RSS

Κυριακή 20 Μαΐου 2018

ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΑΝΓΚΟ

ELSA PAZOLIDOU
Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ

Η Όλγα, η ηρωίδα αυτού του βιβλίου , λίγο καιρό πριν να δώσει πανελλήνιες, γνωρίζει τον Δημήτρη σε μια αίθουσα χορού. Και οι δύο πήγαν για τον ίδιο λόγο εκεί, γιατί αγαπούσαν τον χορό.
Αυτός ο χορός , ο πρώτος τους, ήταν το τανγκό και μάλιστα έπαιξε τον ρόλο της μοίρας γι'αυτούς. Το πρώτο βιβλίο της Βούλας Σταμπέλου!

Μια νουβέλα που μίλησε στην καρδιά μου κατευθείαν, από τις πρώτες σελίδες.
Χωρίζεται σε κεφάλαια με τίτλο το όνομα του κάθε ήρωα που σε πρωτοπρόσωπη αφήγηση σε βάζει μέσα στην περιπέτειά του, στη ζωή του.
Όλες οι αισθήσεις σου ενεργοποιούνται θέλοντας και μη. Βιώνεις μέσα στις σελίδες έναν έρωτα από αυτούς τους ανομολόγητους. Χορεύεις μαζί του!
'Ένιωσα τους ήρωες δίπλα μου, ίσως και μέσα μου κάποιες φορές, λόγω των έντονων στιγμών τους. Έβλεπα τη ζωή τους στο πέρασμα του χρόνου. Τρυφερά συναισθήματα με συνόδευαν καθ' όλη τη διάρκεια της αφοσίωσης μου σ αυτήν τη νουβέλα.
Γρήγορος ρυθμός, καταιγιστική ροή που σε οδηγεί μέσα στα μονοπάτια της πλοκής.Ασπρόμαυρες εικόνες ξεπετάγονται από μέσα του, σε αντίθεση με το εξώφυλλο που είναι ολόκληρο ένα χρώμα. Το χρώμα του πάθους, του έρωτα , της φωτιάς! 
Ένα ζευγάρι χορεύει υπό τους ήχους του τανγκό, αυτού του ερωτικού χορού!
Άραγε τι προσδοκά; Αγάπη παντοτινή;
Δύο σώματα ενωμένα στο διάβα της μοναξιάς!
Εκρηκτική η γραφή της συγγραφέως. Υπήρξαν στιγμές που αναρωτήθηκα πόσο δυνατή είναι η σκέψη μας, πόσο ζωντανά τα όνειρα μας. Με παρέσυρε ο ρεαλισμός της, η αμεσότητα του λόγου και με συγκίνησε το ότι η δημιουργική φαντασία της εστίασε στον παντοτινό έρωτα!
Άφησα τα χρόνια τους να περάσουν από μέσα μου προσπαθώντας να συλλάβω την έννοια της μοναξιάς σε συνδυασμό με την απόλυτη αφοσίωση.
Βούλα Σταμπέλου, η αρχή έγινε και μάλιστα με έναν όμορφο και ρομαντικό τρόπο!
Ήρθες, χορεύοντας τον δικό σου χορό και μάλιστα ξέροντας πολύ καλά τα βήματα σου!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου