RSS

Κυριακή 6 Μαΐου 2018

Η ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ

POPI PANAGITOPOULOU
Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ
 
"Δεν συνηθίζω να γράφω σε βιβλίο ομάδες την άποψή μου για τα βιβλία που διαβάζω. Η αλήθεια είναι πως μπαίνω, διαβάζω κριτικές και μετά επιλέγω τα βιβλία που θα ήθελα να αγοράσω για να τα διαβάσω όταν θα έχω χρόνο. Πριν λίγες μέρες όμως μου έκαναν δώρο το πρώτο βιβλίο της Κυριφίδη Τόνια .
Το ξεκίνησα με επιφύλαξη γιατί είναι και είναι αρκετά μεγάλο βιβλίο (κοντά στις 600 σελίδες) και φοβήθηκα πως θα με κουράσει. Από τη στιγμή όμως που το ξεκίνησα, δεν ήθελα να το αφήσω από τα χέρια μου. Οι αναφορές στο παρελθόν της ηρωίδας δεν με κούρασαν καθόλου, απεναντίας με έκαναν να μπω στη θέση της και να καταλάβω την εμμονή της για εκδίκηση. Είναι γεγονός πως οι περιγραφές είναι πολύ γλαφυρές, όχι μόνο όσον αφορά τα τοπία και τους χώρους όσο και οι περιγραφές των συναισθημάτων των ηρώων. Ήταν φορές που θύμωσα, που αγανάκτησα, αλλά και που λυπήθηκα! Είναι γεγονός πως όταν πληγωθούμε στο παρελθόν, δεν μπορούμε εύκολα να τραβήξουμε μία γραμμή και να τα σβήσουμε όλα! Πάντα οι πληγές θα μας ακολουθούν και θα μας θυμίζουν πως υπήρξαν άνθρωποι στη ζωή μας που δεν σεβάστηκαν την προσφορά μας και την υπόστασή μας! Και είναι επίσης αλήθεια πως η αδικία η οποία μας πνίγει, καταλαγιάζει μόνο με την ανάγκη μας να πάρουμε το αίμα μας πίσω! Κάπως έτσι ενεργεί και ηρωίδα της ιστορίας, που για να είμαι ειλικρινής, υπήρξαν αρκετές φορές που δικαιολόγησα τις πράξεις της. Η πλοκή γρήγορη, οι εξελίξεις καταιγιστικές και επειδή βρίσκομαι στα τελευταία κεφάλαια, δεν μπορώ να το αφήσω από τα χέρια μου, περιμένοντας με αγωνία να φτάσω στο φινάλε! Είμαι σίγουρη πως θα είναι ανατρεπτικό και μη αναμενόμενο! Δεν θα ήθελα να γράψω κάτι άλλο για να μην κάνω σπόιλερ στην ιστορία, αλλά να αφήσω όσους αποφασίσουν να το πάρουν, να το χαρούν όσο και εγώ! Ένιωσα την ανάγκη να μοιραστώ την άποψή μου μαζί σας, διότι το τελευταίο διάστημα έχουν κυκλοφορήσει πάρα πολλά βιβλία γνωστών συγγραφέων, τα οποία αναπόφευκτα θα καταποντίσουν μυθιστορήματα καινούργιων δημιουργών. Εύχομαι λοιπόν Τόνια μου το βιβλίο σου να είναι καλοτάξιδο, να σου χαρίσει μεγάλες στιγμές και να έχει την απήχηση που του αρμόζει!"

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου