RSS

Κυριακή 17 Δεκεμβρίου 2017

ΔΑΜΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΘΗΡΙΟ - ΚΡΙΤΙΚΗ

ARTEMIS FILIPPIDOU
<<Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ>>

Μόλις τελείωσα αυτό το υπέροχο βιβλίο. Το εξώφυλλο είναι εύστοχο αφού μέσα στο βιβλίο αναλύει ωμα και απογυμνωμένα τόσα πολλά συναισθήματα ώμου σαδιστικού σεξ απόλυτης αγάπης αυτοκαταστροφής. Είναι όλα υπερβολικά. Το σεξ κυριαρχεί από την αρχή μέχρι το τέλος σχεδόν σε κάθε σελίδα και αυτό αντί να σε κάνει να βαριέσαι σε καθηλώνει σε μια ιστορία εντελώς διαφορετική από τις άλλες.
Δεν την γνωρίζω την συγγραφέα αλλά θα ήθελα πολύ να την γνωρίσω να την κάνω φίλη μου να συζητήσω μαζί της. Να της σφίξω το χέρι και να υποκλιθώ στην τόλμη της να ξεπεράσει τα ταμπού και να γράψει ένα τόσο δυνατό απόλυτο βιβλίο που εξυμνεί την αγάπη την φιλιά τα πάθη την συγχώρεση. Θα κλείσω την ανάρτηση μου με μια φράση από το βιβλίο που μου έμεινε και μου έδωσε ένα αισιόδοξο μήνυμα που θα το επαναφέρω στη μνήμη μου κάθε φορά που χρειάζομαι από κάπου να κρατηθώ για να συνεχίσω..( Αν έμενε, θα το έκανε γνωρίζοντας πως η ζωή μαζί του δεν ήταν παρά μια μόνο επιλογή ανάμεσα σε εκατομμύρια άλλες).Λάτρεψα την κυνικότητα της αλλά και την παραδοχή αυτής της φράσης ότι όλα τελικά είναι μια επιλογή.Έχουμε εκατομμύρια επιλογές διαλέγουμε μια κι έτσι πορευόμαστε...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου