη και σκοτεινή!Συνεχόμενες εκπλήξεις,αριστοτεχνικά δοσμένες που μου έδωσαν την αίσθηση ότι δεν βγήκε ο ήλιος ποτέ σ αυτό το βιβλίο,πέρασαν όλα μπροστά από τα μάτια μου σαν μία ασπρόμαυρη ταινία!Μεταφέρθηκα, παρέα με τον Χρήστο, σε μία άλλη, παράλογη πραγματικότητα!Σκηνές δράματος με το μυαλό μου σε μόνιμη εγρήγορση.Μια θλιβερή και αγχωτική ζωή που δε θες με τίποτα να τη ζήσεις!!!Κι όμως,ο Χρήστος δεν μπορεί να κάνει αλλιώς!!!Η Μοίρα έχει πάρει την απόφαση της!
Ένα μεταφυσικό θρίλερ που σε τραβάει στην καταστροφή και στη λάσπη μαζί του! Απεριόριστη φαντασία που κατορθώνει ο συγγραφέας να σου τη μεταδώσει και να σε βάλει σε άλλες διαδικασίες,τρομαχτικές και γεμάτες θλίψη!
Ένα συγκλονιστικό φινάλε που δεν το περίμενα με τίποτα!Ήθελα να τρέξω,να σωθώ και να παρασύρω μαζί μου όποιον βρισκόταν στο διάβα μου!
Αφοπλιστική και ειλικρινής γραφή που με ταξίδεψε αλλά και με προσγείωσε ανώμαλα πολλές φορές,λόγω της έντονης αντίδρασης του ήρωα!
Με μετέφερε στον κόσμο των νεκρών ,όπου παρακολούθησα με κομμένη την ανάσα μία διαπραγμάτευση που τελικά ειχε νικητή και ηττημένο!
Εξαιρετικά δυνατή βρήκα την εισαγωγή του συγγραφέα που πραγματικά μ έπιασε στον ύπνο. Από τις καλύτερες εισαγωγές μπορώ να πω!Ο σχολιασμός του καυστικός και χρωματισμένος με απίστευτη ευθύτητα,μία ελεύθερη σκέψη και κατά συνέπεια γλώσσα, που διείσδυσε στο δικό μου μυαλό με μία ακαταμάχητη αμεσότητα!
Φρενηρης φαντασία που τη λάτρεψα και μου δημιούργησε φοβερά διλήμματα!
Μου ξεκαθάρισε όμως κάτι:
Εδώ η κόλαση,εδώ κι ο παράδεισος!!!
Για τους λάτρεις του είδους εξαιρετικό!!!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου