RSS

Σάββατο 31 Μαρτίου 2018

ΠΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ - ΠΟΙΗΣΗ

Σ´αναζητώ στα λόγια που 'πες πριν να φύγεις
Στις σκέψεις που χορεύουν στο μυαλό
Με την φυγή σου παλιές πληγές ανοίγεις
Για πόσα λάθη ν´απολογηθώ...
🍁

Εξαφανίστηκες κι εμείνα στο σκοτάδι
Φωτογραφίες σου διάσπαρτες παντού
Στα όνειρά μου έρχεσαι το βράδυ
Σαν παίχτης ενός ανέντιμου κρυφτού...
🍁
Όταν πονάει η καρδιά πώς να ξεχάσει
Από την λύτρωση ζητάει μερτικό
Κάτω απ´ τα πόδια μου τη γη λες κι έχω χάσει
Και το κουράγιο που έχω είναι δανεικό!
🍁
Ψάχνω τα πράγματά σου, ανοίγω τα συρτάρια
Θέλω να βρω να απαντήσω στο "γιατί"
Βαδίζω πίσω απ´τα δικά σου χνάρια
Βλέπω στο πρόσωπό σου ένα χαμόγελο πλατύ...
🍁
Παίζεις μαζί μου, αυτό έχω καταλάβει
Τις αντοχές μου θες ν´ αφουγκραστείς
Μα τις ευθύνες μου έχω πλήρως αναλάβει
Το βάρος των δικών σου ζητάς να μοιραστείς!
🍁
Δεν θα σου κάνω όμως το χατήρι
Στο ανήθικο παιχνίδι σου θ´αντισταθώ
Η εμμονή για εξουσία σ´έχει φθείρει
Σταμάτα να με βλέπεις σαν εχθρό!
🍁
Κάτσε λοιπόν ξανά κι αναλογίσου
Πού έφτιαξες εσύ και πού εγώ
Για κοίτα με στα μάτια και ξηγήσου
Κι αν όντως φταίω, "συγνώμη" θα σου πω!
🍁


Τόνια Κυριφίδη

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου